Ik koop ze allebei, maar niet vanwege de graphics. Niet iedereen heeft een grafische kaart in z'n PC zitten die duurder is dan een Xbox en dan nog zit je het op een 19" schermpje te spelen (neem ik aan, want het is belachelijk om die hoge resoluties te spelen op een 15"). UC lijkt me geweldig vanwege de Voice Communicator. Ben een grote fan van team-games (ben dus ook helemaal leip van Bombing Run), maar echt communiceren met het toetsenbord is er in een game niet bij. Vandaar dat ik die voice mogelijkheden van Live! erg zie zitten.
Ik kan mijn oogjes niet geloven Unreal Championship $29.99? Whats going on here? Only $29.99 for one of the most anticipated Xbox games of the year, read on to find out where you can get the hookup By following this link Unreal http://www.fye.com/catalog/gamesProduct.jhtml?itemId=10631455 You will be treated to one of the best sites you will ever see, a top notch Xbox game for under $50! It is unknown if this is the price for all retailers or just FYE, but it's one hell of a deal!
Die pix van UC op Xbox kan ik niet positief vergelijken met de PC versie.Je moet het natuurlijk zien draaien om te weten of het even goed is maar voorlopig denk ik dat de Xbox versie moet onderdoen voor zijn PC broertje.De resolutie van een TV is natuurlijk niet zo goed of een PC scherm en dat is een zéér belangrijke factor.Hopelijk kunnen we de vergelijking snel doen.