1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar daar staat niet dat er ook online co-op in zit..

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    De pc versie komt als het goed is dit jaar nog uit de andere 2 moeten wachten. :) Volgens mij was dat de situatie...

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Met 4 spelers is coop online UT3 te spelen...

KLIK

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik keek ff op play-asia om te kijken of ik hem daar kon pre-orderen en daar stond voor 360 in februari en PC en PS in November :) maar dat geeft niet want er komen volgende maand toch al ongelofelijk veel games uit die ik wil hebben :9

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  6. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Oke gruwelijk wrede shit, dankjewel!

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Echte die hards hebben deze natuurlijk al lang.:9
    Toemaar 4 man coop het wordt steeds beter. :)

Dit was ooit de situatie maar natuurlijk is dat veranderd. De pc versie komt (even slordig uit me hoofd) 17 november ofzo (iig nov). De ps3 en 360 versie komen volgend jaar pas en dan eerste of tweede kwartaal meende ik.

True lijkt er erg op maar eigelijk is het niet zo gek als je kijkt hoe deze game tot stand is gekomen. De 360 zou een tactische langzame game krijgen genaamd gears of war. De ps3 zou een snelle shooter krijgen namelijk unreal 3. Gelukkig heeft ms hier wat geld in gestopt en krijgen de 360 mensen ook gewoon deze uber game \o/ De gameplay is dan ook totaal anders :)

Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  8. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0

Is inderdaad zeker niet erg komende tijd al druk zat met andere games

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoe word eigenlijk de singleplayer?

Net zoals bij Gears of War, zodat je gewoon vrij kunt rondlopen in levels en dan gaande weg objectives moet uitvoeren.

Of zoals bij UT2004, waar je bijvoorbeeld gewoon met je team tegen een ander team in een map Capture the flag speelt, of Team death match?

10. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de singleplayer op mijn pc maar da is me toch een vette game je moet wel een aardige pc hebben om alles op hi tedraaien maar dan heb je ook wat .
    Alleen is de server van unreal 3 (beta) niet echt top vaak hoge pings bij alle rooms

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    ?? je hebt de sp van unreal 3 op je pc? En de systeem eisen vielen wel mee toch?:

De servers zijn idd erg bagger, al heb ik de laatste tijd betere servers dan in het begin van de Beta. :)

Als ik die trailer zie (vorige blz gepost) dan krijg ik de indruk dat het meer zoiets wordt als bij gow. :)

Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  12. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Nice hij komt dus 100% in November voor de PC :+

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws! :)

Maar wel weer eng dat ze alleen spreken over een ps3 versie. Naja maakt mij niet uit ik ga hem zoizo op de pc spelen maar was wel leuk geweest om hem over een half jaar op de console te knallen.

14. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Dat komt gewoon omdat de PS3-Versie verder is in de ontwikkeling. Vraag me af wanneer de console versies uitkomen want als het niet teveel verschilt haal ik maar de 360-Versie.

15. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel jammer dat de PS3 versie is uitgesteld.. Had het ook wel verwacht eigenlijk :mad:

16. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het zelf niet verwacht. Vind het maar klote want de PS3 kan wel wat goede exclusieve games gebruiken. Was van plan deze voor de PS3 te halen maar als het te lang duurt haal ik waarschijnlijk de 360-Versie.

17. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Epic/midway deed al een beetje onzeker over de release datum van de PS3 versie.. En eerder hoorde ik ook al geruchten dat de PS3 versie in 2008 ging komen waarschijnlijk. Eerst zou het november worden, toen zei Epic of Midway (weet ik veel) dat het december werd.. Naja dat is dus uitstel en dan doen ze er gelijk nog wat bij natuurlijk = 2008. Wel kloten. Ik haat wachten. Ooit dacht ik dat september de maand van de PS3 werd.. Nou dat was dus echt niet zo, alles was uitgesteld en komt nu in december of 2008... Behalve een aantal games die mij niet aanspreken.

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    PS3 versie komt idd ook in 2008 volgens de planning.

Oftewel komt steeds dichter in de buurt van de 360... UT3 is geen reden tot het aanschaffen van een PS3. Althans lijkt mij...

Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  19. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond 'm niet zo leuk... De demo in ieder geval...

Nu moet ik zeggen dat ik na Unreal Tournament 1 het eigenlijk wel gezien had, maar toch :p

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand waar die PC demo te downloaden is? :eek: Op de site kan'k 't niet vinden...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina