1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

UPDATE: de problemen rond verzending reward packs!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fireballs_nl, 30 mei 2002.

1. Brembo

Brembo X-box dude

Leuk Bevonden:
    0

Fedex busje lekke band gekregen misschien ?????
    Of die kerel zit nou zelf te spelen

2. Godlike

Godlike Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij weet Fedex niet eens dat Amstelveen bestaat :mad:

3. Brembo

Brembo X-box dude

Leuk Bevonden:
    0
    Fedex weet tenminste hoe ze snel iets af moeten handelen.
    Vrijdag 7 juni pakketjes opgehaald in Engeland, via Parijs maandag 10 juni bij mij afgeleverd. 3 dagen met een weekend er tussen, da's pas snel, kunnen ze bij MS nog wat van leren...........

4. remco1

remco1 look!!!xbox rules!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik begrijp het niet meer.
    ik heb niets gehad????
    :'-(
    ik had me eigen zo verheugd.
    die fedex is niet meer bereikbaar[tot half 7].
    nou ja zeg?????????
    :r ]:-

5. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ms heeft er niet zoveel ervaring mee en die moeten in 1 keer 250.000 pakketjes of meer versturen....

6. Brembo

Brembo X-box dude

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe versturen ze dan al die Windows (XP) dozen en al die andere PC zooi.
    Dat zijn wel meer dan 250.000 pakketjes denk ik .......

7. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Geduld is een viezere zaak dan je denkt....

Dag luitjes,

Als poster van deze thread met alle communicatie die ik tot nu toe heb gehad rondom het verkrijgen van de reward-pack kan ik je een eindconlusie meedelen die niemand bevredigd 8) , maar helaas wel waar is (de details die ik OOK gehoord heb van dezelfde persoon kun je hier: www.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3717 nalezen). Mijn conclusie dan ook:

Als je denkt dat er iets fouts zit met de levering van je rewardpack zit er NIETS anders op dan naar t klantenservice nummer bellen (dus emails sturen heeft echt GEEN zin) en aanhoren wat de STATUS is van de verwerking. Met dat gegeven zul je vervolgens al dan niet met een klotegevoel ophangen. Maar geloof me, ze kunnen er zelf van de klantenservice NIETS aan veranderen. Kortom: wordt er verteld dat je weer 3 weken moet wachten, dan moet je dat maar...keer op keer...

Mijn reward pack was al eens opgestuurd, maar omdat ze zelf alles verkloot hebben met de adressen (wat heeft ONLINE registreren dan voor zin gehad via xbox.com :mad: ) issie dus weer truggestuurd.

Oh baai de wee: voor mij nu dag 46..... en nog MINSTENS 21 dagen wachten =(

End of comments.....

Laatst bewerkt: 11 jun 2002
  8. Sperminator

Sperminator Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das raar ik heb ook gebeld. Ze zeggen dat ie al een maand geleden is verstuurd. Nou hij gaat hem dus weer opnieuw sturen. Dus binnen 14 dagen zou hij binnen moeten zijn.
    Hoop het dat ie binne is deze keer. Wacht al 6 weken.

Wel vreemd misschien hebben mijn buren hem stiekem achter gehouden :p
    Oeh als ik daar ooit achter kom dan wordt ik echt :mad:

Wat wel lache zou zijn. Dat stel ik had hem ontvangen en ik had gebeld dan had ik hem nog een keer ontvangen. Maar jah zo gemeen ben ik niet. :cool:

Wel klote man had veel eerder moeten bellen
    ]:-

9. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Zou dat werken? Anders doe ik het zeker, want ik heb het echt met ze gehad. Gewoon wachten tot je je pakketje binnen hebt en bellen maar!!!!}:] }:] }:]

10. d0t

d0t Xbox play0r

Leuk Bevonden:
    0
    Doe dat maar wanneer iedereen zen paketje heeft
    anders moet ik NOG langer w88
    greetz

11. Godlike

Godlike Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar komt het uit de fabriek en gaat gelijk naar opslag voor verder vervoer naar de winkels, deze spellen zijn op aanvraag. Zie het maar als een bol.com zonder ervaring :)

12. Brembo

Brembo X-box dude

Leuk Bevonden:
    0
    En maar reclame maken op TV dat via MS-software alles nog op laatste moment veranderd kan worden. ( auto kopen doe maar rood, toch maar zwart, nee toch maar rood)

Ze gebruiken deze software duidelijk niet zelf.............

13. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Oh baai de wee: voor mij nu dag 48..... en nog MINSTENS 20 dagen wachten... =(

14. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Dag 51..... en nog steeds nix :'-(

15. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maar weer gebeld (2de keer) nadat ik twee weken geleden te horen kreeg dat mijn briefje nog niet was verwerkt.
    Ik heb nu 10minuten aan de lijn gehangen om mijn rewardpack gegevens over de telefoonlijn te kunnen invullen. Het duurde even en het ging niet allemaal even gemakkelijk want die verschillende adresgegevens en hoe ze heten blijven ze lastig vinden, maar hij zei dat ik 'The pack' binnen 'a few weeks' kon ontvangen.
    Nou laten we hopen dat hij nu ook ondetussen de gegevens heeft gecontrolleerd zodat ie niet weer 3/4 weken in het systeem blijft plakken omdat er iets niet klopt. We zien wel, ik moet nu gewoon maar weer 3 weken wachten.

16. Elzo

Elzo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb opgebeld en een week later was het er. Me so happy.

17. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen dinsdagavond gebeld, donderdag opgestuurd en vrijdag in huis EINDELIJK! Ze hebben hem gestuurd met 1 Business-day post wow....VEEL klagen helpt dus.... 8)

Deel Deze Pagina