Ben dus van plan om UPC digital aan te schaffen.... Met name omdat er dan stuk meer te zappen is en omdat beeld en geluidskwaliteit stukken beter zijn. Mijn vraag is nu of er hier mensen zijn die er ervaring mee hebben en zoja is het aan te raden? Dus niet komen met antwoorden als "moet je op upc.nl kijken" want dat heb ik allang gedaan, gaat me er puur om of het echt wat is. _0/
ja heb het ook, zeer goed. maar ben je vanplan om er iets bij te kopen of alleen de 'standaard' kanalen. (paketten.)
ja ik zat er ook al over te denken maar wat zijn de prijzen nou eigenlijk als je alle 80 kanalen hebt?? en de aankoopkosten zijn toch 150 e?? das mij namelijk iets teveel van het goede... het gaat mij trouwens vooral om MTV 2 (met tenminste goede onbekende (punk)rock) en (in veel mindere mate) om MTV Base
Nee joh kost volgens mij niks, moet t alleen ff afsluiten bij een winkel of aanvragen via internet, betaal gewoon 15 euro per maand daarna. Is nu 1 of andere aanbieding tot eind november.Normaal betaal je 40 euro voor doe t zelf pakket. @ Heavy-Gear: nee was van plan voorlopig gewoon standaard pakket te proberen, zie daarna wel of nog meer bij wil...wat heb jij dan?
ik heb UPCdigital nu al 4 jaar en ben er ZEER tevreden over. De beeldkwaliteit is stukken beter (ik kijk geen gewone TV meer), het gebruiksgemak is hoog (memo-button, programma gids). En de extra zenders zijn ook een aanwinst. Je zult er geen spijt van krijgen!
Nou heb net gehaald en kwaliteit is idd stukken beter vergeleken met normale kabel, gewoon 70 zenders nu man!!
Nee man dan slaap ik allang Maarre wel kut is dat sbs6 en net5 beetje digitale ruis hebben ofzo, vlekken en geluid hapert maar verder wel gewoon heel scherp beeld als ff niet stoort, heb al gebeld en schijnt vaker voor te komen, als goed is word t opgelost, ook weleens last van gehad?
Die zenders zitten nog maar sinds heel kort op het pakket (samen met RTL4). Dus het zal wel even moeten worden afgeregeld nog, of zo...
Aha vandaar, nou ja wacht wel af maar anders vind ik ook wel best zo, kijk ik voor die 2 wel via normale kabel zolang. Wat is trouwens die memo-button waar je t over had, jij hebt zeker een motorola ontvanger, ik heb een Sagem.