1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds niemand die de campaign in insane wilt co-oppen?

2. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, ik wil wel... Maar met 2 man kom je nog nergens. =(

3. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als er mensen zijn die vaak capture the flag doen met ut3 voeg mij ff toe!
    Kontschopper NL

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Sorry, de hele campaign op insane gaat me iets te ver. Ik ben wel op hard bezig en dat is al vaak te lastig voor veel spelers. Ik merk het vooral als anderen mij joinen; een winst verandert langzaam in een verlies, waardoor ik het gevoel krijg dat mijn eigen bots nog beter zijn. ;)

Met goede spelers in het team is hard wel goed te doen en gelukkig niet zo a-sociaal moeilijk als op insane (waar de computer heftig valsspeelt).

Als je het voor de achievements doet... je hoeft niet de hele campaign op insane te spelen om die achievements te halen, alleen steeds de laatste match per chapter.

Maar ja, ik ben dus nog steeds bezig op hard... dus als mensen willen joinen ben je gerust welkom.

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    UT3 is in mijn vakantie binnen gekomen. Morgen maar ff testen! Iemand tips waar te beginnen?

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Instant Action.
    Kun je rustig tegen Bots oefenen.

@Zifnap: Wordt de campaign naarmate je verder komt dan moeilijker? Ik zit nu aan het eind van Chapter 2; en dat gaat allemaal zonder problemen in 2 player co-op op Hard.
    Tuurlijk duurt een match soms wat langer dan gehoopt met Warfare of VCTF; maar echt in de problemen zijn we absoluut nog niet gekomen.

En dan te bedenken dat ik met mijn zusje speel :+

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    het wordt iets lastiger, later speel je tegen andere facties die iets steviger zijn en ietsje beter spelen

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen geïnteresseerd om dit spel in clanverband te spelen?

9. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel meedoen!

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Psies, ik denk dat je tegen het einde van de campaign tegen insane niveau aan speelt. Zeilen bijzetten dus, maar het is te doen als je geconcentreerd blijft spelen.

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik speel zelf liever niet op zo'n hoog niveau. Het is gewoon frustrerender dan dat je er plezier uit haalt.

Vind trouwens ook online erg leuk, speel dan voornamelijk DM en TDM, maar misschien moet ik warfare ook maar eens een kans geven online. alleen jammer dat er niet veel wordt gecommuniceerd online. Zou leuk zijn warfare met een groep te spelen die je kent.

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat is ook waarom ik insane met rust laat. Het moet wel leuk blijven natuurlijk en als ik van iets niet houd is het cheatende bots.

EDIT: Misschien dat ik vanavond wat potjes op normal speel. Iemand dan nog zin om mee te doen?

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    als ik SC4 niet koop vanmiddag wel :)

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zeg, er zijn ook mensen die overdag moeten werken he. ;)

....

<runs>

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik ben ook aan het werk hoor. Maar ik ga na mijn werk even de stad in... rond een uur of 5

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Heb nu 10 potjes gespeeld op normal in campaign en het spel is toch echt wel precies wat ik er van verwachtte hoor! Erg snelle actie en het is toch wel te doen met een controller t.o.v. de muis. De besturing is een dikke plus voor mij, het enige wat nog niet echt lekker loopt is het wapenwisselen. Misschien heeft iemand hier een tip voor? Welke knop welke functie te geven?

De 3 kleine minpuntjes zijn heel erg persoonlijk maar ik noem ze toch even:
    - De voertuigen vind ik niet leuk, het liefste loop ik er zo graag mogelijk om heen, maar de tegenstander gebruikt ze wel. Misschien is dit omdat ik UT Classic altijd geweldig vond, en bij UT 2k4 afgehaakt ben.
    - De graphics zijn hetzelfde als Gears of War en niet meer richting GoW2. Echter is dit geen mega issue, alleen had ik dat wel verwacht van een nieuwe (top) titel.
    - De bots in je team zijn eerder tot last als tot hulp. Je kan zelf een prima pot aan het spelen zijn maar nog verliezen. Beetje zonde eigenlijk.

Al met al, een prima spel waarmee ik me wel even vermaak tot Fable2/GoW2. Echter maak ik nog wel de afweging tussen Halo3 en UT3 online af en toe.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199

Mijn 5 centen hierover

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    M.b.t. de besturing; ik heb dat wisselwiel onder LB omgezet voor een rechts-naar-links wisseling (zit standaard onder de RB); dat maakt het schakelen veel sneller.

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    heb ik ook ja, werkt makkelijker, al moet ik zeggen dat ik in Shadowrun aardig snel ben met het keuze wiel

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Als je 1 te ver zit met RB moet je weer al je wapens bij langs :'-(.

Daar heb je dan ook wel weer gelijk in :).

Je hebt alleen meer keuze in UT3 dat je er te vaak naast zit. En UT3 is een stuk sneller als Shadowrun in gameplay waardoor je soms in battle wel wilt veranderen van gun, maar dat niet echt mogelijk is. Bij Shadowrun kun je toch meer rustig in een hoekje gaan staan en even snel switchen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina