1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] UPC Fiberpower 120 & Xbox Live!

Discussie in 'Games' gestart door basler360, 18 jul 2009.

  1. basler360

    basler360 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die deze combinatie heeft?

    Ik heb deze combinatie en ik kan verbinding met Xbox Live maken.
    Zodra ik verbinding heb gemaakt krijg ik echter een paar problemen.
    Wanneer ik online ben en game, na een paar minuten wordt ik disconnected van Xbox Live. Na een beetje rond te hebben gespeurd ben ik erachter gekomen op verschillende fora staat dat de Xbox 360 maar een 100/10mbit netwerk kaart heeft. Ik heb de ms helpdesk gebeld en die vind het raar omdat het goede apparatuur zou zijn. UPC gebeld welke geen ondersteuning geeft aan de 360.

    Nu is mijn vraag of meerdere mensen soort gelijk probleem hebben, want dan stuur ik mijn xbox gewoon terug naar Microsoft zodat ze het probleem kunnen fixxen.

    Alvast bedankt:b:
     
  2. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
  3. basler360

    basler360 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook al:), alleen was dit nu een andere soort vraag. ik wil nu graag alleen weten of meerdere mensen deze combinatie thuis hebben. en als ze deze combinatie thuis hebben of ze ook dezelfde problemen als ik hebben.
     
  4. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zelf heb het niet, maar heb jij je Poorten geopend via je Router?
     
  5. basler360

    basler360 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niets forwarden in deze modem. bij NAT geeft hij niets, dus met NAT zit het wel snor.
     
  6. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah ok, weet zelf niks meer, sorry :{.
     
  7. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
  8. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    100 Mbit LAN kaart betekent niet dat het 120 Mbit zal weigeren, hoor. Ik heb ook deze combinatie en bij mij werkt het prima. Een 120 Mbit internet verbinding over een 100 Mbit LAN kaart zal alleen betekenen dat je nooit de 120 Mbit zal halen op je Xbox.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ook niet nodig op een Xbox, maar dat terzijde ;)
    Heb je een router tussen je Xbox en je modem?
     
  10. basler360

    basler360 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    nope heb er niets tussen zitten, heb er enkele dagen geen last van gehad. Maar nu net weer tijdens het gamen bij CoD4:mad:...
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Als jouw Xbox instellingen allemaal op automatisch staan, en hij met een (goede) netwerkkabel direct op het modem is aangesloten, is er weinig wat je kan doen ben ik bang. Behalve UPC er over lastigvallen.
     
  12. basler360

    basler360 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had alles op automatisch. ik heb nu een keer de modem reset en de instellingen die de modem toen aan de xbox gaf als manual ingesteld. hopelijk lost dat het probleem op. Morgen komt toch een monteur langs, heb alles volgens boekje geïnstalleerd maar heb recht op die monteur. Dus die laat ik morgen nog een keer alles nakijken. bedankt in ieder geval voor de reacties tot nu toe:).
     

Deel Deze Pagina