dat is ook met de G92 chip he ? ik krijg morgen me 8800 GT binnen en heb UT3 ook al besteld , dus met een paar dagen .......
Ey, de 8600m gt zuigt niet! Ik kan bioshock op high spelen met 40+ fps. Voor ut3 geld hetzelfde. Zelfs crysis is te spelen. Met een goede config ziet hij er mooier uit dan op high. Hij is niet te vergelijken met desktop kaarten. @ Ramboow, Welke laptop heb je?
Cker mee eens, natuurlijk zijn de nieuwe 8800's sterker maar opzich moet je het er makkelijk mee kunnen doen
BioShock en Unreal Tournament III gebruiken allebei dezelfde engine, namelijk de Unreal Engine 3. Deze staat er bekend om dat hij niet veel nodig heeft, dus waarschijnlijk haal je daarom 40 fps of meer met deze games. Crysis daarentegen gebruikt de Crytek engine. Deze is een stuk zwaarder.
Je hoeft mij niet te vertellen wat welke engine gebruikt. Crysis is speelbaar op high met een custom config. De framerate light meestal rond de 25. Mijn kaartje haalt ook meer dan 8100 in 3dmark 05
De texture op de steen onderin is alleen een beetje low-res Maar 1 vraagje: Wat doet een screenshot van Crysis in de UTIII thread?
Hij had het over de 8600M videokaart en hoe deze presteerde met games, waaronder Unreal Tournament III. Daarom postte hij ook even een screenshot van Crysis om te laten zien dat je niet bang hoeft te zijn dat deze videokaart Unreal Tournament III niet draait.
Tuurlijk presteert de 8600M goed met deze games op 1024*768, maar als je naar de hogere resoluties kijkt die zo'n beetje elk lcd-scherm tegenwoordig draaien gaat het een stuk minder fijn zijn En zodra je niet op de native resolutie van het scherm gaat spelen, zul je merken dat de beelden minder zijn.
haha vroeg ik me ook al af, nee precies, voor de helft van dat geld heb je een pc die veel beter is dan dat, (ex beeldscherm dan)
Ik speel UT3 nog regelmatig. Maar ik ben ook veel bezig geweest met de Unreal Editor. Echt een geweldig programma. In het begin even lastig, maar ik ben al een paar levels gemaakt. (Indoor) Buiten levels lukt me nog niet
buiten maps zijn makkelijk. Er staan genoeg tutorials over terrains op het internet. Na een tutorial weet je hoe je terrains moet maken en moet painten.
Ik speel sinds kort online, ben net begonnen met de volle versie. Zoek nog een paar mensen om mee te spelen. Dus als je speelt voeg me toe: Beclyx