1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal III Engine voor de Next-Gen Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door A-S-C-A-R-I, 4 apr 2005.

  1. Caps13

    Caps13 Guest

    ja fantasie is leuk, maar dit is gewoon te erg. Je ziet amper dat het een wezen is. Lijkt meer op een beweegende lantaarnpaal.
     
  2. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan jij ook wel wat extra ogen gebruiken, als je niet ziet dat dat een wezen is ;)

    Ik vind het er echt geweldig uitzien, hoor. Je bent een beetje negatief, dit is gewoon ongekend gedetailleerd...
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Mijn bek viel open toen ik die eerste plaatjes zag, halaluja
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    GRUWLIJK!@! :p
     
  5. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er idd erg goed uit.
     
  6. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    ja aan die ogen te zien wordt dat de nieuwe Splinter Cell
     
  7. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    Ehum @ marco007 niet overdrijven he hihihihihi
     
  8. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    DAAAAAAAMN, netjes :)
     
  9. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    maar vinden jullie het een DIKKE verbetering in verglijking met de DooM 3 engine.....??????????????????????????????????????????????????????????????
     
  10. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut. Dit is gewoon de nieuwe generatie. Gígantisch gedatilleerd...
    *Ik zeg het nog maar een keer :p *
    Vind ik...

    Het zijn niet alleen de grapichs trouwens hé, bij een engine komen ook physics enzo kijken. Dacht ik... Maar als het niet zo is, kan ik je vertellen dat die er wel bij horen. En ook die zijn heeel mooi. Dan zie je bijvoorbeeld zo'n lamp die allerlei kleuren uitstraalt en dan een glazen bol ervoor, zodat de hele kamer verschillende kleuren krijgt enzo... En de physics, dat ze zo'n slang oppakken en dat 'ie helemaal gaat kronkelen, valt er een stapel tonnen om, dondert er weer een lamp op de grond. Het is moeilijk uit te leggen, maar het ziet er echt heel goed uit.
     
  11. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Wist ik al een tijdje, heb een filmpje bij Fileplanet.com gedownloadt. Maarre, DIT IS F*CKING SUPER ÜBER MOOI:D:D:D:D, BON APÉTIT, ofzo8)8)
     
  12. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat dit een geheel eigen weg uitgaat. ;)
     
  13. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps dubbel post met die hieronder :)

    dan vraag ik hier wel iets anders, kan iemand mischien een filmpje van deze engine posten (ik kan namelijk niks vinden)
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2005
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ff iets meer over de engine waarom ik denk dat hij revolutionair is:

    BV zwaartekracht, bij elk spel in deze tijd word zwaartekracht niet echt toegevoegd. als je bv in een auto stapt denkt de engine je geeft gas en daarom gaat de auto naar voren. Deze engine! denkt oke de auto is zoveel ton zwaar, de wielen gaan draaien en hebben goede grip op de grond waardoor de auto naar voren word gestuwd.

    dit maakt de spelervaring ook veel natuurgetrouwer. alles kan dan ook kapot en zo word het realistischer, en zeg nou zelf wie wil er nou niet een huis opblazen om vervolgens met een uzi doorheen te jassen en zo ervoor zorgen dat er geen 1 van die lelijke (veelogende) demonen levend de puinhoop verlaat.
    GAMERS DIT WORD ONZE GOUDEN TIJDPERK!!

    1 WOORD!!! SUBLIEM (en natuurlijk revolutionair)
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2005
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Er wordt niks beweerd, deze engine wordt gebruikt door Microsoft Games Studios voor interne projecten (studios daar krijgen de keus unreal 3 of hun eigen engine te gebruiken bij het maken voor games voor Xbox 2)

    Midway gebruikt de engine, Obsidian en Bioware gebruiken de engine, en velen meer.
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Omg O-) schitterend
     
  18. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is al een game in de maak voor de xbox 2 met de unreal engine genaamt Huxly een MMOFPS je kunt met 5000 man op een server ofzo. (100 man per zone, dus maximaal 100 man in je beeld)

    Hier een intervieuw met de makers http://interviews.teamxbox.com/xbox/1105/Huxley-Interview/p1/

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    _O_

    /Mod Voor duidelijkheid aangepast! Het is 5000 man per server, maar slechts 100 per gevecht en zone. :) (niks bijzonders dus, dat doet world of warcraft beter, maar voor een shooter is het bijzonder.)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2005
  19. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet, die gele geweren op dat plaatje zien er... Bekend uit!
    Sniper rifle UT(xbox & PC versie) anyone???
     
  20. Caps13

    Caps13 Guest

    w00t w00t, die laatste zijn zeker uber
     

Deel Deze Pagina