1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Update moto gp2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Go Ahead Eagles, 14 nov 2003.

1. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    dat is juist het probleem.....99% van de glitchers wil z'n ranking niet kwijtraken(net als jij, dus)....en dan kun je niet meer zonder glitches een goede ranking zetten......

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ondanks dat ik het begrijp van Alex' en Tuur's kant ben ik het hier volledig mee eens.

Ik vind het een slap excuus.

3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    tnx dubfire.Daar ben ik het niet mee eens wouter. Als MS mij niet de kans biedt op een eerlijke manier mijn plaats te behouden doe ik het gewoon op de manier die mij ook niet aanspreekt. Voor mij telden die 2 banen gewoon niet ik stond op die andere banen waar niet geglitched werd ook rond de 12e plaats dus is het cheaten?

Mijn overall ranking weerspiegelde het niet juist. Bij anderen ook niet maar dan hebben we het toch al over grotere getallen in ranks waarbij 100 meer of minder makkelijk dicht te rijden is door een seconde ergens vanaf te rijden. Dat kan moeilijk voor zo iemand zijn maar met oefening is dat te halen. En dat is vervelender als je 12e staat dan wanneer je 10000e staat. Dan gaat t om tiendes schrapen omdat je tegen de max aan zit en kan je alleen nog maar terug doordat je de tientallen secondes van glitchen nooit kan compenseren op snelheid.

Als er gecheat wordt moet je gewoon em allemaal gebruiken om het te neutraliseren of allemaal niet. Dat laatste lukt je toch nooit dus kun je ervoor kiezen om die mensen het te laten verzieken of gewoon de cheat mee te compenseren. Hier ligt ook een stukje verantwoordelijkheid bij MS en Climax die gewoon een beter anti-glitch beleid moeten voeren. Die moeten cheaters gewoon meteen bannen, dan hoef ik me ook niet tot dat niveau te verlagen omdat het er dan niet in zit. Cheaten doe ik niet graag, ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld, en die andere mensen als Eddy V en mijn broertje tuur ook niet.

Als jij maanden "werkt" voor zo'n rank doe jij daarna ook what it takes om em vast te houden en dan denk je niet laat maar waaien. Dat zie je ook want vrijwel de gehele top 25 heeft die glitch uiteindelijk toch gebruikt toen ms de handen niet uit de mouwen stak. Ik was nog aan de late kant ermee. Hopelijk krijgen we dit gezeur niet bij PGR.

Laatst bewerkt: 21 nov 2003
  4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben het eens met alexvkan.

5. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je waar ik nog het meeste van baal bij de update? Dat ze aan de bike physics hebben lopen klungelen, aangezien ik helemaal gewend was om met de nsr te rijden. Nu moet ik weer helemaal omschakelen naar de RC, nou op dat ding kan ik niet rijden hoor. Een bochtje maken gaat al moeilijk. Dan kun je wel zeggen van oefenen. Maar ik heb wel een paar weken/maanden voor mijn ranking gewerkt (voor de reset stond ik op plek 1150), en nu speelt bijna niemand het spel meer, totaal doen er nu ongeveer 3000 man mee. Nou bedankt cheaters....

6. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Enorm veel zijn met het spel gekapt ja waaronder ik. Ik reed ook met de NSR of met de Yamaha 500 maar daar heb je nu niets meer aan. Het spel is in een klap niets meer aan.

Ben van plan om op de HD de update eraf te halen en het spel offline te gaan spelen. Heb je de oude instellingen nog met motors en heeft rijden met de NSR nog wel nut.

Die RC haat ik ook :mad:

Het spel is nu helemaal vern**kt. :mad:

7. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    aan de NSR is niet veranderd, hoor :{

8. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar als jij sneller wilt dan zul je toch op rc moeten stappen...

9. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja helaas wel. De gameplay van de rc is niet powersliden en weinig achterrem. Dat is wel echter maar voor mij maakte juist de gameplay van dat powersliden etc. het juist zo leuk. Voor mij iig einde moto gp 2 dus ik zoek een leuke vervangende titel.

10. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar als masterchief niet online wilt rijden, en de RC kut vind, en dus altijd op de NSR rijdt, heeft het geen zin om de update eraf te flikkeren

11. Super Mellie

Super Mellie DTM race 2 RULLLEESS

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik ben ook gewend om op de NRC te rijden en ik ga ook eens proberen op de RC te rijden.
    En de juiste instellingen zijn 50,35,40,50!!!
    Dan is hij heel goed!!! Op sommige bannen want niet op alle kan je goed rijden!! Check de scores en dan zie je het!!

12. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ondertussen alweer bijna gewend aan de RC.....ik heb al meerdere records neergezet met de RC....onder andere Motegi en Philip Island

13. De Rc rijdt nu wel het meest realistisch. Powersliden door de bocht en erorm met de achterrem remmen gaat in het echt ook niet. Ze hadden dan alleen gelijk alle motoren aan moeten passen, zodat je nog wel wat keus hebt.
    Ik reed eerder zelf ook altijd met de NSR, toen ik overstapte op de RC ging ik eerst om de haverklap op me muil. Maar als je er eenmaal een beetje aan begint te wennen rijdt de RC best lekker .

Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2003
  14. Super Mellie

Super Mellie DTM race 2 RULLLEESS

Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik het helemaal mee eens.
    Ik speel er nu net een dagje mee. En ik rij er niet slecht (kan beter) maja.
    Maar ik vind moto gp 2 gewoon toppie!!

Net als Top Spin, Rainbow six 3 en True Crime!!!

15. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    als je de goeie rc setup hebt (zoals ik :) ) dan is het gewoon dé ultieme bike. Alleen voor bepaalde tracks als estoril is ie nog wat te moeilijk

16. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke setup dan...?

17. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen hier,

Wat is rc?? Ik heb nu volgens mijn een honda 4takt met 5 cyl. ofzo is dat toevallig de nrc??.
    en gebruiken jullie je eigen bike of lenen jullie die van de bekende coureurs??.

Tot snel op live (ben nog even aan het trainen)

18. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    De RC is de motor waarmee Rossi rijdt. Meesten rijden met een eigen bike, althans ik.
    Om je eigen bike snel te maken moet je wel carriere even doen.

Zie je online :)

19. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus die rc is de beste keus op het moment?, als dat zo is kan ik weer opnieuw met men career beginnen.
    En hoe unlock je die motors die je kunt kiezen bij een quikrace.
    Enne even je eigen motor maken zeg je....moet je dan niet zelfs de gp in legend mode winnen om de snelste machine te maken?.

Groetjes

20. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn veel vragen ;)

Om te beginnen de RC. Voor de patch was de NSR de beste keuze, dit doordat je doormiddel van powersliden (gecontroleerde slip) heel snel door de bochten kon gaan zonder af te remmen.

Ondertussen schijnt de RC nu sneller te zijn (vanuit gaande dat je op live zit, want zonder de patch is de NSR nog steeds de beste keuze).

Het grootste verschil tussen de twee typen motoren is de manier waarop je er mee moet rijden. De RC is een stuk onvergefelijker.

Op het moment dat je een eigen motor samensteld doormiddel van trainingen en kampioenschappen te halen op alle moeilijkheidsgraden kun je punten verdienen voor je motor. Uiteindelijk moet je ook het kampioenschap op Legend uitspelen en alle trainingen halen voor alle punten, en dat is geen makkelijke opgave. ;)

Je kunt ten allertijden je punten opnieuw indelen en van motor wisselen. Je traint namelijk niet de motor, maar de bestuurder.

Je laatste vraag. De coureurs voor quickrace kun je unlocken in stunt mode. De punten die je per baan haalt worden bij elkaar opgeteld zodat je binnen tien tot twaalf races toch wel iedereen gehaalt moet kunnen hebben.

Ik hoop je vragen zo beantwoord te hebben. Voor overige vragen zou ik ook even de zoekfunctie op deze pagina gebruiken. :)

Deel Deze Pagina