Thanks, daar eens kijken. Die matrix laat alleen maar de laatste 20 dagen zien, tenzij je vip wordt...
Klopt, maar dat is eenmalig een paar dollar doneren via Paypal en je bent 10 jaar vip. En in combinatie met Sab werkt het geweldig, je kunt zelfs vanaf je telefoon rechtstreeks vanaf de site dingen in je downloadqueue zetten. Dat kan bij Newzbin trouwens ook
Ik kijk normaal ongeveer eens in de twee weken en bij f t d kon ik altijd makkelijk zien wat er nieuw was sinds de laatste update. Op die forums is dat een stuk onoverzichtelijker... maar op die twee van jou hoef je in elk geval niet steeds te replyen om de filename te zien ...
Je kan ook een watchdog instellen die voor jou in de gaten houd of 'film A' gereleased is in een bepaalde categorie (bijvoorbeeld 1080p) en je hoeft inderdaad als je eenmaal lid bent nergens meer te replyen of wat dan ook. geen idee, gebruik ik nooit behalve als de film niet engels is Maar dan haal ik gewoon subs van bierdopje.com ofzo
Bron: Tweakers.net Dit zat eraan te komen natuurlijk. Erg jammer, al denk ik wel dat er een goed alternatief naar voren wordt geschoven.
Flinke domper dit, maar er komt vast wel een soort gelijk systeem wat gehost gaat worden in het buitenland, mark my words.
Ik heb totaal geen verstand van pc's internet en dergelijke maar zoals ik het lees is spotnet niet onderuit te krijgen omdat het ehm uit nieuwsgroep zelf voortkomt ofzo? Anyway gebruikte veel FTD. Zonde dit. Tim Kuik een uiterst naar persoon
De FTD database wordt op één plek gehost. En is dus makkelijk neer te halen. De spotnet database wordt op usenet gehost. En daar heeft brein niks over te zeggen . Plus er zijn tientallen servers van verschillende usenet providers, daar is geen beginnen aan om allemaal neer te halen.
Update 16:30: Inmiddels is ook de usenetcommunity Twilightnzb offline gehaald naar aanleiding van een sommatie van Brein. Bron: Tweakers
Damn twilight NZB was zeer relax. Iemand een tip voor een soortgelijke site? Het kan toch niet lang duren en dan is er weer een nieuwe lijkt mij.