1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal2 voor pc Mooiste game ooit!!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 7 feb 2003.

1. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort ook U2, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal geen ene reet aan vind. Het is gewoon een hersenloze schietspel. Er zit nauwelijks een verhaal in. Uiteraard zijn de graphics wel mooi, maar het is gewoon niks anders dan stomme wezens afknallen. Deze game heb ik echt links laten liggen. Zonde van mijn geld.

2. NehpetS

NehpetS Guest

hmm dacht ik al en van dat soort spellen hou ik sowieso niet....

geef mij maar war3..:D:D

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Halo is vergeleken met Unreal 2 een lelijk kut spel.
    Unreal is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllll mooier dan Halo.
    Unreal 2 is grafisch het mooiste spel ooit!!!!!!!!!!!!

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als je Halo mooier vind dan:

Heb je slechte ogen
    Een kut pc
    Of een kut videokaart

Wat voor systeem heb jij?
    Een pentium 1 met voodoo 1?

5. NehpetS

NehpetS Guest

nee ik heb een 386 met een 0,5 mb videokaart......denk je dat ie daar op draait?? denk het ookw el jah...de verkoper zei dat het Top-of-the-art systeempje was...duss....:D:D:D:D:D

6. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Jupz wouter
    daar ging het topic ook over
    dat het een super mooi spel was
    ik heb niet gezegd dat het verhaal super was enzo
    de wapens zijn trouwens wel cool
    maar ik heb dus alleen gezegd dat de graphics echt super mooi waren en echt veel mooier dan Halo wat jij dus ook zei

en voor mijn skatje NehpetS haha
    ik noemde die spellen omdat jij daar helemaal gek van was en jou ff uit te tent mee te lokken. Ik moet zeggen ik ken je aardig want het lukte best:p
    en je had mooiere gezien zei je, dan wil ik wel ff paar voorbeelden van je horen stakker
    Maar je hebt zelf Unreal2 niet gespeeld dus kan je ook niet oordelen over de graphics.

xboxmaniaxx
    Ik heb ook niet gezegd dat dit een top game was maar dat de graphics echt wel super mooi waren en alles ook gedetailleerd is enzo. Dat het niets anders is als gewoon wezens neerknallen moet hopelijk geen verrassing voor je zijn. Het is nog altijd een shooter net als Serious Sam en net als de oude Unreal, alleen was die dan met bots in arena's en nu is het meer een single player game geworden met missies gebasseerd op een verhaal dat ook weer niet echt super slecht is ofzo. Dat valt best wel mee vind ik.

7. NehpetS

NehpetS Guest

ok dus dat had ook erg veel zin....die vergelijkingen van jouw....en ik heb hem nu gespeeld en ik kan je zeggen dat de graphics mooi zijn...maar niet de mooiste...en het verhaal en de gameplay vin ik niet erg bijzonder.

je wilt een voorbeeld? nou dan krijg je die: Combat Flight Simulator 3....als je die op een TOP en ik bedoel echt TOP systeem speelt met alles max.....dan weet je niet wat je ziet....

8. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    hahah ik heb unreal 2 hier liggen en wat een gare kutspel is dat zeg bah bah halo is tig keer mooier

9. NehpetS

NehpetS Guest

qua graphics CFS3 owned U2

10. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Unreal II mag kwa Grafics dan wel mooi zijn maar kwa GamePlay is ie 3x niks. En geloof me dat vind ik wel baalen ik had er graag meer van gezien dat meden omdat Unreal een van mijn favorieten games was.

Halo is gewoon kwa GamePlay vele maalen beeter.:)

Deel Deze Pagina