Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja gisteren heb ik totaal geen lag gehad. Ik joinde iemand uit mijn friendslist en met totaal 8 spelers en 4 bots, en liep vloeiend
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Net eerste online match! Ging goedies! niks geen lagg enz. Stond leuk eerste had ik niet verwacht want kwam er ook halverwege ergens ook pas in! En ken de maps nog niet helemaal dus liep ook als kip zonder kop rond....Gokte gewoon steeds goed waar hun stonden dus had vaak multi kill etc! 8) Vette game echt gaaf!
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    is deze game qua snelheid te vergelijken met COD4 of gaat ie nog sneller?
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    2 keer zo snel
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    In Amerika komt ie maandag pas uit, dus dan zullen er wel heel veel spelers bij komen. :thumbs:
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik mag hopen dat dat een lichte overdrijving is :D

    hoe dan ook klinkt goed,.. loopt ie ook zo soepel als COD4?

    t hoeft voor mij geen 60fps te zijn maar vooral bij snelle shooters worden mijn ogen erg snel moe als de framerate niet geweldig is
     
  7. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de spelletjes die ik heb gespeeld was het in ieder geval wel 2 keer zo snel. Ik heb ook even Warfare gespeeld en dat had wel een rustiger tempo en grotere maps.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het is for god sakes Unreal 8) dat hoort geen snelheid ala COD4 te hebben... snelheid is van belang in deze game serie.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat week ik wel , maar ik zie mezelf niet een game zo snel als de originele UT op een console spelen met een wisselende framerate ,.. dat hou ik geen 10 minuten vol :+

    dus ik noem COD4 als vergelijking omdat dat toch 1 van de snellere console shooters is :)

    (en ik UT op de xbox 1 niet langer dan 10 minuten gespeeld heb )

    maar mijn vraag is dus, loopt ie zo smooth als COD of vergelijkbaar?

    want dan ga ik me er maar aan wagen
     
  10. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is geen lichte overdrijving. De unreal tournament staat bekend om zijn snelle gameplay. Het is ook veel sneller dan cod4.

    Vooral op de wat kleinere maps waarbij je om de paar seconden 1 en soms meerdere tegenstanders tegen komt. Op de wat grotere maps is de snelheid wat minder maar mede dankzij voertuigen is het alsnog sneller dan de gameplay in cod4.

    Verder heb ik hem zelf een uurtje of 1-2gespeeld bij een maat en hij loopt gewoon zoals het hoort. Misschien dat er bij een paar mensen wat uitzonderingen zijn. Maar over het algemeen heb ik niets ernstigs gehoort of meegemaakt. Een echte aanrader dus als je van snelle fps games houd. Zelf hou ik neit echt van de setting, laser strale etc overal. Maar het is wel vermakelijk.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag opnieuw nergens gevonden.Dus heb ik hem besteld.Normaal komt die maandag binnen.Nog even geduld.En maandag zijn er al meer mensen online dat komt dus goed uit.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik merk niets van de framerate drops maar het speelt net zo snel als de andere UT's
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :9 ik vind de singleplayer erg vermakelijk! AI is wel bagge...echt bagge lol...krijg je een tip om je vast te haken aan een voertuig, naja ok ik doe dat met vlag knalt je teammate tegen een muur op en blijft maar door rijden -.- dat helpt.....
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    hoe kan je schakelen tussen ranked en unranked matches?
     
  15. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    custom match en dan krijg je vanzelf die optie je kan niet met 2 man ranken :)
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik speel tot nu toe op de MidwayUk servers en daar heb ik nooit last gehad van lag. De framerate is in alle situaties stabiel. UT3 is qua snelheid echt veel sneller dan een spel als COD4. Vooral in de gewone deathmatch ga je om de paar seconden dood, maar ik kill er toch altijd wel een paar. Ik vind het echt een geweldig spel. Heerlijk als iemand recht in mijn raket loopt. Ik vraag me trouwens af of je de achievements ook in player match kan halen. Dat speel ik het liefst want dan kan je gewoon op dezelfde server blijven spelen. Bij ranked moet je na ieder potje opnieuw een server zoeken. Ik zag wel dat je statistieken ook bijgehouden van de player match potjes, maar sommige dingen registreerde die niet. Ik had gister 2 keer een Monster kill, maar bij mijn statistieken stond niks. Ook had ik gister een paar keer Rocket scientist, maar die werden ook niet geregistreerd.
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke site zie jij de statistieken? En ik vind dit soms veel beter dan COD4 en soms niet :+ Want speel je beetje bagge dan gaat dat hele potje zo!! COD4 omdat het dus wat langzamer is kon je nog even bijkomen...maar ben je op dreef dan laat je alle mensen dik achter je 8) And that feels good :D
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gewoon bij de leaderboards in het spel
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Klinkt goed. Weet iemand nog een online shop waar je hem goedkoop op de kop kunt tikken?
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gamehubs.com ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina