Ik heb sinds kort ook U2, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal geen ene reet aan vind. Het is gewoon een hersenloze schietspel. Er zit nauwelijks een verhaal in. Uiteraard zijn de graphics wel mooi, maar het is gewoon niks anders dan stomme wezens afknallen. Deze game heb ik echt links laten liggen. Zonde van mijn geld.
Halo is vergeleken met Unreal 2 een lelijk kut spel. Unreal is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllll mooier dan Halo. Unreal 2 is grafisch het mooiste spel ooit!!!!!!!!!!!!
Als je Halo mooier vind dan: Heb je slechte ogen Een kut pc Of een kut videokaart Wat voor systeem heb jij? Een pentium 1 met voodoo 1?
nee ik heb een 386 met een 0,5 mb videokaart......denk je dat ie daar op draait?? denk het ookw el jah...de verkoper zei dat het Top-of-the-art systeempje was...duss....
Jupz wouter daar ging het topic ook over dat het een super mooi spel was ik heb niet gezegd dat het verhaal super was enzo de wapens zijn trouwens wel cool maar ik heb dus alleen gezegd dat de graphics echt super mooi waren en echt veel mooier dan Halo wat jij dus ook zei en voor mijn skatje NehpetS haha ik noemde die spellen omdat jij daar helemaal gek van was en jou ff uit te tent mee te lokken. Ik moet zeggen ik ken je aardig want het lukte best en je had mooiere gezien zei je, dan wil ik wel ff paar voorbeelden van je horen stakker Maar je hebt zelf Unreal2 niet gespeeld dus kan je ook niet oordelen over de graphics. xboxmaniaxx Ik heb ook niet gezegd dat dit een top game was maar dat de graphics echt wel super mooi waren en alles ook gedetailleerd is enzo. Dat het niets anders is als gewoon wezens neerknallen moet hopelijk geen verrassing voor je zijn. Het is nog altijd een shooter net als Serious Sam en net als de oude Unreal, alleen was die dan met bots in arena's en nu is het meer een single player game geworden met missies gebasseerd op een verhaal dat ook weer niet echt super slecht is ofzo. Dat valt best wel mee vind ik.
ok dus dat had ook erg veel zin....die vergelijkingen van jouw....en ik heb hem nu gespeeld en ik kan je zeggen dat de graphics mooi zijn...maar niet de mooiste...en het verhaal en de gameplay vin ik niet erg bijzonder. je wilt een voorbeeld? nou dan krijg je die: Combat Flight Simulator 3....als je die op een TOP en ik bedoel echt TOP systeem speelt met alles max.....dan weet je niet wat je ziet....
Unreal II mag kwa Grafics dan wel mooi zijn maar kwa GamePlay is ie 3x niks. En geloof me dat vind ik wel baalen ik had er graag meer van gezien dat meden omdat Unreal een van mijn favorieten games was. Halo is gewoon kwa GamePlay vele maalen beeter.