1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    is er al een release bekent voor de 360? kan gerust zijn dat al meerde keer gevraagt is maar ben beetje lui om pagina's door te spitte

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Je hoeft geen eens pagina's door te spitte, je had gewoon 6 posts boven de jouwe kunnen kijken.

3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Unreal Tournament III speel ik sowieso liever op mijn computer. Deze game is in tegenstelling tot andere shooters op de Xbox 360 gewoon te snel voor een controller.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zie zojuist een nieuwsbericht op Insidegamer:

Heb de game gisteren een aantal uur zitten spelen op de PS3 en de game blijft echt heel erg tof! De nieuwe gratis maps zijn zeker tof.

Laatst bewerkt: 7 apr 2008
  5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk idd dat hij ook te snel is, maar ik zou het graag is uit willen testen.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De console versie van UT3 (PS3 versie dus) draait op een iets lager tempo.

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
  8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Xbox 360 versie UTIII krijgt meer

Op de PC kunnen we er sinds november al van genieten en de PlayStation 3 versie ligt vanaf eind februari in de winkel. Op de Xbox 360 versie is het nog even wachten, maar dat wachten wordt beloond door Epic.

De Xbox 360 versie zal namelijk vier exclusieve nieuwe maps bevatten, twee nieuwe personages en een splitscreen modus voor twee spelers. De game moet in de zomer uitkomen.

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd van xbox met alle exlusieve dingen altijd :9:cool: Geweldig!!

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jipeee Unreal Tournament III krijgt ook splitscreen!! Dit heeft de PS3 versie niet. Nu ga ik er denk ik 2 kopen :)

Splitscreen! dans vreugde dansje :)

Zoals Dulle al gepost heeft.

Mogelijk krijgt deze ook een Gears of War 2 verassing? Mogelijk een MP beta?

Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm wat ik me afvraag:
    Splitscreen is cool !
    1) kan je splitscreen 1 tegen 1 doen of ook nog met bots ?
    2) kan je splitscreen co-oppen ( á la gears of war ) ?

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    1. Ja dat kan... in alle andere UC kon dat ook dus waarom zou dat niet in UT kunnen.

2."bevestigt dat de Microsoft-console een aantal speciale speelmodi zal kennen, waaronder een co-op-modus voor vier spelers en een optie om in splitscreen met twee spelers ten strijde te trekken"

Duidelijk genoeg! :)

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie ;) alleen punt 2 zou ook kunnen duiden op een online co-op ( zoals dat op de ps3 ) aanwezig is.. En of er bots in de Mp zijn bij splitscreen weet ik niet zeker ( zat ook niet bij Gears of war )...

Wat ik zelf nu denk ( niet wat ik hoop )
    Een splitscreen mode waarin je tot 4 spelers tegen elkaar kan spelen op 1 x360 of dat je 4 tegen 4 kan doen via system link. Verder zal je online kunnen co-oppen . En zal je wel tegen bots kunnen spelen maar dan alleen in je eentje.

Bots vreten ook veel werkgeheugen/ cpu en voor het toepassen van system link moet er al het één en ander verdeeld worden.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik hoop eigenlijk alle 3 de optie .. als is het maar 2 personen per xbox 360 dan ben ik al blij. (Ik speel meestal met vrienden 2 vs 2 splitscreen). Hopelijk kunnen er ook guests splitscreen spelen op live. Game staat nu weer op mijn verlanglijst

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Goed om te horen, dan had al het uitstellen toch nog nut. :)

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Bots zitten altijd in de Unreal serie, die kan je zelf aan of uit zetten. Maar je hebt altijd de mogelijkheid om er tegen te spelen met 2 spelers in splitscreen, kijk maar naar de UC serie... Daarnaast is Gears of War een hele andere game als UT, aangezien UT draait om deathmatch en chaos.

Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  17. pewiity

pewiity Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Extra maps en personages stellen geen RUK voor.
    Men kan die namelijk zelf maken.
    Zo is er al een master chief personage, crysis gast personage, gears of war personages etc.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is deze game eigenlijk al ergens te pre-orderen?

edit:
    [gt]33033[/gt]
    [gt]33031[/gt]

UT3 will have "Gears 2 related surprise on the disc"

When we got word of the contents of the 360 version of Unreal Tournament 3 we weren't exactly knocked off our feet. Without confirmed mod support, and with so many other shooters to choose from, could UT3 hang with only 5 extra maps? While that question still remains to be answered, the nature of it has shifted a little. In an interview with OXM UK, Mark Rein revealed that "you know, there might be a little Gears Of War 2 related surprise on the disc of Unreal Tournament 3. That's all I'm saying about that."

With news like this it almost makes the UT3 sales guaranteed to jump, even if we don't yet know what the "surprise" will be. Really, it could be anything. A trailer, theme, or stupid picture pack seems likeliest, but if Epic REALLY wants to spike the sales of UT3 we might see something more along the lines of of a playable demo. Hell, why not just take the Crackdown route! Hey everyone listen up! Buy your Gears 2 beta and receive a free copy of UT3!

We wouldn't put it past them.

Laatst bewerkt: 20 apr 2008
  19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    mooi beeldmateriaal _O_

20. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Hopen dat de GoW 2 goodie een beetje goed is. Waarschijnlijk gewoon een trailer die dan tog weer op youtube te zien is:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina