Wat is het nut van het resetten van je tijden dan? Als je een snellere tijd rijdt overschrijft hij die toch gewoon?
nou, dat als je een tijdje niet gepseeld hebt, en dus heel slecht geworden bent, krijg je weer tijden die passen bij hoe goed je bent
helemaal niet voor de nieuwelingen, want de nieuwelingen beginnen zonder tijd.... btw. als je het al eerder melde hoef je t niet nog een keer te zeggen:{
daar ben ik het niet mee eens..... Want als je dan die Cheaters ertussen hebt kun je nooit hoog komen!
volgens mij begrijp jij (of ik..dat kan ook(hoewel t onwaarschijnlijk is)) zijn vraag niet helemaal..... volgens mij vraagt hij: Waarom zou je je eigen tijden resetten, want op het moment dat je een snellere tijd rijd, overschijft die je oude tijd? dit is om een ranking te krijgen die past bij hoe goed je op dat moment bent... je gaat natuurlijk niet je eigen tijden resetten om nieuwelingen een kans te geven, omdat jij zelf gecheat hebt. Als je namelijk cheat, heb je dus schijt aan anderen, en dat je het spel voor hun verneukt.....
Het was eigenlijk een vraag op een reaktie van Thomas63. Die zei: "komaan joh, ik heb mijn scores wel 20 keer gereset, en telkens kwam ik zo dichter bij de top." Had hem misschien beter ff kunnen quoten. Maar ik bedoelde dus eigenlijk waarom je dan hoger komt omdat je je scores reset?
Wel relaxt dit. Maar waarom heeft het zo lang geduurt voordat er een update kwam? Ze hadden die update moeten hebben toen de problemen zich voordeden (ze wisten daarvoor al dat dit soort shit erin zat). Ze gaan het nu pas updaten als de helft het niet meer speelt. Jammer is dat
Hoe doen ze dat updaten eigenlijk? Is het als je maandag online komt dat je eerst wat moet downloaden ofzo zodat al je tijden weer op 0 staan en dat je de game geupdate hebt waar de foutjes zaten?
ik denk het.....of tijden onder de zoveel worden niet meer geaccepteerd ofzo.....ik denk trouwens dat ze die score resets gewoon zelf doen, anders zou je gewoon een cheat tijd blijven houden als je dat ding gewoon weigerd te downloaden. Ik vind eigenlijk ook dat ze iedereen die op dit moment geglitched heeft, niet meer moeten opnemen in de scoreborden....
Maak toch niks uit dat het gereset word! Het maakt toch nix uit dat het gereset word?! Nu kan je eindelijk eerlijk racen. En Echt Weten waar je sta in de wereld ranglijst!! Ik ben er vet blij mee!!! Ik ben nu 1945 ste maar ik weet zeker dat ik veel beter kan! Dankje wel
Re: Maak toch niks uit dat het gereset word! Ja, 3,02 sec. achter me hehe... Nu kunnen we inderdaad eerlijk gaan racen. Super Mellie, ik zie je snel 's avonds online op MotoGP2.