1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

USB kabel

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Taab, 19 feb 2008.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Hallo, ik heb vorige week een nieuwe printer gekocht. Ik heb deze met een USB 2.0 kabel van mijn externe HD geïnstalleerd omdat er geen kabel bij geleverd was. Later heb ik een nieuwe USB kabel gekocht van 5 meter. Als ik nu deze kabel in mijn pc stop dan zegt hij dat een onbekend apparaat is aangesloten en dat deze een storing geeft. Kan dit aan de kabel liggen? Dat er iets kapot aan is van binnen of zo? De printer deed het namelijk helemaal goed verder. Als ik die andere kabel weer aan sluit dan doet hij het wel...
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Lijkt me overduidelijk de kabel. Gewoon omruilen. Op mijn stage heb ik dit ook al een paar keer meegemaakt. Dan sluit de kabel net niet goed aan op de aansluiting.
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik heb hem omgeruild, maar hij doet het weer niet. USB 2 is toch gewoon USB 2? Of heeft Mediamarkt gewoon poepkabels??
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Probeer de printer is opnieuw te installeren maar dan met de nieuwe kabel erin?
    Dus even alle software en drivers van je printer van je pc uninstalleren en dan even opnieuw installeren maar dan meteen met je nieuwe USB kabel erin...
    Windows wil soms nog wel is raar reageren op bepaalde veranderingen..
     

Deel Deze Pagina