1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    nog altijd nergens gezien.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Cool .. Ik ga hem morgen ook halen .. Jammer dat er patsers op het forum lopen met ilegale kopietjes :mad:
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    lijkt me leuk om met jullie samen online te gaan en dan Warfare te spelen.

    Zullen we net als in Shadowrun topic weer zo'n gametag generator zetten? Weet iemand hoe dat moet?
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zal het wel even doen. ;)
    edit:
    [​IMG]
    Voeg hier je gamertag toe
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar dan? Ik zie weinig reacties van mensen met een illegale kopie?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De mensen die hem eerder hebben dan vandaag of gisteren .... maar ja ze kunnen hem natuurlijk ook "legaal" van iemand gekregen hebben
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De eerste reviews komen binnen. Hier is de Eurogamer review. Gewoon positief. Ze vonden het jammer dat deze versie geen extra mouse/keyboard combinatie + mod support ondersteund zoals de PS3, maar verder krijgt de 360 versie wel:

    "with five exclusive maps, split-screen play, a few new playable characters and some evident performance improvements."

    Volgens Eurogamer draait ie super op de 360 en ziet het er prima uit. De offline campaign en bot support (AI tegenstanders) worden kort in het zonnetje gezet. Gewoon lekker UT knallen. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Bestelt :D Na een aantal trailers te hebben gezien kreeg ik weer het UT gevoel! En heb nog een 3 maanden code dus ik zit de komende tijd nog wel goed!
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind geen mouse en keyboard support juist een pluspunt.

    Ik wil hem graag op 360 spelen. Dus met gamepad. Muis en keyboard is gewoon zoveel sneller mikken, zeker bij een game als UT3.

    Ohja en de campaign kun je over live met 4 mensen spelen las ik!
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hoezo vind je dat een pluspunt dan?

    Want een game als UT moet je juist op snelheid spelen, want daar staat Unreal juist om bekend. Maargoed een 360 versie komt er bij mij ook zeker in alleen niet voor de prijs zoals hij nu is. Later... omdat ik hem al op de pc heb, vind het gewoon een slechte reden om hem op de 360 te spelen omdat het er minder snel aan toe gaat.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    waarom zou je hem met muis en keyboard op 360 willen spelen? Dan speel je hem op pc.

    Het gaat mij erom dat ik eerlijke competitie wil online zonder gedwongen te worden ook met muis en keyboard te spelen.

    En kan begrijpen dat als jij hem op pc hebt je niet 60 euro wil neertellen, zou ik ook niet doen.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ah op die manier, daar heb je gelijk in. Maargoed de game support (jammer genoeg) geen crossplatform dus voor pc gamers hoef je dan niet bang te zijn. :)
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat niet alleen. Het gaat er ook over dat als er wel mouse/keyboard support is sommige users met deze combo gaan spelen, terwijl anderen met de joypad blijven gamen. Zo krijg je zelfs oneerlijke strijd op één console.

    Dat is denk ik wat BigSyke ook bedoelt en in dat opzicht is het zeker een pluspunt dat deze UT3 alleen joypad ondersteuning heeft.
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    vind ik ook.Je speelt op 360 dus speel je met een controller.En dan is het eerlijk online en gaat niemand klagen
     
  15. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    BigSyke heeft een goed punt waarbij ik me volledig aansluit. Dat crossplatform/verscheidene besturings mogelijkheden doet alleen maar af aan competitive games ( in dit geval FPS ).

    Ik heb wel een klein vraagje: er is opspraak geweest of deze game opgenomen gaat worden door MLG, is dit waar? Dat zou de community echt vooruit pushen net als bijvoorbeeld een halo, ssbm, quake III, etc.

    Ben namelijk bang dat deze game het niet super gaat doen op de xbox, de competitive players zitten namelijk voornamelijk toch UT III al 6 maanden te spelen op de PC. Ben benieuwd hoe deze game opgenomen gaat worden.
     
  16. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik hoop ook dat er echt veel spelers te vinden gaat zijn online, ik was helemaal addict aan de eerste UT, morgen haal ik deze dus ook meteen :D
     
  17. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel et gevoel dat UT het goed kan gaan doen bij Xbox, er zijn wel vele andere FPS games: toppers als Halo en CoD, maar nog geen FPS die zo snel is al UT. Het is dan ook erg afwijkend van deze spellen en miss dus iets wat zal aanslaan. En die super graphics en co-op modus maken het alleen maar leuker.

    Persoonlijk vond ik Halo iets te sloom en droog, CoD was heel goed, maar ben je wel klaar mee na een paar keer prestige-mode gedaan te hebben
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik denk dat als dit spel echt goed is dat door mond op mond reclame mensen hem toch gaan spelen. Een demo zou ook helpen.

    Er komt gewoon weinig uit deze zomer op fps gebied en zeker wat betreft scfi shooters
     
  19. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij wordt al veel gespeeld online. Ik heb ook geen last van lag gehad. Heb ook veel de PS3 versie gespeeld en ik vind dit deze versie het best. Moest wel ff wennen aan de controls (ivm de PS3 ), maar nu speelt ie heerlijk weg!

    Voeg me maar toe:

    Lukky NL

    Ohja BigSyke, had je hem vandaag ook al?
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat jij de enige bent die hem hebt op dit forum.Ik heb hem nog nergens gezien hopelijk morgen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina