Hier een paar nieuwe screens: Deze 2 screens schijnen van 'Gears Of War'. Hopelijk word binnenkort meer duidelijk over deze titel! . De vooruitgang. (render of niet, het ziet er toch indrukwekkend uit) En een technische screenshot van het programma dat verantwoordelijk is voor al dit moois. _0/
haha ja dat viel mij ook al op, ik zou het niet weten waarom daar 2 startknoppen zitten. @ rikkel: De engine is niet helemaal exclusief voor Xbox, andere bedrijven met toestemming van Epic (mogen alleen dan) ook games voor andere platforms maken met deze engine. Maar wel duidelijk is dat Epic zelf wel een dial met MS heeft gesloten voor (net zoals het nu al is) de Unreal (Tournament/Championship) games en Gears Of War word zoals het er nu uit ziet ook een exclusieve Xbox 360 titel. Geen bron hierbij maar volgens mij valt daar niet aan te twijfelen.
hm.. ziet er vet uit, alleen heb ik zo'n gevoel dat de eerste xbox 2 titels dit niveau niet gaan halen. De technologie kan nog niet zo ver zijn om zo'n verschil te maken tussen de xbox 1 titels van nu tussen de titels van de xbox van over een paar maand. En ja, ik heb m'n glazen bol van zolder gehaald, daarom zie ik dit
Tja das nogal logisch dat de pc ook deze engine gaat gebruiken, hij is niet voor niets in het eerste principe gemaakt voor pc gebruik. Maar op consoles zullen we titels van de Unreal serie van Epic denk ik niet terug zien op een PS3 of Revolution. Lijkt me ook logisch omdat Microsoft zelf voor een groot deel aan deze series meewerkt.
Beetje oud topic maarjah... Maar ik heb gelezen dat er nu al een unreal enige 4 in de maak is, en al voor twee jaar. Ik heb niks gehoord of gezien van deze engine maar hij is er wel. http://www.computerandvideogames.com/front_index.php? Typ bij search maar: 'unreal engine 4', dan krijg je het verhaal.