1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Update moto gp2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Go Ahead Eagles, 14 nov 2003.

1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Echt matig dat ze die glitches niet weg hebben gewerkt. Ben blij dat paar mensen het effe hebben geprobeerd, want nu weet ik tenminste dat ik nu niet alles voor niks opnieuw ga doen. Draft is wel weg dat is goed, maar ja die glitches ver***ken het het meest.

2. Ik baalde ook als een stekker toen ik het zag. Misschien hadden die glitchers moto gp 2 wel aanstaan terwijl dat ie ge-update werd, en konden zo nog glitchen.

3. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn gamers die gewoonweg nog geen melding gehad hebben om te updaten. Dat is het probleem. Zij kunnen natuurlijk wel nog glitchen.

4. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    als ik heel eerlijk ben vind ik dat jij niet moet zeiken, want zelf doe je er net zo hard aan mee.....:mad:

5. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is fixed. Blijkbaar beschikten alle Live servers nog niet over de fix. Alles zou nu in orde moeten zijn en is gereset.

6. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Als ik het goed begrijp is alles weer gereset?
    Kan ik vanavond weer ff opnieuw starten.

Hopelijk nu geen last meer van glitchers.

7. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Als jij 12e van de wereld stond zou je het ook niet leuk vinden als je dan 100e wordt outblast.

8. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nooit gezegd dat t leuk is:{ maar cheaten is 'not done', en dan achteraf gaan klagen al helemaal niet....

9. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ken het probleem, maar glitchen loste het probleem voor mij echt niet op. Het eerste wat ik deed na het nemen van die glitch was resetten. Ik stond dan 'maar' 60e voor de glitches, toch baalde ik ook.

Nu is het echter superdesuper. Geen draft meer met collisions off. Bike physics die iets beter zijn gebalanceerd. Een glitchvrij scoreboard.. Nu kun je in Timetrial ook weer top-tijden zetten, wat ik wel mooi vind. Ik zit nl regelmatig niet thuis voor werk en dan kan ik zonder Live toch weer aan mijn tijden werken. En die hebben dan nog nut ook, nu draft geen issue meer is.

Maarja, ti's allemaal relatief. PGR2 komt er namelijk aan :D En Tuur heeft nu weer alle kans om de #1 te pakken. Aangezien hij in mijn ogen veruit de beste MPG2er is (wereldwijd), indien er niet kan worden gedraft. Hopelijk heeft hij nog zin dat waar te maken :)

10. Super Mellie

Super Mellie DTM race 2 RULLLEESS

Leuk Bevonden:
    0
    Alle glitches zijn er uit!!!!!
    Alle scores werden namelijk op 11 uur gister avond (17 nov) weer gereset en je moest het downloaden!!!
    Dus nu is het Echt glich vrij !!! Zeggen ze :p

11. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Kan je tenminste niet meer slipstreamen zoals wat je gister nog wel kon?

Oh ja, die foto moet ik nog posten van dezelfde plek op de scoreboards van mij en Super Mellie hehe 8)

12. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    jup, ik zat bij die mensen.
    na wel 30 keer mijn xbox te rebooten kreeg ik eindelijk de update

13. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik nou een echte aanpassing vind, is rijden met de nsr. De physichs(of hoe je het ook schrijft) zijn dat tikkeltje verandert dat het irritant word

14. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    physics ;)

En het schijnt dat de NSR compleet niet is verandert. Alleen de 'Torque' van de RC is wat groter gemaakt. Wat inhoud dat deze competitiever is geworden. Vind ik eigenlijk wel leuk!!

15. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    nu de rc is verandert is het ook wat oneerlijker geworden. De world best hebben nl. 1 voor 1 de goeie setup voor de nieuwe rc gevonden. ik weet em alvast niet en ik kan nu natuurlijk ook niet zo goed door die bochten komen:'-( Weet iemand hier de goede setup?

16. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    wat is een torque??

17. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Letterlijk is het trekkracht... dit wil dus zeggen dat hij snel optrekt, ofwel hoe meer torque, hoe meer acceleratie. :)

18. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke setup gebruiken jullie voor de RC?

19. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Voor alle duidelijkheid outblast: Die glitchtijd stond er allereerst nog geen maand en stond er pas toen het er op leek dat de game niet meer gepatcht ging worden. Ik heb lang genoeg op de non-cheat way gewacht..
    Ik ga mijn favoriete spel echt niet verzieken. Iedereen die met mij racete weet dat ik fel tegen de glitches was. Pas toen de glitches er 4/5 maanden waren en ik het spel feitelijk toch niet meer speelde heb ik mezelf gewoon op die 12e plaats teruggeparkeerd. Dat heeft niks met mijn late "glitch" te maken om hoger te komen dan ik verdien. Het is mijn plek. Ik stond o.a op estoril 6e waar je niet kan glitchen. Daarin verschillen wij van cheaters. wij halen onze plek er niet mee omhoog, wij behouden hem alleen omdat "echte cheaters" het hebben lopen verzieken. Andere mensen hebben mijn favoriete game verneukt. Daar werk ik niet aan mee door mijn rank beter voor te doen dan die zou moeten zijn, als je anders denkt ben je gewoon een stomkop want dan weet je er de ballen vanaf. Ik was net zo goed tegen die glitches als Tuur, Eddy V, Matt, Starks en alle andere goede moto gp'ers die ze ook hebben gebruikt omdat we onze plek niet terecht vonden. Dat laten we niet door een stel cheaters vernaaien na 100+uur oefening. Ik heb dan ook alle recht te klagen over cheaters. Ons in dat hoekje van cheaters stoppen is natuurlijk puur feitelijk gezien wel waar omdat we de glitch hebben gebruikt nadat het spel was doodgebloed en onze rank totaal was verneukt na maandenlange oefening... zeer ongenuanceerde uitspraak van je en ik kan dan ook wel merken dat je mij niet kent :mad:

Als jij de kwaliteiten en inzet tot training zou hebben om 12e te worden was je ook zwaar pissig geweest op glitchers. Ook was je dan niet bepaald gecharmeerd van het feit dat er dan mensen je ook nog voor cheater gaan uitmaken terwijl het tegendeel in mijn ogen waar is. Soms moet je ff verder kijken dan je neus lang is.

Komt overigens nog bij dat ik samen met 2 andere moto gp'ers al van het bestaan van de glitch wist voordat die sukkels em hadden gevonden en gebruikt. Wij hebben dat toen expres niet gezegd of gedaan om het spelplezier te behouden.

End of discussion wat dit betreft.

Laatst bewerkt: 20 nov 2003
  20. Ik geef je groot gelijk Alex.
    Die 2 tracks telde in mijn ogen ook gewoon niet meer mee in de rankings/spel.
    Anders is er ook geen zak meer aan, je weet dan al dat de eerste zoveel horderden plekken niet te veroveren zijn zonder te glitchen.
    Ik heb zelf zonder te glitchen de 5357ste plek bereikt 8)
    Maar als ik echt goed was geweest had ik de glitches ook wel gebruikt om m'n werkelijke ranking neer te zetten.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2003

Deel Deze Pagina