Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Pff, zit nog een aardige fout in het leaderbords systeem.
    Speel je 10 ranked matches deathmatch, kijk je op de leaderbords... is er van al die potjes maar 1 bijgeteld.... Zonde dit weer...

    Mag hopen dat dit snel aangepast word anders kan ik net zo goed player match doen.... =(
     
  2. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is er alleen de eerste dag iets bijgeteld, sindsdien zijn mijn stats, behalve het aantal kills hetzelfde gebleven.
    Wat zou dat toch zijn met die leaderboards altijd, is dat zo moeilijk te implementeren? Of zou er gewoon wat minder aandacht aan besteed worden?

    Plater match word trouwens ook gewoon bijgehouden (als het goed is), en er zijn VEEL meer servers je kunt dus zowiezo beter player match spelen.
    Kijk je wel bij de goede lijst? je moet op Y duwen om naar "ranked match"te gaan in leaderboards.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2008
  3. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Jazekers, daar had ik al naar gekeken.
    Net zijn er wel weer 2 matches bij opgeteld. Het stomme is dat de laatste 3 matches die er bij opgeteld zijn allemaal waren gespeeld op die boot map. (kom niet op de naam). Heel vreemd dit.
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    kan de gametag generator gekopieerd worden naar de eerste post?
     
  5. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij komt het doordat nu opeens veel mensen het spelen, dus er is nogal veel tijd nodig om up te daten. Als er later wat minder mensen spelen/ze meer servers bijkopen oid gaat het weer sneller. Zo ging het met Halo iig.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Done :)
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je mijn Gamertag ook toevoegen? --> MetalSonicNL ( ik speel het dagelijks online)
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kan je gewoon zelf doen, zie de link onder het plaatje. Ga echt niet elke keer al die Gamertags toevoegen als je het zelf ook gewoon kan ;)
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    thnx voor toevoegen aan start post, maakt het makkelijker
     
  10. Bezetene

    Bezetene Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die de campaign op Insane uit willen spelen =] vindt t knap lastig nl
    voeg me toe gt: Bezetene
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik ga het niet eens proberen.

    Dit vind ik namelijk een groot nadeel aan de campaign. De bots zijn erg makkelijk te verslaan op death math en teamdeathmatch, capture the flag is ook nog wel te doen.

    Maar als er voertuigen bij betrokken zijn is het gewoon niet te doen. Heb op casual (alleen geen co-op) in de latere levels al moeite met warfare. Je moet namelijk de aandacht verdelen over meerdere nodes. Ik pak in mijn eentje makkelijk een node maar in de tussentijd pakt de computer dan weer een andere node of ze pakken de node terug voordat ik bij de blauwe base ben. Zelfs als ik de laatste prime node hebt en zeg: Hold this position all.

    Dan nog krijgen ze het voor mekaar de base te verliezen als ik net bij de blauwe base aankom.

    Het lijkt wel of de AI van de tegenstander veel beter is dan die op jouw team.
     
  12. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja idd, ik had gisteren een paar keer dat mijn teammate (bot) die onze orb pakte, het hele potje achter een stuk terrein vast bleef hangen, dan kun je net zo goed opnieuw beginnen, een spel zonder (bruikbare) orb is zinloos.
    Of dat ze de sterkste voertuigen in de basis pakken en er vervolgens helemaal de verkeerde kant mee op gaan, of eindeloos tegen een muurtje blijven rijden. Ze verdedigen de nodes niet, en orders geven om ze te laten verdedigen is ook geen ganrantie dat ze ook daadwerkelijk iets doen, vaak blijven ze staan op de plek die je voor ze hebt uitgezocht en that's it. Het uitdelen van orders lijkt zelfs averechts te werken, het lijkt hun gebruikelijk aanvals/verdediginsroutines ernstig te verstoren.
    Erg frustrerend om zo steeds te verliezen door het ongelooflelijk stompzinnige gedrag van die bots.
    De kill-counts na de game spreken vaak boekdelen: jij: 100, bots in jouw team: 1 a 2, bots van tegenpartij: tussen de 9 en de 20.
    Ik speel nu toch alleen maar instant action, dan is de AI van de bots iig gelijk, ik vermijd de mulitplayer tot ze die color bug en het steeds vastlopen van het spel verhelpen. (Ik las dat die color bug al op de beta van de ps3 versie een probleem was, dus ik verwacht geen snelle fix:confused:)
    Het steeds vastlopen ligt ook aan t spel, dat heeft met de server te maken, eergisteren gebeurde het 4x achterelkaar bij dezelfde server (midwayuk12), en toen ik na die 4 keer dacht eens een adnere server te proberen ging dat meteen goed. Uit nieuwsgierghied die eerst toch weer eens geprobeerd en ik kwam niet verder dan een laadscherm. Misschien dat die server gewoon volzit ofzo en dat daar dan iets misgaat. (ik heb ook nog nooit een "server full" melding gehad nu ik er over nadenk)
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2008
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik zet meestal mn hele team op defense en 1tje op Freelance zodat ik zelf het meeste aanvalswerk moet doen maar minder risico loop dat als ik ff niet kijk de bots van het andere team meteen weer een node pakken

    maar idd,.. in deathmatch maak je er op normal gehakt van maar echt teamwork met de bots is lastiger
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ook leuk, een bot pakt de orb. Ondertussen heb ik een node gepakt alleen moet ik nog die helemaal opbouwen met de link gun. De bot komt er aan en gebruikt ook zijn link gun i.p.v. gewoon met orb erin te lopen
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat is idd wel irritant, dat die bots er uberhaupt altijd met de Orb vandoor gaan,... ik wil een specifieke setting voor Orb Runner en als ik die niet instel voor 1 van mn bots wil ik dat ze er met de poten vanaf blijven :+
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ze gaan er met alles vandoor. Als je niet snel genoeg bent zijn alle voertuigen voor je neus weg
     
  17. Bezetene

    Bezetene Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Is idd erg frustrerend als de bots niet meewerken, maar met zn 4-en coop is het grootste deel wel te omzeilen. Heb idd op normal menig scheldbui moeten onderdrukken omdat de bots ongelooflijk dom bezig zijn met de orb. Maja, Insane is wel supertricky :eek: vooral als ze de linkgun te pakken hebben, niets aan te doen dan
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist wel dat het niet aan mij lag met Warfare!!! Echt sommige maps heb ik zo vaak overnieuw moeten doen....Defend the Nod Prime, dude heb ik net overgenomen! Sta je voor die main core. wil je schieten, you cannot attack this core. !@#%#^$ -_- kun je weer helemaal terug....bakken je teammates er ook nog niks van
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik denk dat jullie vaker zelf in voertuigen dan moeten kruipen. Ik heb de campagin namelijk op normal uitgespeeld en het was goed te doen.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    tis op Normal goed te doen maar dat wil niet zeggen dat de A.I van je teamgenoten niet altijd even logisch is :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina