Voor alle duidelijkheid outblast: Die glitchtijd stond er allereerst nog geen maand en stond er pas toen het er op leek dat de game niet meer gepatcht ging worden. Ik heb lang genoeg op de non-cheat way gewacht..
Ik ga mijn favoriete spel echt niet verzieken. Iedereen die met mij racete weet dat ik fel tegen de glitches was. Pas toen de glitches er 4/5 maanden waren en ik het spel feitelijk toch niet meer speelde heb ik mezelf gewoon op die 12e plaats teruggeparkeerd. Dat heeft niks met mijn late "glitch" te maken om hoger te komen dan ik verdien. Het is mijn plek. Ik stond o.a op estoril 6e waar je niet kan glitchen. Daarin verschillen wij van cheaters. wij halen onze plek er niet mee omhoog, wij behouden hem alleen omdat "echte cheaters" het hebben lopen verzieken. Andere mensen hebben mijn favoriete game verneukt. Daar werk ik niet aan mee door mijn rank beter voor te doen dan die zou moeten zijn, als je anders denkt ben je gewoon een stomkop want dan weet je er de ballen vanaf. Ik was net zo goed tegen die glitches als Tuur, Eddy V, Matt, Starks en alle andere goede moto gp'ers die ze ook hebben gebruikt omdat we onze plek niet terecht vonden. Dat laten we niet door een stel cheaters vernaaien na 100+uur oefening. Ik heb dan ook alle recht te klagen over cheaters. Ons in dat hoekje van cheaters stoppen is natuurlijk puur feitelijk gezien wel waar omdat we de glitch hebben gebruikt nadat het spel was doodgebloed en onze rank totaal was verneukt na maandenlange oefening... zeer ongenuanceerde uitspraak van je en ik kan dan ook wel merken dat je mij niet kent
Als jij de kwaliteiten en inzet tot training zou hebben om 12e te worden was je ook zwaar pissig geweest op glitchers. Ook was je dan niet bepaald gecharmeerd van het feit dat er dan mensen je ook nog voor cheater gaan uitmaken terwijl het tegendeel in mijn ogen waar is. Soms moet je ff verder kijken dan je neus lang is.
Komt overigens nog bij dat ik samen met 2 andere moto gp'ers al van het bestaan van de glitch wist voordat die sukkels em hadden gevonden en gebruikt. Wij hebben dat toen expres niet gezegd of gedaan om het spelplezier te behouden.
End of discussion wat dit betreft.
Laatst bewerkt: 20 nov 2003