Ja idd, ik had gisteren een paar keer dat mijn teammate (bot) die onze orb pakte, het hele potje achter een stuk terrein vast bleef hangen, dan kun je net zo goed opnieuw beginnen, een spel zonder (bruikbare) orb is zinloos.
Of dat ze de sterkste voertuigen in de basis pakken en er vervolgens helemaal de verkeerde kant mee op gaan, of eindeloos tegen een muurtje blijven rijden. Ze verdedigen de nodes niet, en orders geven om ze te laten verdedigen is ook geen ganrantie dat ze ook daadwerkelijk iets doen, vaak blijven ze staan op de plek die je voor ze hebt uitgezocht en that's it. Het uitdelen van orders lijkt zelfs averechts te werken, het lijkt hun gebruikelijk aanvals/verdediginsroutines ernstig te verstoren.
Erg frustrerend om zo steeds te verliezen door het ongelooflelijk stompzinnige gedrag van die bots.
De kill-counts na de game spreken vaak boekdelen: jij: 100, bots in jouw team: 1 a 2, bots van tegenpartij: tussen de 9 en de 20.
Ik speel nu toch alleen maar instant action, dan is de AI van de bots iig gelijk, ik vermijd de mulitplayer tot ze die color bug en het steeds vastlopen van het spel verhelpen. (Ik las dat die color bug al op de beta van de ps3 versie een probleem was, dus ik verwacht geen snelle fix)
Het steeds vastlopen ligt ook aan t spel, dat heeft met de server te maken, eergisteren gebeurde het 4x achterelkaar bij dezelfde server (midwayuk12), en toen ik na die 4 keer dacht eens een adnere server te proberen ging dat meteen goed. Uit nieuwsgierghied die eerst toch weer eens geprobeerd en ik kwam niet verder dan een laadscherm. Misschien dat die server gewoon volzit ofzo en dat daar dan iets misgaat. (ik heb ook nog nooit een "server full" melding gehad nu ik er over nadenk)
Laatst bewerkt: 18 jul 2008