1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als het op de PS3 lagvrij is, ga ik ervan uit dat het ook lagvrij is op de 360. Het gaat er toch gewoon om of de online code goed is. Ik ga het spel toch wel kopen, want Unreal is gewoon vet. Gewoon lekker knallen, ik ben vanaf dag 1 present :)

2. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    misschien lagt de demo bij jou, maar bij het meerendeel van de mensen die de demo speelt niet. misschien ligt dat aan jou

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Bad company speelt heerlijk vind ik.Jij vind van niet dat is dus jouw keus.Ik vind gewoon dat UT3 veel te laat komt.Maar oke misschien koop ik hem wel maar Bad company vind ik beter online en het is ook nieuw.Maar het blijft ieder zijn eigen keus ;)

Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Duurt niet al te lang meer voor dit spel bij mij op de deurmat ligt, ik heb er echt al veel zin in. Enige dat mij nu nog zorgen baart is dat ik bang ben dat er weinig anderen zijn die het ook kopen. Ik hoop van niet, want ik wil gewoon in potjes spelen met lekker veel tegenstanders.

Mensen die twijvelen, UT is gewoon de ownage! UT99 is één van de grondleggers van een perfecte online multiplayer game ;)

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    snap niet waarom mensen kiezen tussen óf UT óf BF en dan voor BF gaan omdat Ut oud is.

je kiest toch voor het spel dat jou het meeste aanspreekt?

Daarnaast weet ik zeker dat als Ut pas vorig jaar aangekondigd zou zijn en nu op alle 3 system tegelijk uit zou komen iedereen het zou kopen.

Want de graphics zijn nog steeds top notch en er is geen spel zoals dit op de xbox 360 momenteel met snelle DM actie op quake 4 na.

6. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Lol UT3 veroudert bad company is ook al de zoveelste in een reeks kie niet echt een groot verschil....

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik zeg niet dat ík UT3 oud vind maar veel mensen halen hem niet omdat hij vorig jaar al op pc en ps3 is uitgekomen.

Bad company komt op mij ook neer op een BF 2 remake maar dan slechter.

8. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Kzal je zeggen dat ik al heeeel erg lang zit te wachten op UT3 en het boeit me echt niks als andere liever BC halen kbedoel Quake 4 word nog steeds gespeelt puur om de snelle gameplay sindsdien is er geen andere snelle shooter meer voorbij gekomen.
    Dus weet ik zeker dat er veel mensen zijn die deze game gaan halen en het vet zal worden online ;)

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik kan ook niet wachten. Heb van iemand die hem op ps3 had steeds moeten horen hoe vet die wel niet is.

Zeker met de extras voor de 360 is dit een must have.

Dit spel en Soul Calibur 4 kijk ik allebei echt naar uit. Ben alleen bang voor lag.
    ervaring heeft mij geleerd dat welk spel dan ook het is, lag kan bij iedere game de kop opsteken.

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik ga me toch zorgen maken, hij moet deze week uitkomen maar nergens is hij te vinden op sites om te pre-orderen

11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Wie heeft gezegt dat hij deze week moet uitkomen? :confused: De release zou 7 juli moeten zijn volgens Joystiq, maar ik ga er vanuit dat de game pas eind juli/ begin augustes in Europa ligt.

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hij komt 4 Juli in Europa uit;)

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
  14. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Of kijk hier

Dan is hij 52,50 met je VIG card (als je die hebt:9).

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    had daar niet gekeken. Keek zelf op www.budgetgaming.nl

www.freerecordshop.nl, bartsmit.nl en gamevision.com en daar stond hij allemaal niet bij.
    zeker verkeerd gekeken omdat xbox freak een linkje gaf naar FRs

Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  18. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me trouwens wel leuk als we op de 360 ook die modding-shit krijgen. Altijd leuk om zelf iets te maken of van andere over te nemen.
    Microsoft deed daar tog nogal moeilijk over :confused:

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Maargoed gewoon 7 Juli dus, denk dat hij dan aankomende week wel op die sites die jij post zal te pre-orderen zijn. :)

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ja kan het deels begrijpen. Ze willen 100% controle hebben over xbox live en the marketplace. Je kunt totaal niets delen over xbox live aan bestanden.

Stel je voor dat mensen maps maken met hakenkruizen erin bijvoorbeeld en microsoft komt hier te laat achter...Excess Denied ga je wel dit spel halen? en wie is die bereklauw eter in je avatar? echt droog :p

Die 7 juli is trouwens US release

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina