Microsoft wilt zo voorkomen dat men copyright schend ... maw men weet de bron niet van de mp3's dus mag je hier niet naar je hdd kopieren ... originele cd's mogen wel
Dat wilde ik gister ook al uitproberen... het menu van de xbox past zich behoorlijk aan aan wat je invoert/aansluit... zou me niks verbazen als het rip knopje weg is zodra je er een MP3 cd in steekt
Heb je geen Windows XP op hetzelfde netwerk staan als je 360? Dan kun je gewoon Media Connect daarop installeren en dan kun je daarmee hetzelfde als een usb stick, alleen kost het je niets
Ik snap nog steeds niet waarom mensen de muziek op hun xbox willen hebben staan ... Streamen is een stuk makkelijker en je mp3 speler of ipod kan je er ook op aansluiten ... dan heb je teminste ruimte over voor demo's
ik nam mijn xbox overal mee en dan heb je overal ook je muziek bij je, handig niet waar? Als ik bij vrienden langs ga die slechte keuze in muziek hebben heb ik altijd wat te luisteren
Daarom heb ik ook een mp3 speler ... deze sluit ik nu aan op de xbox 360 van mijn vrienden en we gamen dan rustig verder (hoef ik mijn xbox 360 niet mee te nemen) ...
Dat hoef je anders ook niet Fardo, je klikt gewoon je HDD los en neemt die mee in je broekzak..... dr zal toch een reden zijn dat hij zo makkelijk los en vast te zetten is... Anders hadden ze het wel net zo gedaan als bij de N64, met die RAM uitbreiding... 1 maal klikken nooit meer los...
hehehe dat is voor de save games .. of de muziek die je lokaal hebt neergezet via een cd... Iki ben van plan volgend jaar een core te kopen voor de slaapkamer ... dan ga ik zeker gebruik maken van de HDD los-klik optie ... Ik koop er dan mogelijk ook nog een MU bij
hmm. Net ff een externe USB harddisk aangesloten op de 360. Werkt prima voor LEZEN van gegevens mp3 en plaatjes. je kan lekker browsen over je HD. Maar iets van je interne HDD overzetten naar de externe HD. NO WAY. Ik had gehoopt b.v. pgr3 fotos te kunnen overzetten. Maar dat is dus een gevalletje jammer.
Hey Fardo, of iedereen die het antwoord weet. Ik heb de topic net doorgelezen en ik vroeg me af of het nou überhaupt mogelijk is om de option file van Pro Evolution Soccer 5 op de Xbox 360 te krijgen, aangezien dat een welkome aanvulling zou zijn. Is het mogelijk de option file op een cd te branden en dan op je Xbox 360 te zetten? Zo niet, is er een andere manier om dit te bereiken, of moet ik me er gewoon bij neer leggen dat het niet kan?