Iemand ook problemen met Ewaka vandaag? Ik krijg maar een snelheid van 0,05 KB/s in plaats van mijn normale 3500 KB/s. Nogal irritant.
Hier ook lekker snel @ 2,05 ~ 2,2KB/s. Geen problemen newsserver 31 ofzo. Via SSL merk ik uiteraard vaak wel iets van 100KB/s verschil.
Ik snap echt niet wat er aan de hand is. Ik kon net Sabnzbd+ al niet opstarten want de localhost zou al bezet zijn of iets dergelijks. Uiteindelijk wel gelukt maar nu stoppen mijn downloads in een keer en staat er bij history: Hoe kan ik dit nou oplossen?
Nee is 5 dagen geleden gepost dus dat zou geen probleem moeten zijn. Edit: Het rare is dat hij nu wel helemaal volledig gedownload in de map staat waar hij terecht zou komen als die klaar zou moeten zijn. Hij zegt dus dat de download gefailed is en creƫert een lege map met [FAILED] in de naam en dergelijke maar tegelijkertijd komt er ook een goede map bij te staan waarin het gedownloade bestand staat.
Inderdaad erg irritant. Heb er last van bij Top Gear. Gelukkig staan er nog wel goede tussen, maar het duurde wel 3 downloads voordat ik de goede had!
Sowieso staat er steeds vaker troep met virussen en rare bende op Usenet. Het wordt weer te populair ofzo .
Ja ontzettend veel zoekmachines werken vandaag niet blijkbaar. Vanuit FTD watchdog kan ik geen enkele NZB meer vinden. Page not found, under construction etc. Wie heeft er een die nog werkt? edit; binsearch.info doet het.
Ik gebruik altijd NZBIndex, echt ontzettend fijn is die. Als die te traag is/niet werkt is binsearch mijn backup, die is altijd online.
Eweka is ontzettend traag vandaag, of ligt dat aan mij? Haal normaal ongeveer 2.9MB/s of 3MB/s maar nu maar 900KB/s?