1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Yes......Sir!..... ;)
     
  2. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze deze game nou ook crossplatform maken kunnen we nog lachen.. Kan ik lekker UT2007 spelen op mijn Windows Vista PC tegen m'n Xbox 360-only vrienden.. Beetje oneerlijk gevecht, maar wel lachen.. :cool:
     
  3. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een bevestiging:p Daar heb ik toch wel ff op gewacht.
     
  4. PS3Man

    PS3Man Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Een desinger van epic heeft net (5min geleden) tijdens Gamespot E3 Live aangekondigd dat ze alleen bezig zijn met PS3 en PC versie.

    Ze zijn op dit moment NIET bezig met een 360 versie.

    De show is op dit moment nog bezig, dus als free user kan je nog niet kijken. Over 20min kan je het terug zien hier:

    http://www.gamespot.com/e3/e3live.html
    12pm Must-See Sequels
    Mortal Kombat: Armageddon, Unreal Tournament 2007, and God of War II!

    Stukje doorspoelen dan, en je ziet dat ut2007 niet op 360 komt
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dan heb je het helaas mis ... hij is net officieel aangekondigd!

    en dit zijn de eerste screens!

    PS3man zoals je nu kan zien heeft gamespot ook zijn pagina aangepast ;)

    http://www.gamespot.com/e3/e3games.html

    Unreal Tournament 2007
    Midway - Add to my games PC PS3 X360 2
    stories 9
    images 12:01 am PT
    May 10

    en staat hier ook ;) http://www.xbox.com/en-US/press/e32006/xbox360titles.htm
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  6. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    aaaargh. THe horror! Als dit spel ook nog eind dit jaar uitkomt dan kost het laatste kwartaal van 2006 mij een godsvermogen. Dan moet ik toch eerst ff de lotto winnen
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar krijgen we allemaal een beetje laatst van. Het laatste kwartaal 2006 en het eerste kwartaal 2007 gaan ze echt knallen met shooters(ff nadenkertje:))

    Dit spel lijkt me ook zeker de moeite waard ik hoop maar dat ze zich echt richten op mp;)
     
  8. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Pfff, fanboy, wat doe jij op een Xbox forum?
     
  9. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    lol dat zijn gewoon de zelfde screens als die van de PS3/PC zijn geen officeele screens denk ik.
     
  10. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk geloof ik Fardo op zijn woord meestal wel.
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet hoor.... :{
     
  12. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    pffff, de 1 zegt dat die wel op de 360 komt, de ander weer niet... komt die nou wel of niet op de 360??? want het lijkt me wel vet als die erop komt, ff lekker online weer knallen, vond de voorgaande delen van unreal ook top, khad zelfs op school 2003 geinstaleerd met een aantal andere vrienden, mr dat is een ander verhaal :p
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij komt ook op de X360....no worries ;)
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja. ze hebben toch alleen gezegd dat ze alleen maar voor de pc en ps3 bezig zijn? ze zijn simpel weg gewoon nog niet begonnen voor de xbox.

    ik hoop wel dat er iets vernieuwens in de gameplay zit hoor, want als ik zulke graphics wil dan koop ik wel een andere game met de unreal engine 3
     
  15. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd of ze het concept van Liandry Conflict ook gedeeltelijk in UT 2007 gaan verwerken. Dan heb ik het voornamelijk over 'close-combat'. De melee-gevechten en het 'rejecten' van projectielen vond ik in UC Liandry Conflict heel goed uitgevoerd en bood de Unrealfranchise een geheel nieuwe ervaring. Die formule werkte naar mijn mening voortreffelijk en was uitermate verslavend om te spelen. Nu nog steeds trouwens.

    Ik hou m'n vingers gekruisd.
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij staat de Unreal Championship serie van de xbox los van de UT serie van de PC. Die melee toestanden zal je dan ook niet te zien krijgen in UT2007 denk ik.
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik geloog het asp als er een officeel bericht komt van Epic.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als het op de site van microsoft staat is het officieel hoor (dus op xbox.com) anders krijgt microsoft een proces aan zijn broek. De screens welke op xbox.com (perssite) staan zijn idd de eerste screens voor de xbox 360. Het is logisch dat deze shots niet verschilt van de pc of de ps3 versie. De machines zijn bijna identiek

    @!ntraxz de game word ontwikkelt voor windows vista ... de xbox 360 engine is gebasseerd op windows vista ... als deze op de pc uitkomt kan je er vergif op in nemen dat deze ook kan draaien op de xbox 360. Tevens is het UT2007 nu wel officieel aangekondigd op de E3 voor de Xbxo 360 door Epic en MS

    - Ik snap trouwens niet dat mensen het erg vinden dat deze ook op de xbox 360 uitkomt? Hoe meer platformen hoe beter toch?

    De aankondiging kan je ook vinden op xbw: http://archief.xboxworld.nl/news/8058/eindelijk-officile-bevestiging-dat-unreal-2007-naar-360-komt/
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, vind ik ook :)
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Sluit ik me helemaal bij aan.

    En wat ik ook niet snap dat het wel lijkt of sommigen van jullie de 360 geen versie van dit spel gunnen, of zelfs beter gezegt het lijkt wel of sommigen denken dat de 360 dit spel niet aan zou kunnen. Allemaal erg raar en al helemaal raar aangezien alle voorgaande delen WEL op de Xbox kwamen en NIET op de Playstation, ze waren zelfs exclusief. En nee Epic heeft geen exclusieve dail met Sony, dat zou anders wel al bekend zijn geweest.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina