1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deel twee beschouw ik als 1 van de beste Xbox spellen.
    Ik vond het iig een geweldig spel. Speel het nog steeds

2. Tecnomic

Tecnomic Guest

Poe Poe 1 van de beste xbox spellen zelfs....

huhm toppers gemist zoals Ninja Gaiden ? :cool:

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever 1 Unreal Championship 2 dan 10 Ninja Gaidens (die ik overigens wel heb hoor ;) )

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar net wat je tof vindt, maar ik prefereer de snelle besturing met muis en toetsenbord boven de trage controller. Met een controller is er niks meer aan omdat de snelle gameplay gewoon niet werkt met een controller. Games als Halo 2 zijn wel goed te doen met controller omdat de gameplay anders is.

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ook dat ie niet meer op de X360 zou uitkomen hoor. Op Gamespot staat hij ook voor PC en PS3 aangegeven als platform, en niet de X360....

Niet dat ik er wakker van lig, want ik haal toch een PS3.

Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    no problem, eigenlijk speelt hij toch lekkerder op de PC omdat het spel voor de PC ook eigenlijk is gemaakt :+

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nog niet officieel aangekondigd wel door vershillende bronnen bevestigd en om een xbox 360 versie te maken van een pc versie is heel erg weinig werk door XNA (en midway heeft hier een licentie van)

maar in de E3 lijst staat voor als nog: Unreal Tournament 2007 (PC, PS:cool:

we wachten E3 maar even af :)

UT 2007 zou voor mij een reden zijn om naast de xbox 360 een ps3 te kopen

Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  8. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dan ook een PC kopen, is net zo duur :p En 't speelt nog beter ook ;)

9. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Simpel sommetje: hoeveel kost een pc die dit spel mooi draait? Hoeveel kost een console die dit spel mooi draait?

Oke ;)

Unreal vind ik echt geweldig, UT1, (PC) en UC1 heb ik echt zoveel plezier aan beleefd online. Het ging mij gewoon niet vervelen. Alleen vind ik al die toevoegingen van vehicles en vage gametypes, melee shit wat minder. Ik wil gewoon kleine en medium sized maps en dan lekker knallen, zoals de roots van UT. Geen Halo achtige gameplay met vehicles en dat soort shit, laat dat maar aan Halo over.

10. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    met de Vehicles hoef je ook niet mee te spelen want bij UT2004 heb je maar 2Gamemodes met Vehicles Assault en Onslaught. de meeste zijn nog zoals normaal als in UT(Classic) en een boel classic maps... ik denk dat het ook wel zo zou zijn in UT2007... want een boel spelen nog Deathmatch waar dus geen vehicles in zit. het blijft het zelfde het spel aleen betere graphics en extra's zo denk ik dan.. als je niet met Vehicles wil spelen ga Deathmatch spelen of Lastmanstanding CTF of weet ik veel.

11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Zoals ik al zei, en Fardo nu ook heeft gezegt komt deze ook op de Xbox360 (mischien zelfs in de vorm van Championship:cool:. Tecnomic moet eens niet zo eigenwijs doen, alles wijst erop dat er ook een 360 versie komt, of ben je afgelopen E3 vergeten?! ;)

Daarnaast is het idd meer een pc game alleen al als je kijkt naar de andere UT's die speelden veel beter als de console versies van Championship, waar ook nog eens een gemis aan voertuigen was. (maargoed das dan persoonlijk he)

Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ze doen het niet die plaatjes...

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  15. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    YEs beter dat ie ook op de X360 komt!!

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Daag mister "ik zeg het dus is het zo" _0/

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

Dude haal een taart en ga het vieren :{ Dat er ook een 360 versie komt is verassend aangezien Epic een jaar niks over de 360 versie naar buiten bracht dus...

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe niet altijd zo negatief jongen, we weten dat je helemaal gehyped bent en wacht op de PS3, maar altijd gelijk willen hebben is geen goede karaktertrek.;)

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

Uhm op je teentjes getrapt ? Wat ik alleen zeg is dat het redelijk verassend is dat de game ook op de 360 komt aangezien men een jaar niets heeft uitgelaten over de 360 versie.En ja dat de PS mijn favo console is mag ik toch ook vinden ? Loop dan aub ook niet mijn nek te hijgen

PS: ik ga toch de 360 versie halen dus nou tevreden ? |:-

20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde het in het algemeen, niet alleen je reactie in dit topic...misschien merk je het niet van jezelf, meh. Nu verder ontopic.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina