1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Haha das een luie Amerikaan in mijn avatar die aan het genieten is van een potje American Football en onderwijl idd een bereklauw eet. Maargoed ik ga deze niet halen omdat ik hem al op de pc heb, misschien als de prijs gezakt is haal ik hem wel. En dan natuurlijk voor Xbox Live. :)

Mods hoop ik ook wel te zien in de toekomst voor de 360 versie, ligt allemaal aan Microsoft of die toestemming geven... hoop het zeker!

2. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ie 4 juli komt, 7 juli zit ik net in het vliegtuig|:-
    Tja....dat modding is wel een groot pluspunt als dat zou kunnne, maar als nog denk ik een wreed spel ofniedan:b:

3. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze zouden net als bij halo 3 kunnen doen, dat systeem van filesharing. Bij halo kan je ook eigen maps maken en game modes.... en dan van andere mensen downloaden en spelen

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat met die maps interesseert me niet. De standaard maps die ik op de pc heb gespeeld zijn ook heel vet. De releasedatum is pas een paar weken geleden bekend gemaakt, dus van een uitstel zal geen sprake zijn.

5. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en wij krijgen er op de kruisdoos ook nog wat mapjes bij \o/

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik wacht eerst af of er geen lag enzo inzit. Dan overweeg ik hem te ruilen/kopen...;)

7. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk nooit last van lag, bij Halo en bij CoD4 niet. Dus ik ga em denk ik wel scoren:)

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja, maar als je kijkt naar bijv Quake Wars, dat hele spel is niet te spelen door de lag!

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Unreal draait om online spelen, dus ik denk dat het wel meevalt met de lag. Anders zouden ze het spel niet uitbrengen. Unreal speel je voor het grootste gedeelte op best kleine maps met relatief weinig spelers. Dus minder kans op lag dan bijv. Quake Wars. Dat QW speel je volgens mij op hele grote maps met veel spelers, een stuk of 32 dacht ik. Dus dan heb je denk meer kans op lag. Met spellen zoals Cod4 en Halo heb ik ook nooit last van lag. Ik heb er wel vertrouwen in dat de 360 versie van UTIII netjes is afgewerkt

10. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ze hebben er lang genoeg de tijd voor gehad na de release van de ps3 en pc-versie :p
    Mij lijkt vooral CTf erg gaaf, met dat hoverboardje. Dat geeft een dynamischer aspect eraan:D
    En bij DM zal mn ass de eerste paar keren nog flink gekicked worde;)

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Er zitten hier toch ook voertuigen in he?

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1.5 week, ik moet hem hebben...... snel!!!!!!!! :D.. Wel jammer dat hij binnenkomt op het moment dat ik op vakantie ga :p, maarja dan heb ik wat leuks bij thuiskomst.

Zijn er nog meer die het besteld hebben bij Gamehubs?

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    weet je hoe lang quake wars al uit was op pc? dat was ook een online only spel (botmatches reken ik niet tot een echte SP campaign)

en dat was 16 spelers max.

Maar heb bij UT iets meer vertrouwen

14. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja cker, en die zijn bruut! Bijv. een auto met 2 uitklapbare messen waarmee je mensen halveert... dat lijkt me tog vrij vermakelijk is het niet:+

15. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm... vorige UT's veel gespeeld maar ik wacht ff met deze, eerst wat reviews lezen ;)

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    kijk dan video reviews op gametrailers.com van pc en ps3 versie

17. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is wel een goed idee ja, doe ik misschien straks nog wel ff, thanks ;)

18. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn locale GameShop gebelt en die verzekerde mij ehm aanstaande vrijdag te hebben \o/

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Zou je dan misschien zo aardig willen zijn om vrijdag/zaterdag een kleine impressie te geven?:)

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Ik ben benieuwd. Niet alleen schijnt de 360 versie allerlei extra's te hebben... de 360 versie is ook nog iets scherper vergeleken met de PS3, puur door de extra development tijd die Epic heeft gekregen.

Alleen maak ik me zorgen om de downloadable content. Op de PS3 is het meeste ervan gratis (toch?); op de 360 moeten we waarschijnlijk weer de portemonnee open trekken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina