1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :) Ja idd daar is nog niet veel over bekend behalve dat ie op een Nvidia 6600GT kaart kan draaien.

    Edit: ik heb even de beginpost aangepost, en de nieuwe screenshots erbij gezet. :)
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2005
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er heeeeeeel erg mooi uit, voor de comp heb ik toch nog zo mn bedenkingen; lijkt me nog steeds een beetje sterk dat 't 'wel mee zou vallen'. Maar ja..
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind UT echt supercool, en ik heb nog nooit een UT op de xbox gespeeld. Het eerste filmpje vond ik wat minder, maar de tweede is zeker wel indrukwekkend. De effecten van je schoten op je wapen vind ik ook echt heel stoer! Jammer dat de kwaliteit van de videos niet zo goed is, maarja je kunt niet hebben he:cool:
     
  5. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat op gamespot dat unreal tournament 07 alleen opde pc en ps3 komt maar komt ie ook nog op de 360 of hoe zit het.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat is al lang bekend dat de 360 versie na de Ps3 versie uitkomt, alle voorgaande delen zijn ook "exclusief" uitgekomen op de gewone Xbox (dan wel onder de naam Championship) het lijkt me dan ook erg sterk dat er alleen een Ps3 versie komt, op afgelopen E3 was het al duidelijk dat er ook een 360 versie komt. :)

    This game is currently scheduled for release on PC, and is expected for release in some form on next-gen consoles as well, although exact plans for release have not been confirmed -- the PS3 version has already undergone heavy development, while a possible Xbox 360 version has been considered but not actively developed.

    Oftwel ze zijn eerst bezig met de Ps3 versie, en aan de 360 versie word niet actief nu gewerkt. Lijkt me ook logisch want het word ook gewoon een port dan.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  7. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Games als UT2007 speel ik sowieso altijd op de PC, want imho hebben ze geen bestaansrecht op een console i.v.m. het casual karakter van consoles en de ongeschikte controls.. UT draait om snelle op competitie gerichte skill-based DM, en dat doe je gewoon niet op een console.. Het zou me dus ook helemaal niks uitmaken als UT2007 alleen op de PC en PS3 uit zou komen.. Xbox 360 gamers zijn beter af met Gears of War denk ik, omdat die game me wel geschikt lijkt om op een console te spelen (o.a. 3rd person).. En als je dan toch perse competitie gerichte DM wilt spelen op een console ben je beter af met games als Halo die er speciaal voor ontworpen zijn (floppen dan ook op de PC als port)..
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Deze game is alleen voor de PS3 en PC aangekondigd.Lijkt me ook niet zo raar aangezien Gears Of War alleen voor de 360 uitkomt....
     
  9. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je dat misschien uitleggen?
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ooh ja hoor geen probleem ;)

    bron: http://www.beyondunreal.com/main/ut2007/about.php

    Kan je zo meer bronnen geven dus als je er behoefte aan hebt dan hoor ik het wel ;)
     
  11. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel eigenlijk waarom haal je er GoW bij ?
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Omdat die misschien ook van Epic Games is? Maar goed aangezien de Xbox360 bezitters GoW krijgen, krijgen de PS3 bezitters UT 2007. Voorlopig dus geen 360 versie van UT 2007
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nog steeds een belachelijk idee: Unreal Tournament met een controller |:-
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de xbox 360 is al lang bevestigd hoor .. ik zoek nog wel even het pers bericht ... :)
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Hij komt eerst op de PC en op de PS3, maar er zal ongetwijfeld later ook een 360 versie komen. En wat zegt exclusief tegenwoordig nog ? Kuch...GTA SA...kuch.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Volgens het bericht komt deze eerst op pc en daarna tegelijkertijd op de ps3 en xbox 360 uit
     
  17. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze het net zo uitwerken als Unreal Championship 2 is er niets aan de hand.
    Dat is een tof spel. Maar op de vorige E3 lieten ze hem specifiek draaien op een PS3 (dat wilden ze je in ieder geval laten geloven). Als die op de 360 komt, ga ik hem zeker halen :)
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Fardo
    ja tuurlijk joh droom verder. Verklaar mij maar eens waarom Mark Rein het in de interviews het telkens alleen maar over de PC/PS3 versie heeft oftewel hij komt niet op de 360.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 apr 2006
  19. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien gooit onze Bill nog wat dukaten op tafel ;)
    Het zou wel een verlies zijn aangezien de twee Unreal Championship spellen wel exclusief op de Xbox kwamen
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja maar waren die van hoog niveau ? Heb ze niet gespeeld namelijk....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina