1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Kopen die game het is echt goed :thumbs:
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde vroeger best vaak Unreal Tournament. Vooral omdat het lekker snel gaat, je hoeft weinig na te denken, weinig te wachten, alles gaat snel. Lekker arcade :) Ik vraag me dus af of dat bij dit 3e deel nog steeds zo is. Ik lees hier dingen over voertuigen enz. dus lijkt het me dat het allemaal wat dieper en tactischer is geworden en dat misschien de arcade-feel wel weg is.
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    nOpe, voertuigen heb je zowiezo maar bij 2 gamemodes, en zelfs dan vind ik het nog gwn snelle actie, schieten jumpen REDEEMER 8).. die game is zo vet! :D
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehe neehoor juist compleet tegenovergesteld! Nu kun je het NOG sneller doen en met nog minder verstand :lol: Alhoewel bij Warfare soms wel enig tactiek is vereist omdat je anders met alleen killen niet echt heel ver komt....de andere mods is gewoon, kill our be killed
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game al op de PS3, maar ga hem toch ook nog een keer halen voor de 360. Dit vanwege het online gedeelte + friendlist. Had begrepen dat de game technisch ook net wat beter is (zal geen wereldschokkend verschil zijn).
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Deze Unreal Tournament is nog steeds voor een groot deel dezelfde als die jij (en ik) toen hebt gespeeld. Zo zitten oude favoriete maps er nog steeds in zoals Morbias, Facing Worlds CTF en Coret CTF. Ik weet zeker dat ik nog een paar bekende van deel 1 zag (zoals een groot ruimtestation waar je ook buiten kunt rondrennen), maar de naam van die maps is mij even ontschoten. Gameplay in de klassieke modi (DM, TDM, CTF) is precies hetzelfde. Alleen heb je nu ook nog VCTF (Vehicle CTF) en Warfare (en Dual Mode, maar dat is een veredelde 1 VS 1).
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2008
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    bedoel je morpheus?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is die ook weer terug? _O_

    Hopelijk komt UPS vandaag wel even langs. Het wachten wordt steeds moeilijker.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat ruimtestation heet Deimos (van Phobos en Deimos , de manen van mars uit Doom :p )

    die map is echt bizar, dat ruimtestation is open aan alle kanten maar er zitten shields voor waar je doorheen kan rennen,. dus je rent steeds van de ene soort gravity in de andere (plus t ziet er nog eens ontzettend mooi uit met de aarde aan de ene kant en een jumpgate aan de andere)
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond de man eerste keer dat ik het speelde echt zooooooooooo kut!! Toen ben ik met 1 bot bezig geweest op die map om alle plekjes beetje te kennen (jahaa slim nadenken :9) en toen kende ik de map ook wat dus nu is die wel te doen!
     
  11. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen uit doom ;)

    Ook in het echt heten ze zo, Phobos = Angst, Deimos = Paniek
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2008
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    weet ik , maar vind t grapppig dat het zowel in DOOM als in UT zit :)


    ik heb de campaign nu bijna uit en nog steeds krijg ik nieuwe maps voor mn kiezen en zeker niet de minste,.. hoeveel maps zitten er eigenlijk in deze game in totaal?


    gister kwam ik er ook pas achter dat je "play dead" kunt doen :+ gebruiken jullie dat ook online?
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2008
  13. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, als je een instant action game begint kun je kiezen en dan zie je onder elk gametype een flinke lijst staan.
    Ik kom ook nog steeds nieuwe maps tegen, waaronder een fors aantal oude bekenden, uit zowel de eerste unreal als unreal championship. Sommigen herken ik amper doordat het uiterlijk toch flink veranderd is, en het lang geleden is dat ik ze gespeeld heb, maar dan krijg ik later toch ineens zo'n deja-vu gevoel.

    Play dead is niet zo nuttig vind ik, omdat er altijd redelijk duidelijk in beeld komt wanneer je iemand gedood hebt, als ik die "you killed....." niet zie schiet ik gewoon nog lekker ff op je karkas.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2008
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Master Chief zal zeker niet standaard in de game zitten?
    [​IMG]
     
  15. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    'play dead' heb je idd niet zoveel aan online, hoewel het in drukke battles wel grappig kan zijn :+..

    @Dulle, nee MasterChief ziet er idd niet in :'-(
    mss doet Epic dat later wel als DLCO-)

    wat er ook niet in zit is customizable characters, dat vind ik echt jammer!!
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb dus toch maar ff UT3 besteld bij Gamehubs. Wel met de langzame verzending, aangezien ik volgende week toch op vakantie ben.
     
  17. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan echt iedereen aanraden om de toetsen te veranderen, dat kan je doen bij input en dan op y te drukken, zoals het wapen wisselen ik heb er RB volgende wapen, en LB vorige wapen werkt stukken sneller! verder heb ik het Nep Dood gaan veranderen in Y, werkt echt super nu!

    Zie jullie online :)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eindelijk! 8)
    [​IMG]
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hah! Kijk dat vond ik zoooo irritant dat wapen verwisselen...heb je een gun wil je er 1 ervoor moet je eerst al die guns weer langs *zucht* En die fake death is ook op een kut knop gezet :{
     
  20. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    van harte Dulle, valt dus erg mee dat ie er nu al is *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina