1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

UPDATE: de problemen rond verzending reward packs!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fireballs_nl, 30 mei 2002.

1. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ben gewoon een beetje chill aan et wachte, komt wel, maar ik heb ook helemaal niks gehoord, heb al gemeeld

2. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ff over dat adres dat je in moet vullen van jezelf.

je doet toch gewoon je straat naam blabla plus nummer zeg maar 4.

En dan 2 vragen verder ofzo vragen ze je postcode 8888 JK

en dan weer wat vragen verder je woonplaats. Hoe kan het dan fout gaan bij sommige mensen???

3. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    geeeen idee, je moet wel extreem dom zijn, maar er kunnen niet veel problemen zijn, want ze nemen haast geen contact op, dus das een lame excuse

4. remco1

remco1 look!!!xbox rules!!!

Leuk Bevonden:
    0
    is dat bij jullie ook zo.
    ze mailen helemaal niet meer terug???:confused:

5. Brembo

Brembo X-box dude

Leuk Bevonden:
    0
    Bellen

Dat helpt kunnen ze gelijk daar in de computer zien hoe 't met je aanvraag staat en of ie is aangekomen........

6. TO3T3R

TO3T3R Guest

Genaaid...

Ik wacht net als 10.000 andere mensen op mijn reward pack. En wachten en wachten tot ik besloten heb een email te sturen. Dit kreeg ik binnen 2 uur terug :

Thank you for contacting Xbox Customer Care.

Your application has been received. We are currently processing all the
    applications we have received, however due to the volume of request
    forms there may be some delays with customer reward packs. We will do our
    best to get your pack out to you as soon as possible.

Regards

Xbox Customer Care.

Ik dacht laat ik ook nog bellen voor een exacte datum dat ik de reward pack binnen krijg. Ik gebeld en blijkt dus dat er niks binnen is gekomen terwijl ze mijn via email gezegt hebben dat die verwerkt was. Ik dus vandaag weer opgestuurd en nu maar hopen dat het wel goed gaat maar ik heb er een hard hoofd in.

Grt TO3T3R

7. Brembo

Brembo X-box dude

Leuk Bevonden:
    0
    Dus.................BELLEN !!!

8. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    kerul, ik ga niet bellen hoor, wat maakt et nou uit dat je weet wanneer ie komt, vaak klopt et nie eens.

9. Drax

Drax nuMETALhater

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt bellen toch echt de meest verstandige methode. Gewoon een kwestie van je niet met een kluitje het riet in laten sturen. En dus doorvragen.

Ja ok, wanneer je engels niet zo denderend is kan het nogal intimiderend werken. Maar goed, per email wordt je al snel met een standaardbriefje alsnog het riet ingejaagd ;)

Anyways, ik heb vorige week eens gebeld. Op basis van mijn serial number hebben ze e.e.a. in de computer gechecked. En dat was in orde, formulier was verwerkt. Er waren geen onduidelijkheden.

Althans, er was er eentje, en dat weerhield blijkbaar de verzending nog steeds ;)

Volgens de computer bestond mijn adres niet!

Den Haag was onbekend....de computer vond op basis van het adres en de postcode alleen maar een stad genaamd 'S-GRAVENHAGE!!!! 8)

En ja, dat klopte weer niet met hetgeen ik ingevuld had en dus kon ie nog niet de deur uit. Hahahahahahaha....da's nog eens humor :)

Heb ik maar ff uitgelegd dat Den Haag en 's-Gravenhage precies dezelfde stad zijn, en dat ie twee namen heeft (de ouderwetse en de nieuwe).

Toen dat opgeklaard was kwam de dame op het lumineuze idee om Den Haag dan in de computer te veranderen in 's-Gravenhage. JAWEL! Die Ieren zijn nog niet zo dom ;)

Nu staan dus alle lichten op groen voor de verzending en krijg ik hem als het goed is, ijs en weder dienende, bij Bill's gratie, binnen een week of 2.

Ben benieuwd :)

10. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan heus wel engels, ik ging met een 8 et examen in, maar vaak klopt niet eens wat ze zeggen kijk maar es ff rond in andere threads

11. Drax

Drax nuMETALhater

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zeg ik ook: doorvragen.

Kijk, wanneer ze bij mij zeggen dat ie verwerkt is en vervolgens al mijn info uit de computer kunnen oplezen, waarom zou ik daaraan dan twijfelen?

Ik heb geen belofte gehad dat ie er morgen is ofzo. En daar maak ik me ook niet zo druk om. Hij is verwerkt, de onduidelijkheid is weggenomen en hij zal op korte termijn heus wel binnen komen.

Trouwens wel grappig dat je je aangesproken voelde qua beheersing van het engels ;)

Netjes hoor, met zo'n 8. Maar cijfers zijn geen garanties voor een goede beheersing van een taal, iedereen kan woordjes leren.

GEINTJE!!!! }:]

Laatst bewerkt: 6 jun 2002
  12. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    hihi ik ging met een 8.8 het examen in en heb 5 fout voor me examen van engels :9 :cool:

13. Brembo

Brembo X-box dude

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen in ieder geval kijken of je al bij hun (in Engeland) in de computer staat en of je order ontvangen is.
    Voor 't zelfde geld hebben die snurkers van PTT of MS Nederland iets fout gedaan en is 't nooit in Engeland aangekomen.

Bij mij stond order vast omdat er iets niet klopte met de taal van de games en 't land waar 't naar toe moest ????
    Die miep daar heeft alles goed gezet en gelijk even mijn gegevens gecheckt en alles doorgestuurd. Moet nu nog een couple weeks wachten, maar 't komt er in iedergeval aan.

Toch lullig als blijkt dat je na 1 juli nog niets ontvangen hebt en dat je dan belt waar alles blijft en dat ze dan zeggen dat ze niets ontvangen hebben.

Houdoe en bedankt ole ole, no games for you.............

Laatst bewerkt: 6 jun 2002
  14. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    dat wordt dan een law-sue voor MS:D

15. Brembo

Brembo X-box dude

Leuk Bevonden:
    0
    Bellen heeft nut, 1 juni gebeld, 7 juni mailtje met FEDEX trackingnr. gehad dat pakje bij MS de deur uit is.
    10.10h heeft pakje FEDEX depot in Poyle GB verlaten, zal na 't weekend wel hier zijn

en dan GAMEN..........

Mailers en niet bellers succes met de law-sue na 1 juli

16. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Brembo, mijn pakketje is ook om 10.10 opgehaald in Poyle GB volgens de FedEx tracking, dus dan zitten jouw & mijn pakketje gezellig bij elkaar onderweg naar Nederland.. :D

17. remco1

Leuk Bevonden:
    0
    de mijne behoort tot de zelfde club.
    8) :D

18. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    De boel was vandaag in Frankrijk.. Waarschijnlijk bij ons maandag afgeleverd.. Woohoo!! :D

FedEx sorteercentrum verlaten PARIS FR 06/08/2002 22:07
    Aangekomen in sorteercentrum PARIS FR 06/08/2002 20:58
    FedEx-locatie van herkomst verlaten POYLE GB 06/07/2002 11:42
    Afgehaald door FedEx POYLE GB 06/07/2002 10:12

19. remco1

Leuk Bevonden:
    0
    de mijne is ook van de partij he he he 8) :D

20. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden: