tnx dubfire.Daar ben ik het niet mee eens wouter. Als MS mij niet de kans biedt op een eerlijke manier mijn plaats te behouden doe ik het gewoon op de manier die mij ook niet aanspreekt. Voor mij telden die 2 banen gewoon niet ik stond op die andere banen waar niet geglitched werd ook rond de 12e plaats dus is het cheaten?
Mijn overall ranking weerspiegelde het niet juist. Bij anderen ook niet maar dan hebben we het toch al over grotere getallen in ranks waarbij 100 meer of minder makkelijk dicht te rijden is door een seconde ergens vanaf te rijden. Dat kan moeilijk voor zo iemand zijn maar met oefening is dat te halen. En dat is vervelender als je 12e staat dan wanneer je 10000e staat. Dan gaat t om tiendes schrapen omdat je tegen de max aan zit en kan je alleen nog maar terug doordat je de tientallen secondes van glitchen nooit kan compenseren op snelheid.
Als er gecheat wordt moet je gewoon em allemaal gebruiken om het te neutraliseren of allemaal niet. Dat laatste lukt je toch nooit dus kun je ervoor kiezen om die mensen het te laten verzieken of gewoon de cheat mee te compenseren. Hier ligt ook een stukje verantwoordelijkheid bij MS en Climax die gewoon een beter anti-glitch beleid moeten voeren. Die moeten cheaters gewoon meteen bannen, dan hoef ik me ook niet tot dat niveau te verlagen omdat het er dan niet in zit. Cheaten doe ik niet graag, ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld, en die andere mensen als Eddy V en mijn broertje tuur ook niet.
Als jij maanden "werkt" voor zo'n rank doe jij daarna ook what it takes om em vast te houden en dan denk je niet laat maar waaien. Dat zie je ook want vrijwel de gehele top 25 heeft die glitch uiteindelijk toch gebruikt toen ms de handen niet uit de mouwen stak. Ik was nog aan de late kant ermee. Hopelijk krijgen we dit gezeur niet bij PGR.
Laatst bewerkt: 21 nov 2003