Als de retentie dan ook maar omhoog gaat, anders ben ik meteen terug naar Eweka Ik gebruik Sab in combinatie met couchpotato en sickbeard NZB's haal ik van NZBmatrix en Newzbin
Ik heb laatste tijd problemen met Eweka. Bestanden die spontaan van de server verdwenen zijn. Heb Eweka een mail gestuurd en het klopt dat zij bestanden verwijderen die in strijd zijn met auteursrechten. Beetje krom, want laten we eerlijk zijn: 99,99% wat op nieuwsgroepen staat is dat natuurlijk. Iemand nog goede alternatieven?
XSNews. In mijn situatie sneller, stabieler kwa snelheid en (tot nog toe) storingsvrij. Al een jaar een doorlopend abonnement, bevalt goed!
lightning usenet bevalt ook nog prima. Het is alweer een stukje duurder dan een paar maanden geleden maar heb nog geen problemen met incomplete ofverwijderde bestanden gehad
Ach, eigenlijk was het wel te verwachten, maar voor 4 euro per maand zit ik nog 3,50 onder de prijs van wat ik eerst betaalde. Als de retentie dan ook omhoog gaat ben ik tevreden!
Heb mij zojuist voor Lightning Usenet aangemeld. Vond de automatische incasso van XS News maar niks. Na mijn IDeal betaling gebeurt er alleen niks? Hoe krijg ik mijn accountinformatie te weten? Als ik bij Subscriptions en Purchases kijk, staat er niets. Geld is al wel van m'n rekening gehaald.
http://www.bbc.co.uk/news/technology-14322957 Kut MPA Dit heeft toch totaal geen nut, iedereen die slim genoeg is om Usenet te gebruiken wandelt zo om die blokkade heen Gelukkig word bij ons de net neutraliteit in de wet geregeld
Net te laat.. Heb voor €4 een abbo bij lightning usenet. Maar er stond aan het einde van de betaling dat hij gefaald is. Maar paypal is het al afgeschreven. Heb ze al een mailtje gestuurd
Als je Twitter gebruikt kun je ze ook altijd een mention sturen, is maar een klein team en vond zelf de klantenservice erg goed. Had ook bij de 1ste keer wat problemen en vragen en ze hielpen me met een dag.
Vind al die sites/fora's helemaal niks. Als je even een maandje NZB's download weet je ook wel naar wat je moet zoeken en evt. een RSS op kan zetten.