Unreal III Engine voor de Next-Gen Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door A-S-C-A-R-I, 4 apr 2005.

  1. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je ooit zon server vol...
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dat met die zwaartekracht is helemaal niet revolutionair, Half Life 2 heeft het ook al hoor
     
  3. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en het is daar echt super goed uitgewerkt. en die engine is trouwens beter dan die van doom 3! op de pc is het vooral te merken. doom3 heeft veel hogere systeem eisen om er een beetje mooi uit te zien.. half-life2 heeft met veel minder al mooie graphics. waarom gaan ze niet met de half-life 2 engine werken??
     
  4. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk als de makers van de Unreal serie al hebben laten weten dat ze van die 2k* serie af willen stappen.
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    bron?
     
  6. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    www.kaas.nl
    Tja, vind de unreal engine van UT(xbox niet echt... Weet niet, staat me niet echt helemaal aan... Deze engine met iets van Halo2... #kwijl#
    Gebouwen aan flarden schieten en dan naar binnen rennen met marines en afknallen die handel 8)
    #Rent naar Bungie om te smeken deze engine over te nemen
     
  7. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Niet mee eens. Zie die lelijke kettingen om de nek van de Unreal3 engine creature. De kettingen zijn gewoon plat, erg jammer.
    Verder ziet het er goed uit.
     
  8. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar tot je deze engine in beweging ziet *). Ik vind screenies beetje verkeerd beeld geven. Vooral bij sommige screens van Forza. Ziet het er ineens lelijk uit. Maja er is een nieuwe filmpje van deze engine die op de game developers conference ( GDC ) is getoond. En daar was iedereen van onder de indruk ( Game-makers dus ook ). Maar deze is nog niet te downloaden naar ik weet.

    Een engine is ook meer dan alleen leuke graphics. Zoals al eerder vermeldt dingen als zwaartekracht. Dynamic lighting, realistische weerpatronen, geluid en nog veel meer natuurkundige dingen.

    Iemand vroeg ook hier waarom ze de half-life 2 engine niet gebruiken. Lijkt me vrij logisch. De unreal3-engine is helemaal gemaakt voor next-gen technologie en is veel en veel geavanceerder dan de hl2 engine. De hl2 engine is ook niet het nieuwste meer ;).
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een link voor een filmpje van deze engine??
     
  10. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem wel ergens op een DVD staan, als jij kunt uitleggen hoe je hem upload enzo :)
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hmm als je het filmpje gewoon kan bereiken(dus gewoon uit een map plukken die op die dvd staat) dan kun je hem uploaden bij yousendit.com mits het lager is dan 1 GB..
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel relax zijn
     
  13. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja en wat betekent dit waarschijnlijk? Nóg meer ontwikkeltijd wordt gestoken in de graphics ipv de daadwerkelijke game en zodoende duurt een gemiddelde game nog maar 5 uurtjes... :p
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat denk ik niet. Ze hoeven zich met de Unreal engine niet te focussen op het bouwen van een grafische engine en ondergrond (wat gedurende de gehele productie van een spel een limiterende factor is) maar meteen aan de slag gaan met het produceren van art assets en gameplay.

    Als je van die mooie graphics wilt hebben en de Unreal engine gebruikt, heb je alleen meer artists nodig. De programmeurs kunnen zich focussen op het ontwerpen van gameplay met de designers en hoeven geen rare bugs te fixen in de engine of shaders te schrijven al die ongein.

    Het is net als een kleidoos. Normaal moet de ontwikkelaar zelf de klei opgraven om vervolgens te gebruikern. Nu hebben ze al een kleidoos en hoeven ze alleen een kerststalletje te bouwen. :)

    Eigenlijk het tegenovergestelde van wat jij zegt. Je bent namelijk ook niet eens verplicht om mooie graphics te maken met Unreal engine, je krijgt alleen de mogelijkheid.
     
  15. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 8 apr 2005
  16. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gevonden, maar moet ik hem dan naar m'n e-mailadres sturen ofzo via dat yousendit? Daar hebben jullie toch niks aan? Ik wil het best doen, hoor :) Maar het moet dus hier komen...
     
  17. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat er games op de xbox 2 zullen verschijnen die op de unreal 3 engine draaien wilt nog niet zeggen dat ze erzo zullen uitzien als op die screens. De engine heeft idd veel potentieel, maar als hij niet goed wordt gebruikt (door een niet zo getalenteerde developer ofzo) kan het reslultaat nog altijd tegenvallen.
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Oja, een kleinvogeltje vertelde me dat dat spel dat je daar zie in die 1UP filmpjes een Xbox 2 titel is van Epic met de naam Gears of War. ;) ;)

    Shh, keep it quiet...
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    lol zou ik doen, maar die engine word cker goed. ik kan me alleen neit voorstellen dat het daarna nog verder op vooruit kan. (maarja dat dacht ik ook toen de ps 2 en xbox uitkwamen en ik nog zat te kwijlen bij de screens van de ps 1 :D :p )
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, stuur hem maar naar je eigen email adres, dan krijg je namelijk een link en die kun je hier posten. Dan kan iedereen hier hem via die link downen :)
     

Deel Deze Pagina