1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

UPDATE: de problemen rond verzending reward packs!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fireballs_nl, 30 mei 2002.

1. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Het is heeeeeel makkelijk praten als je je box voor 299 hebt gekocht en je hebt nog geen crp binnen. Dan heb je inderdaad niks te klagen en is het inderdaad gratis. Maar ik wordt wel flink ziek van iedereen die hier zo vies positief bezig is, je weet wel; ze komen wel, even geduld, rustig aan, ze doen hun best. Ik weet zeker dat iedereen die zo praat het pakket ofwel al binnen heeft, of niet de volle hap heeft betaald.
    Alles wat MS tot nu toe aan mij gegeven heeft is een flinke kater. Of nee, 2 zelfs. Eerst koop ik de (overigens prachtige) xbox voor 180 euros(KUUUUUUUT!!!) teveel, 4 dagen voor de prijsverlaging trouwens(KUUUUUUUT!!!) en dan krijg je VOLKOMEN TERECHT een vergoeding in natura.
    =( =( =( =( =( =( =(

Ja ik ben boos ja

2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    FF voor de duidelijkheid, ik heb het formulier de 26e van april op de bus gedaan en nog steeds niks ontvangen (hoewel ze zeiden dat het op de 28ste binnen zou moeten komen).

3. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeurpiet!! :)

Ja ik zeg heb geduld, en ja ik heb hem al binnen, en ja ik heb hem ook gewoon voor de volle hap gekocht!!!
    En ja ik vind het niet eerlijk dat ik mijn Reward Pack eerder binnen heb gekregen dan anderen die eerder het formulier hadden opgestuurd!! 28 april verstuurd, vorige week binnen..
    En onthou ze hadden je ook niets kunnen geven!!
    Heb je al gebeld met MS.. Is altijd beter dan niets doen!!

4. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    cyberpunk jij hebt je reward pack vast al binnen anders was niet zo positief over MS. Maar voor de mensen die hem nog niet hebben mag je wel wat meer begrip hebben ! Microsoft komt zijn beloften niet na punt uit.

5. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Ik heb geen idee of mijn formulier al is opgenomen in het bestand of dat het uberhaupt wel is aangekomen daar.

Ik heb ze een gistere een mailtje gestuurd, maar nog steeds geen antwoord gehad. Volgens mij flikkeren ze die mails gewoon weg.

Als je nou gewoon een mailtje binnen krijg als je pakketje onderweg is ofzo.... :confused:

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Zo is het maar net!

7. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    Ach je moet alles relativeren, wat zijn nou die 30 daagjes op een mensenleven. En ik vind het alsnog een uiterst nette actie van microsoft.

Kusjes Daan

8. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was toen ik hem nog niet had ook gewoon positief over Microsoft!!! :)

Waarom niet, ik toon gewoon begrip voor jullie probleem!!
    Misschien komt Microsoft zijn beloften niet na, met verzenden binnen 28 dagen!!
    OK kan ik begrijpen dat je kwaad wordt!!
    Maar dat jullie de hele tijd lopen te zeuren hierover snap ik gewoon niet!!
    Ze hebben de uiterste inleverdatum ook al veranderd!!!
    En ze zijn gewoon op dit moment ontzettend druk bezig met alles op orde te maken!!

Ik zeg alleen maar dat jullie hem wel binnen krijgen!!
    En een mailtje sturen heeft weinig zin, want je krijgt net als de rest van Europa een standaard mailtje van MS terug!!
    Ik zeg alleen maar dat ik het nergens op vindt slaan dat sommige mensen lopen te zeiken nu, over het feit dat ze nog niets hebben gehoord terwijl ze hem 2 weken geleden hebben opgestuurd!!

Als ze iedereen een mailtje of een telefoontje of een brief gaan sturen, dan duurt het alleen maar langer!

Ik vind wel dat diegenen die hem na 28 dagen hem nog niet binnen hebben dat ze dan gewoon telefonisch contact moeten opnemen met MS!!
    Dus niet diegenen die hem 2 weken geleden hebben opgestuurd!

Dit is mijn standpunt!! Ik hoop echt dat jullie hem zo snel mogelijk binnen krijgen!!
    Maar je moet niet MS lopen neerhalen, want het is echt een goed gebaar van hun dat ze iets geven, omdat je als 1 van de eerste een Xbox hebt gekocht! Keej!! :)

9. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Hallooooooooooo

Dag lieve mensen....

