Proz nog wattus heeft wel gedeeltelijk gelijk. Als je over een goede PC en internet verbinding beschikt dan is er weinig reden om UC voor de Xbox te gaan kopen als je ook een versie voor de PC kan kopen die er redelijk veel op lijkt. Je zou hem natuurlijk kunnen kopen om tegen xbw-bekenden te spelen enzo en het is spel is ook wat anders van opzet maar ik ga hem ook niet kopen, muis fragt beter en ook die 20 euro extra is nogal wat
Ben ik met je eens, alleen dat muisprobleem heeft iedereen, maar tis inderdaad een handicap. Was er niet zo'n ding wat je op je xbox kon aansluiten, en DAARAAN weer een USB muis...the claw of zoiets? Maakt ook een keyboard overbodig. Maar ja weer extra poen he
unreal championship koop ik gewoon dezelfde dag dat ie uitkomt. hoop alleen dat live hier niet telaat van start gaat. als het goed is zetten er gewoon voertuigen in btw
Heel fijn!! Ik ga hem ook meteen kopen als hij uit komt. Ik speel graag dit soort spellen op een TV met een paar maten op de bank. Ik wil hun graag zien als ik ze weer eens afknal!!!
Ik zei niet dat de graphics slechter of beter waren, maar, mijn geforce4 is beter dan die van mijn billyboybox, mijn 1024 mb intern is groter dan mijn billyboybox, mijn 2.2 processor is.... zucht... Dus volgens mij moet JIJ nadenken voordat je gaat schrijven, en jij bent de laaste op wie ik reageer, want het ging hier om dat spel zelf, en ik heb al meteen gemeld dat dat spel vet is. De nadelen heb ik ook vermeld. En dat is het euro plaatje (20 euro duurder dan op pc) en nee, ik probeer de xbox niet af te kraken, want ik heb dat ding zelf ook, en nu ga ik weer verder met moffen om de tuin leiden in de gevangenis, prisoner of war ja... (vandaar die hitler opmerking daarnet)
Het is alleen zo dat lang niet iedereen het geld heeft om zijn PC steeds up te graden. Alleen jou geforce 4 kost al meer dan twee xboxen.
billyboybox wuhahahahahahahahahahahahahahahahah lol!!! wat moet je dan met een billyboybox als je zo'n dikke pc bak hebt! oww en succes met neonazi's om de tuin leiden!!
nou ik vindt gewoon dat ie de xbox af loopt te zeiken. that's my point!! hij zegt toch zelf dat je beter spellen op de pc kunt kopen omdat ie volgens hem beter zijn ofzo?
Lieverd, kappen nouwwwww, deze thread ging om dat spel... Ik heb mijn woordje gedaan, en moest dat verdomme 10000 keer herhalen, laat anderen eens aan het woord over dat spel.
Proz ik hielp jou hoor Want de gast jacco vond het raar dat je een Xbox heb als je ook een goede PC hebt. Maar das niet zo Anyway, er zitten voertuigen in het spel! Klaar! Check de officiele website:
ik krijg tranen in mijn ogen, en ga al bijna van iedereen houden hier Gamese !!! allemaal, ik ga feest vieren, mijn neefje van 7 is jarig, dat zal een feest worden.... zucht... bacardikindercola !!!!
LOL Wat een bullshit, maar 't is wel leuk vermaak hier, lekker elkaar dissen, en eigenlijk geen stap verder komen