1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Usenet / Nieuwsgroepen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 1 sep 2009.

1. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag iets aparts met Newsleecher v3.91.

Ik heb een aantal downloads in de queue staan, die hij ook gewoon download. Alleen, hij geeft ze niet vrij op de een of andere manier. Ik heb even een printscreen bij gevoegd, een plaatje zegt immers meer dan 1000 woorden. ;)

De parts welke klaar zijn worden dus simpel weg grijs en komen niet in de downloads map terecht, maar blijven in de 'temp'folder staan, ik kreeg dan ook een melding dat mijn C-schijf volliep... :{

Opnieuw opstarten, reconnecten (al dan niet SSL), helpt niet. Volgens mij ligt het aan de groep waaruit gedownload wordt, andere groepen hebben geen last met downloaden... Voorheen heb ik echter nog nooit problemen gehad met newsleecher of de groep waaruit gedownload wordt...

Kan iemand mij vertellen wat het probleem zou kunnen zijn en vooral hoe ik dit kan oplossen?

2. pekkie

pekkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey
    jongens als je dat heb dan moet je gewoon op die dingen klikken
    en dan pak hij ze wel
    ik gebruik ook dat programma
    als het niet lukt dat moet je ff een berichtje sturen dan zal ik ff kijken bij hoe ik dat ook al weer deed

groetjes pekkie

3. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat werkt niet... Dan gaat hij van 'queued' naar 'paused' en weer terug...

Ik heb alles maar uit de queue gehaald en opnieuw de nzb geimporteerd. Op de een of andere manier doet hij het nu wel... Moet alleen alles weer opnieuw binnen halen.:{

4. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Werkt XLNed bij iemand? Die site ligt er ook uit. Voortaan gewoon weer naar Eweka

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38

Dit is me snelheid met draad..
    Maar als ik nu met zowel GrabIt of Newsleecher download, hij download nog steeds maar max met 600KB/s. :mad:
    Waar kan dit aan liggen?

Zit nu op newsreader1.eweka.nl

Laatst bewerkt: 30 dec 2009
  6. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Schijnt met Eweka te maken te hebben. Zelf gebruik ik hier XSNews en heb zo goed als altijd de maximale snelheid.

7. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Hier niets aan de hand met Eweka newsreader 10, 2300 kb/s

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zijn twee aparte dingen. Wellicht issie gecapt via je provider? ISRA punt moet zo kort mogelijk zijn.

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    GrabIt of Newsleecher bedoel ik. :+

10. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik films download dan kan ik vaak kiezen uit HD (Blu-ray) kwaliteit en normale kwaliteit. Maar als ik mijn films afspeel op mijn computer of op mijn HD-ready tv scherm, hoe groot is dan het verschil tussen HD en normale kwaliteit. Die blu-ray films zijn namelijk 10x zo groot als de normale films.

11. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Groot verschil, maar die films moet je downloaden kijken en dan weggooien, je bent gek als je die bewaart.

Ik vind het verschil zelf groot, maar genoeg mensen die zich er niet aan storen (aan DVD kwaliteit dan) Zelf download ik vaak ook gewoon de dvd versie.

12. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik;
    Een HD altijd HD. Het verschil is gewoon heel goed zichtbaar. Ook op een monitor van 20''. Ook de 720p versies zien er veel beter uit dan de normale DVD (.iso of VIDEO_TS) terwijl het verschil in grootte vrij klein is.

13. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor. Ik houd al m'n HD films, en download bijna alleen maar 1080p (geen BD-50, meestal BD-25 of een versie waar alle talen behalve Engels en de menus enz zijn gestripped en het neerkomt op 15 GB).

Heb dan ook wel een 1.5 TB schijf dedicated voor films. :x Maar die's nu wel vol.. 17 GB remaining..

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik kijk ook nooit meer DVD kwaliteit. Wacht netjes totdat de HD versie online komt.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

+1 ik vind het verschil meer dan de moeite waard

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Het verschil in kwaliteit is ook 10x zo groot. :+

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En je hoeft niet perse de versies van 20+ GB te pakken, vaak staan er al hele goede rips van 7 a 8 GB, da's maar 4 keer groter dan een 2CD DVDRip :)

En nogmaals, als je een HD scherm hebt loont het absoluut de moeite, als je eenmaal begint met films in HD te bekijken wil je niet meer anders.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ondanks dat ik op m'n kamer maar een HDReady TV heb, download ik wel alle films in 1080p. Is een tik van me. :+
    Heb altijd zoiets van, kan het maar beter in één keer goed doen. 8)

En m'n ouders hebben in de woonkamer een Full-HD staan, dus dan is het wel een voordeel..

19. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over nieuwsgroepen. De laatste tijd gebruik ik Merlins Portal en dat gaat vrij goed. De downloadsnelheid is bij mij rond de 600 a 700 kb. Ik zit te overwegen om een abonnement te nemen, maar ik wil precies weten wat dat inhoud. Nu had ik hier de laatste pagina's gelezen en een aantal van jullie gebruiken Eweka. Dit spreekt mij meer aan om een abonnement te nemen vanwege de pre-paid mogelijkheid. Alleen ik vraag me af als ik daar op abonneer, kan ik daar dan ook bestanden zoeken? Ik kon dat niet echt duidelijk vinden daar. Of is dat puur een abonnement en kan je op sites als Merlins Portal wel de bestanden halen? Daarbij vraag ik me ook af of de snelheid veel hoger word, want is dat niet gebonden aan je provider?

edit: ik gebruik trouwens GrabIt

Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    verschil is nauwelijks te zien helemaal met downloads. Het gebeurt regelmatig dat een 720p film er beter uitziet dan een 1080p film. Heeft allemaal met compressie en tal van andere factoren te maken. Daarnaast ziet een 720p er op jouw scherm ws beter uit dan een 1080p ivm dat de resolutie beter overeenkomt.

Ik download overigens liever een dvd met dts/ac3/dd dan een 1080p met stereo/dolby prologic. nou worden ze niet zo vaak aangeboden maar mijn versterker kan dat wma en aac niet aan en maakt er 5.1 prologic van.

Deel Deze Pagina