Voor de mensen die het NU NOG NIET hebben begrepen, ik kan dus in totaal MINIMAAL 54 dagen gaan wachten op mn reward pack....=( Ik zeik echt niet over het feit dat ik nog een aantal daagjes had moeten wachten....

Dat mailtje was gewoon in eerste instantie om duidelijk te maken dat ze slecht communiceren naar de klant toe en de afhandeling van klachten lekker makkelijk wordt afgedaan met alleen...sorry...

En een product dat gratis is of niet, ik blijf het raar vinden dat door een foutje van HUN kant, de hele riedel weer doorlopen moet worden....DAT noem ik geen klantenSERVICE.....

10. daburnd88

daburnd88 penny for your beer!

Leuk Bevonden:
    0
    hmzzz

als het nu eens maximaal 30 dagen zou zijn zou het geen probleem zijn, maar daar zit al lang overheen.

11. Ultrabrain

Ultrabrain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, weer een lekker vaag antwoord gekregen....
    -----------------------

Hello Xbox Fan.

Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query.

As you can imagine the response to this offer has been quite phenomenal and it may take a while to process the applications but we are working very hard to process them as quickly as possible.
    We would greatly appreciate your patience in this matter and if you have already received an automated response from us it means that we have received your application and you can expect to receive your reward pack within 28 days.

Unfortunately, We have no information about the status of your pack. Probably, your pack is on the way to you. But just to make sure that there was not any problem, please, try to send again the form to us....

Thank you for your patience.

Kind regards,
    The Xbox Customer Care Team.

12. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor nog eens opsturen? Ik bel wel gewoon over een paar weekjes.

Mij werd dus verteld dat ik nog neit in het systeem stond. Maar later bedacht ikme opeens dat ik me via de site al eens eerder had geregistreerd. Nu vroeg ik me af of hij me niet had moeten vinden op het serienummer dat ik opgaf omdat ik al geregistreerd stond of is staat geheel los van elkaar?

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb gisteren Middag maar gebeld.
    Heb de brief op 26 April verstuurd
    Volgens de zeer aardige dame die ik aan de lijn kreeg , zat mijn
    gegevens goed in het systeem.
    En volgens haar kon het nog 2 weken duren voordat ik mijn
    reward-pack thuis gestuurd kreeg.

14. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    !!!!! Ik krijg net een mailtje binnen dat mijn orders zijn verstuurt!
    Met Fedex tracking number erbij, check:

Scan Activity Date/Time Scan Exceptions
    ------------- ---------------- ---------------
    Aangekomen in sorteercentrum PARIS FR 06/01/2002 17:15
    Pakketstatus POYLE GB 5/31/2002 12:21
    FedEx-locatie van herkomst verlaten POYLE GB 05/31/2002 09:03
    Afgehaald door FedEx POYLE GB 05/31/2002 08:24

Dat betekend dat hij nu in Frankrijk zit (of al onderweg is:D )

Me = Happy:D :D :D

Misschien krijgen jullie nu ook allemaal een mailtje? Ik had hem de 26 op de post gedaan

15. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh?

Leuk voor je! Iemand tenminste weer blij! 8)

Maaruh, heb jij daar dan om gevraagd? Ik denk dat niet iedereen een mail krijgt namelijk....

toch?

16. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Re: Oh?

Ik heb er niet om gevraagd

17. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    that's awesome dude!!!ff de mail chken:D

18. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    En?

*OT: Ik zag net je avatar,toeval, maar ik heb vandaag me eerste kickflip geland 8) :D *

edit: fuck! ik klikte op verzenden en alle forum knopjez zijn opeens veranderd! vet!!!

Laatst bewerkt: 2 jun 2002
  19. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah sure is de volgorde waarin ze ze hebben gehad. ik heb hem de 10e opgestuurt en ik heb hem al. volgensmij leggen ze gewoon de brieven die ze binnenkrijgen bovenop de stapel.8)

20. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    congratulations met je eerste kickflip-landing, maar ik had nog geen meel :'-( :'-( :'-(

Deel Deze Pagina