1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heeft heel vaak liggen te wachten of ie nou wel of niet door de douane mocht, maar uiteindelijk nog relatief snel gekomen. :9
    Maar die €7 extra voor een snelle levering is dus ook weggegooid geld geweest. :+

    Weet iemand hoe moeilijk Insane is? (campaign) Bij GoW ging ik er nog relatief gemakkelijk door heen, is het daar een beetje mee te vergelijken?
    Ik heb eigenlijk geen idee wat ik me überhaupt bij een UT campaign moet voorstellen maar goed. 8)
     
  2. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    De campaign zijn gewoon matches tegen bots, omlijst met een bijzonder slap verhaaltje.
    Ik heb insane nog niet geprobeerd, maar krijg sterk de indruk dat AI van de bots in je team behoorlijk naar beneden word geschroefd om het moeilijk te maken, op "normal" moet ik veel (deathmatch) levels al meerdere keren proberen, simpelweg omdat de bots in je team sneller worden afgeknald dan jij die van de tegenstander kan omleggen. Ik verloor gisteren 3x achter elkaar met 37 a 38 kills (40=win) en geen deaths, de bots in mijn team hadden geen enkele kill alleen 10tallen deaths 8)
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2008
  3. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Man, ik heb die vechile controls ook veranderd in direct, rijd 1000% keer beter :)
     
  4. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik weer, vanuit de zon:9
    Ik had de game egt met veel moeite bemachtigt, na veel bellen in allerlei steden( in mn eigen stad was ie net uitverkogt) uiteindelijk in roermond gaan halen bij de mediamarkt: hij stond niet in de schappen, ik moest er naar vragen, Er waren nog 30 achterin, net geleverd=> lucky me:thumbs:
    Kan niet wachten om zondag weer te kunnen spelen:thumbs:

    Even tussendoor: Die wapens zijn egt verdomd gedetailleerd zeg WOW, hoe alles beweegt en eruit ziet. Ik heb nog niet zo veel gespeelt, ging op vakantie dusja. Ik hoop wel op dat character customizen, das altijd lachen man!
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2008
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb hem inmiddels ook. Vanavond lekker knallen! \o/

    (Als je nog interesse hebt maar je hebt UT3 nog niet, kijk dan op de bazaar want ik verkoop er eentje van een vriend die voor de PC versie is gegaan.)
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat kan dus niet. Je kon wel een character customizen in de pc-versie. Met de 360 versie kies je een character a la Gears of War.
     
  7. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om de game morgen ook te halen en volgens mij weet ik het antwoord al op deze vraag; heeft deze game de potentie om volgend jaar nog steeds heel veel mensen online te boeien zoals COD4 bijvoorbeeld of is de game dan al uitgestorven en speelt iedereen weer COD4 en Halo?
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    UT heeft zn vaste fanbase en die spelen dit tot UTIV uitkomt,.. maar of er zoveel mensen na een half jaar nog online zijn als bij Halo en Cod durf ik niet te zeggen. Denk t niet maar je noemt dan ook de 2 grootste online spellen van de afgelopen jaren (samen met GOW)
     
  9. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is dan niet zo uitgestorven als bijvoorbeeld bij een game als Kane and Lynch of The Orange Box waarbij je redelijk lang moet wachten totdat je eindelijk een groep hebt om een potje te kunnen spelen?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    lijkt me niet,. .trouwens bij TF2 vind ik ook altijd makkelijk een room
     
  11. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, net instagib gespeeld maar de mod stond op highspeed.

    Weet iemand hoe ik het beste op instagib kan filteren?
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Net eens 3 maal DM gespeeld.
    2 maal gewonnen. :cool:
    1 keer gestopt (voor het eerst in mijn online carriere) Ik was een match ingegaan waar 1/16 mensen waren omdat ik dacht dat de host wel zou wachten met het starten totdat het een beetje voller zou zitten. Je kan immers als je 1 vs 1 wilt Duel kiezen.
    Wachten deed ie dus niet. Tijdslimiet: 60 minuten. First to 60 Kills.
    Na een half uur zaten we op 17/15 kills, en aangezien mijn eten al 20 minuten op me stond te wachten maar gestopt. :+ Niet met plezier, maar ik houd niet zo van koud eten.

    Waarom nou in DM een 1 vs 1 match starten op een map die daar ook nog eens veel te groot voor is |:-

    Voor de rest :thumbs: (vooral als je wint ;))
    Double Kill
    Multi Kill!
    Mega Kill!!!1!

    Trouwens jammer dat ie in de leaderboards je 'Medals' niet meetelt (de Double Kills enz.)
     
  13. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah crap wil deze game ook..

    ik meld me aan bij gamehubs omdat die daar zo goedkoop is. en bij paypal met bankrekening moet ik 5 tot 7 dagen wachten tot hun 2 cente ofzo op me rekening storten als beveiligingscode..:mad: creditcard hebben we niet dus...

    duurd nog ruime weekvoordat ik kan spele :mad:

    zijn er online wel genoeg mensen?
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Waar kan je je medals uberhaupt terugzien? Aangezien dit in een hoop achievements voorkomt en ik het zo snel nog niet heb kunnen vinden.. :)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo even uit mijn hoofd:
    • Zet je 360 aan.
    • Selecteer de Disc Tray
    • Klik op A
    • Game start nu op; wacht even totdat alle logo's voorbij zijn gekomen.
    • Druk op Start
    • Selecteer Community
    • A
    • Leaderboards
    • RB totdat je het hebt gevonden
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ahh ok, en die rewards kan je alleen verdienen in ranked matches?
     
  17. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanmiddag de game via gamehubs ook maar even besteld. Voor die 3 tientjes ga ik niet moeilijk doen. Ik bekeek het ook zo; Soul Calibur 4 was een 100% zekere aanschaf op de launch. Normaal kocht ik spellen altijd bij de oude vertrouwde lokale games boer, maar ik heb besloten, na goede verhalen van een vriend om toch maar eens een keer gamehubs te proberen, waardoor ik nu 30 euro spaar. Kan ik ook maar gelijk voor die 30 euro nog een spel kopen;)
    Ik heb dr al helemaal zin, beetje oldskool rondrennen en met wrede wapens lomp rond bateren. Heerlijk!
     
  18. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game vandaag ook maar eens gehaald en moet zeggen dat het een zeer gruwlijke game is. De actie is echt non stop en behoorlijk snel. Echt te vet. Het blijft ook gruwlijk als je lekker aan het knallen bent en je hoort ineens "Multi kill" "Double kill" etc. Heb vandaag zelfs een "Monster kill" gehaald:p
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Godlike's, minder doen we het niet voor.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Holy Shit's en Wicked Sicks, minder doen we het niet voor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina