1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

    Cybercon Guest

    Was het niet 'when it's done'?
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik weet niet volgens IGN is dit de release datum voor Europa, eerst was het (volgens XBW) het 2de kwartaal maargoed daar zitten we al in. Denk dat je in de war bent met 'when it's done' want dat komt bij die dudes van DukeNukem: Forever vandaan.

    "The release date of this game is "When it's done". ...die game gaat nooit het daglicht zien, of het word een 2de Daikatana crap eerste klas.:lol:
     
  3. Cybercon

    Cybercon Guest

    'When it's done' is een term die de laatste tijd maar al te vaak wordt gebruikt door ontwikkelaars, alhoewel Duke Nukem: Forever er inderdaad patent op heeft :emo:.

    Maar het lijkt me erg stug dat er al een releasedatum voor UT III is, want Epic is zelf nog niet gekomen met een persbericht. En ja afgaan op de releasedatums van IGN is wel het laatste wat je moet doen :+.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ach ja we moeten er zo ie zo nog een tijd op wachten, dus beter done ze die game goed. Maar dat verwacht ik wel want 2004 vond ik een goede verbetering ten opzichte van 2003, en de originele versie.
     
  5. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt gewoon een vette game zeker online :)
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb ook altijd genoten van de vorige delen, en ik ben dus zeer enthousiast dat er een nieuw deel komt. Lijkt me een super game!
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is de release datum?? deze game lijkt me zo leuk :D
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    wahah keek net op de eerste pagina :p daar noemt fardo de xbox360 de nieuwe xbox :p hoe grappig :p Maar hij komt geloof ik nog wel dit jaar....maar wanneer...No idea....lijkt mij wel een rete vette game :p
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De game hete eerst UT 2007 dus ik verwacht dat we hem dit jaar nog kunnen verwachten. :) Ik hoop ook dat we hier cross platform weer kunnen gamen, ahoewel het wel erg snel gaat dus dan hebben de pc gamers wel een voordeel ben ik bang.

    Hier nog een nieuwtje:

    "Yes we are going to show off some VERY cool things for UT3 at E3 this year!"

    Aldus Mark Rein van Epic!
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2007
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die release datum kunnen we dus schrappen?

    Want als dat de release is baal ik omdat er dan super veel gecke spellen uitkomen :eek:
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe klopt ik heb die release ook al van de beginpagina gehaalt, we moeten gewoon ff op de E3 wachten. Daar zullen ze er wel meer over vertellen, die release datum was een tijdje geleden namelijk bekend gemaakt door een niet officieele site. :)

    Heb op de beginpagina ook nog wat filmpjes erop gezet.
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: vooral dat laatste filmpje die vind ik echt geweldig!!! Ik ben echt zwaar onder de indruk!! Ze mogen bioshock houden ik ga die wel kopen :D SUPER!!!
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ehh.. dit is totaal iets anders als Bioshock. Dit doe je vooral MP lijkt me zo. Ik heb net ook even dat laatste filmpje gekeken. Ziet er goed uit. Lijkt op een mooiere versie van Unreal Tournament 2004.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Laat deze game maar snel komen!! Ik hoop wel dat de singleplayer groter word dan in UT2004, want die kon je gewoon simpelweg in een dagje uitspelen.. :mad:
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook sarcastisch bedoelt trouwens....En ja de single was nogal een eitje bij UT04.
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit hier ook echt op te wachten .. ik had toen zelf voor de pc UT 2004 gekocht ..hele vette game .. ik kon hem alleen niet op de hoogste beeldkwaliteit zetten :mad: en liep toen een beetje schokkerig wat jammer was.

    Dus met de 360 versie zit ik zeker goed dit keer !

    weet iemand hoeveel spelers erg Max inkunnen ?
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Meestal kan je Unreal Tournament spelen met max 32 spelers

    FF over de single player campaign mode:

    Die co-op kan je tot 4 spelers spelen.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oeh... :D 4 man co-op ,lekker dan
     
  19. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Denk echt dat deze Halo van de troon af gaat stoten als ik het zo bekijk!
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Overdrijven is ook een vak :). Tuurlijk zijn er veel UT fans maar er zijn nog veel meer gasten die Halo 3 sowieso kopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina