1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Tournement 2004

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door T-box, 18 mrt 2004.

  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Gisteren @last van play mijn dvd versie binnen gehad..
    Ik vind het echt ontzettend gaaf, misschien ook omdat ik bewust 2k3 over heb geslagen omdat ik de oude UT veel mooier vond.

    Ik vind dat ze bij de nieuwe versie er weer in geslaagd zijn de hectische snelle gameplay terug te krijgen :D, onslaught is het gaafst, maar met een Spacecraft zo'n moederschip binnenvliegen in Assault doet me ook wel wat.

    AAA game!
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de demo gespeeld en ik vond er echt niks aan! Ten eerste dat met die voertuigen was een chaos online, de wapens zijn niet bijzonder, de levels niet indrukwekkend en ik vond het er grafisch niet zo veel beter uitzien als UT2003!
    Ik had meer het idee dat ik een aanvulling van UT2003 dan een compleet nieuw spel. Het ergste vind ik nog dat ze er gewoon 50 euro voor vragen!
     
  3. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook. Ik vind het geweldig. Alle nieuwe maps, vehicles, modes and een verslavende single player om maar niet te praten over de multiplayer opties! Het ziet er schitterend uit (voral op "HOLY SHIT", mode, als je alles op vol zet, maarja dat kan de gemiddelde pc toch niet aan) en het is veel minder "ik ben een zware tank" gameplay dan UT2k3, hier heb je echt wat aan jump -en dodge mogelijkheden.
    Als je 2k3 niet hebt gekocht, is dit gewoon een vette aanrader
    Als je 2k3 hebt gekocht en niet weet of je NOG zo'n halve addon game wilt kopen, heb je het mis, i.m.o, want dit vind ik een zeer compleet, leuk en mooi spel, met heel veel "quirks" zoals de melige visuele taunts.
    En dat vond ik...het geldt denk ik dat you love it or you don't. Dan maar FarCry of nogsteeds Halo PC. Lol.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2004
  4. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em nu ook een tijdje maar ik vind er niet veel speciaals inzitten. aangezien ik van teamplay hou blijf ik fijn bij tribes2 want daar kan ut nog heel wat van leren als het op teamplay aankomt
     
  5. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon het beste spel dat er nu te krijgen is (na halo(2) dan he)
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou zeg... negatief :D, kvind het spel gewoon mega vet.

    Coole (en veel) lvls, gave mappack, mods, mutators etc.
     

Deel Deze Pagina