Ik had XS4ALL ADSL FAST (dat is KPN). Ik ben net overgestapt op Multikabel Power (zelfde specs, maar goedkoper) en ga over drie maanden over naar Demon ADSL (nog weer goedkoper en toch sneller). Xs4all/Multikabel = Up 256, Down 1536 Demon = Up 512, Down 2048 Xs4all 86 euro per maand. Multikabel 72 euro per maand. Demon 65 euro per maand.
Eh eh eh... Heel veel (kwalitatief mindere) providers slaan de datastromen helemaal niet op. Als dan iemand buitensporig veel verkeer lijkt te veroorzaken kijken ze voor de informatie in jouw modem. Geintje uithalen? Elke week je modem uit en aan zetten, dan hebben ze geen idee meer hoeveel data je verplaatst. Dit werkt dus niet bij elke provider, maar bijvoorbeeld toen Quicknet nog van Sonera was (is nu van Multikabel) werkte dit prima. No limits! Hehehe...
Nu komen we een beetje aan de rand van het toelaatbare in dit forum... Kijk maar op www.demon.nl, dat lijkt me beter dan hier antwoord te geven. Het forum is niet bedoeld als consumentenpagina voor internet providers; daarvoor zijn voldoende andere sites.
hmm nou kvintet wel goed, ik ga gwoon doen wat ik wil, een vriend van mij heb ook wanadoo premium en die download bijna 24 uur per dag, ook nog nooit wat van gehoord, en toen ik het abbo nam stond nergens dat ik een limiet had (nu zeggen jullie: wat zeur je dan? ik zeg: dat heb ik gelezen op speedtest.nl dat er een limiet is) edit: net of we nu geband worden, vertel please effe wat je per maand betaald...
http://www.speedsuite.net/speedsuite/Provider/default.asp?pi_id=36&co_id=73 zie daar alle specs Download snelheid: 64.0Kbyte/s (512.0Kbit/s) Upload snelheid: 16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s) Download quota: 4000 Mbyte per maand Upload quota: 1333 MByte per maand
1: Ik ban mezelf niet. 2: Dat staat al hierboven, maatje. Effe uut je doppekes kiek'n. 3: Het staat ook op Speedtest.nl. Hahaha...
ik krijg me demon over 3 weekjes 55 euro voor een 512/1024 lekker goedkoop..... Bovendien geeft demon vrijwel alle nieuwsgroepen door.....
hèhè.... Ik was eerst nog gefrustreerd omdat een aanvraag 8 weken duurt.... dan zou ik dus 8 weken zonder internet zitten thuis..... maar tot me grote vreugde kwam er een paar dagen geleden een email dat ik over 3weekjes internet heb Kom gewoon in de randstad wonen.... kan je genieten van het beste... behalve het natuur dan
IK had nog ff een vraagje over demon: Er staat wel dat het dataverkeerlimiet onbeberkt is, maar als je dan het fair policy beleid leest staat er dat er wel een limiet is maar niet vast. Ze bedoelen dat als je meerdere over het gemiddilde adsl verbruik heen gaat je wel moet bijbetalen, weet iemand hoeveel dat gemmiddelde is??
Kaliet, Ik weet niet veel af van internet enzovoort, maar misschien heb je hier iets aan: Ik heb ook WANADOO PREMIUM. Ik speelde daar denk wel 4 uur per dag mee online (Red Alert 2). Dus ik denk dat het niet zoveel uitmaakt die limiet. (hoop ik)
Demon gebruikers zijn geen gemiddelde internet gebruikers die niet meer dan 4gig per maand pompen ofzo..... Bij Demon ligt het gemiddeld dus wel wat hoger..... Dus als iedereen veel pompt mag jij ook veel pompen..... de ratio van demon is 25:1 dat betekend iig dat je continue 1/25 ste van je bandbreedte mag gebruiken..... In mijn geval zou dat dus iets meer dan 10 gig betekenen. Natuurlijk is dat veelste weinig voor een intensieve gebruiker... je zou er best wel wat overheen mogen zitten.... Demon is overigens ook 1 van de weinigste providers die alle news servers doorgeeft.... terwijl alle andere die blokken omdat het zoveel bandbreedte vreet Vandaag heb ik trouwens een grote storing gehad net 3 dagen demon en gelijk een storing....