Tja weer zo iets raars, connect je eindelijk komt er dit uit: UL: 9548 kb/s DL:5828 kb/s L: 161 ms Dat kan toch niet goed zijn aangezien ik chello heb?
Wat als je upload-snelheid nou 64 kbit/s is. Is dat nou écht te langzaam of loopt het dan gewoon niet vloeiend?
dat is echt te langsaam .. komt door de voip (voice over ip) en grote games zoals mechassault, RTCW hebben een grote bandwidth nodig om te spelen
Ik heb ADSL comfort. Laats kreeg je bij de Power Unlimited een klein boekje bij met info over Xbox Live. Hierin stond dat je met ADSL Comfort en ADSL Advanced, Live kunt gaan. Toennet ging ik even naar speedtest.nl om te kijken wat mijn download en upload snelheid is. Dit kwam eruit: download 75.1 KByte/sec upload 12.4 KByte/sec Dit is dan toch veelste langzaam om live te gaan?! Terwijl ik ADSL Comfort heb. Wordt de snelheid van je download en upload trouwens ook bepaald door wat voor je computer je hebt. De onze is namelijk al redelijk oud.
ja, dat is te langzaam....nu denk ik niet dat je DL/UL door je PC beinvloed wordt of hij moet zo oud zijn dat ie de datastroom niet kan verwerken....nu heb ik niet genoeg verstand van zaken (wat voor zaken dan ook ) om je hier een concreet antwoord op te geven...maar het lijkt mij sterk Edit: ben net ook ff naar speedtest geweest, maar ik geloof er geen zak van...174 down 25 up...en m'n verbinding hier op 't werk is rete-snel
ehm....een router ipv via je PC, ja, dat denk ik wel...en router ipv direct in je modem, nee, dat denk ik niet
Uhh, dat snap ik niet helemaal. Bedoel je dat als je je Xbox en PC verbind via een router het misschien wel lukt?
Als je nu je xbox via je computer laat "lopen" dan kan t met een router wel sneller worden, maar als je je xbox al direct in de modem hebt geplugged wordt ie met een router niet sneller (denk ik....) Snap je wat ik bedoel?
Euh... even reageren op een oud berichtje... Die 1:25 ratio is de 'overboekingsfactor'. Dat betekent dat zij voor elke abonne 1/25ste van de capaciteit inhuren. Dus als ze 25 abonnees met een 2048 Kbit abonnement hebben dan reserveren ze daar éénmaal 2048 Kbit voor. Als ze 100 abonnee's met 2048 kbit hebben dan reserveren ze daar 8096 kbit voor, enzovoorts. In de praktijk is een overboeking van 1:25 voor particulieren niet echt hinderlijk. Voor bedrijven wordt meestal een overboeking van maximaal 1:5 geaccepteerd.