1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Untouchable Stealth Clan - USC

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 27 feb 2007.

1. I Nero

I Nero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja micro ice ik wil best wel een clan match maar dat wordt dan volgende week. en ik heb twee eow mensen erin zitten en 1 daarvan is wel goed als team speler en die andere is ook wel goed alleen iets minder dan die andere. en ik heb de site weer verandert. het is nu mooier vindt ik. kijk maar zelf eens. en micro ice add me gewoon op xbox live en je can die match ook aanvragen op de forum van onze site.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  2. I Nero

I Nero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Update members:
    Leader:
    USC Headshot
    USC Baby Jano
    Members:
    USC Shotgun
    USC Mysterio
    USC Murderz
    USC Sub Zero
    Noesh

3. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Goed gespeeld trouwens jongens, doen we voor paniczoom nog wel een keertje over toch? P'z King

4. Ik betwijfel of ze die rematch wel willen... :) De Graw2 ladders zijn trouwens up van Paniczoom, GoW zou snel moeten volgen

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2007
  5. I Nero

I Nero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet? wij zijn geen pussy's ofzo. jij mischien wel connecticutzooi. niet wij

6. Ik zit bij Kill Snitchers sukkel, tuurlijk wil ik een rematch

7. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom moet je altijd zo Noob doen tegen andere clans Connecticutzooi het valt mee steeds op!!

@ Headshot ik voeg je wel effe toe mr k heb ook Mysterio in mn friendlist...
    Wij kunnen wel dit weekend vrijdag 9 uur?? want k moet met de boot

8. I Nero

I Nero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok is goed dat is goed. moet ik nog ff vragen aan mijn members.

9. iT heatshot

iT heatshot Guest

Beste lezers,

Even tussen door jongens. Omdat Gears of War ook in nederland veel word gespeeld komen der steeds meer LAN-party`s. Enjoy gaming geeft er 20 mei een en jullie zijn allemaal meer dan welkom!!! Ik ben naar de eerste LAN party gegaan van argaming en ik vond het zeer geslaagd idee lekker in het zonnetje met wat drinken met je clan gamen en oefenen voor de grote finale.

Op 20 mei word er een gears of war toernooi gehouden in NB te veghel. De eerste LAN van enjoygaming stores was echt super relaxt en deze word nog veel leuker en georganiseerder. Als jij op een zondag 20 mei niks te doen heb en je wilt met je clan 400 euro binnenhalen schrijf je dan in op www.argaming.nl.

1ste plaats- 400 euro
    2de plaats- 200 euro

Ik hoor het wel anders kan je me natuurlijk toevoegen op XBOXLIVE, qG I evil b u u of de organiseerder van dit Toernooi

groetjes Danny

Deel Deze Pagina