1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Usenet / Nieuwsgroepen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 1 sep 2009.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    2MB is hoog maar 2Mb is laag :+

    Wat zou de maximale snelheid van je abonnement moeten zijn? En vergelijk dat eens een paar keer met wat je op Speedtest haalt

    Eweka heeft zeker een optie voor SSL, kijk even in je account welke ports ze beschikbaar hebben.. Dat vul je dan in Sab bij Config > Servers in
     
  2. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm volgens mij is ons abonnement 20mbit. Dan is de speedtest heel laag. Maar ik vind het raar dat de speedtest 1.45 aangeeft. En ik download met 2 mb/s of met 170 kb/s
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Hoe verander ik de quality in Sickbeard?
    Ik heb mn HDD laten scannen en hij ziet perfect welke afleveringen ik wel en welke niet heb... Alleen denkt hij dat alles SD is omdat ik zelf gerenamed heb. Gevolg is dat hij nu dus .avi's ga downloaden terwijl ik juist 720p mkvs kijk.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De kwaliteit die hij moet pakken bepaal je op het moment dat je een show toevoegt, kun je volgens mij daarna niet meer wijzigen
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Heb net gelukkig kunnen vinden hoe ik het moest aanpassen...
    Het werkt iig wel want hij had al 2 seizoenen van Fringe gedownload in SD 8).

    Nu ff gereset naar 720p en het werkt als een tierelier. Eens kijken of hij morgenochtend Community pakt dat vanavond wordt ge-airt. Superhandig systeem maar eigenlijk moet je wel een doorlopend abonnement nemen schat ik.

    Nu proberen Couch Potato in te stellen dat hij alle nieuws films van na 2011 met een IMDb cijfer 6.7 automatisch download in 720p 8)


    _O_
     
  6. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik vind dit erg interessant allemaal maar je moet toch gigantisch veel geheugen hebben als alles automatisch gedownload word?
    Hoe groot zijn jou schijven Tyrant? Of verwijder je alles na het kijken?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je moet wel zorgen voor wat opslag ruimte. Maar je kunt Sab automatisch laten stoppen als de schijf vol dreigt te raken.

    Ik heb zelf nu 10TB (waarvan 8 in gebruik). Dat is wel het nadeel , je hoeft 0 moeite meer te doen dus het gaat wel heeeel hard met de schijfruimte
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    [​IMG]


    Hoe pas ik dit bestand exact aan? Ik ben redelijk ver gekomen maar het post processing wil nog niet helemaal vlotten...

    EDIT: Het werkt! En ook gelijk goed, programma zet het direct op mn schijf (L)

    Momenteel heb ik 3 schijven van 1.5TB.
    Inmiddels is de Series schijf ook vol met 1.5TB aan series en de Films schijf was al redelijk vol. Op de derde schijf staan nu wat meer films, documentaires en natuurfilms.
    Omdat deze schijven echter niet vast staan aangesloten op mn pc download ik eerst naar mn harde schijf. Daarom zou een NAS ideaal zijn maar voordat ik zoiets koop wil ik wel eerst helemaal op de hoogte zijn van SABnzdb, Sickbeard en Couchpotato... Vooralsnog wil dat niet helemaal lukken.

    En ik bewaar alles dus. 720p wel.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2012
  9. prodanie

    prodanie Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer sickbeard te installeren maar als ik hem heb gedownload en Sickbeard.exe open
    opent hij de pagina niet maar krijg ik een lege pagina met in de adresbalk localhost:8081

    met couchpatato het zelfde verhaal, hoe kan ik dit oplossen?
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Hoe kan ik er voor zorgen dat Couch Potato geen series gaat renamen?
    Als ik bv Big Bang Theory download pakt hij hem soms op IMDb...
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Sickbeard zou zn eigen categorie in Sab moeten hebben en alles in een andere map dan COuchpotato moeten droppen.

    Ie 2 moeten niet naar dezelfde folders kijken want dan maken ze er wel eens een zooitje van

    Ik heb Couchpotato zn eigen categorie gegeven die uiteindelijk naar een Films share verplaatst en Sickbeard heb ik aan de categorie TV gehangen (zodat als ik met de hand wat bookmark in die categorie op Newzbin Sickbeard het wel gewoon oppakt zonder dat ik t met de hand moet verplaatsen)
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ik denk dat ik sowieso maar ff dat renamen van Couch Potato uitzet want ik vind dat eigenlijk helemaal niet fijn :p

    Hoe voeg ik btw m'n eigen NZB sites toe aan CP? Want ik kan alleen kiezen uit de bestaande.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet eerlijk gezegd niet of dat wel kan in Couchpotato. Ik gebruik daar zelf gewoon Newzbin en Nzbmatrix
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij kan dat niet. Ben zelf bezig geweest met de configuratie maar op dat punt gestopt en niet meer mee verder gegaan :+
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Nouja dan maar VIP geworden bij NZBmatrix :p.
    Couch Potato wil nog niet helemaal vlotten btw... Als test Dark Knight gekozen maar als die die film al niet kan vinden gaat er vast iets mis 8).

    Morgen eens kijken of mn Sickbeard automatisch de Game of Thrones aflevering gaat downloaden :D.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die van mij had hem om 4:48 binnen :)

    Je had btw beter Newzbin kunnen doen ipv NZBmatrix want NZBmatrix geeft geen post tijd mee in de RSS feed dus apps kunnen dan niet zien of een NZB binnen je retentie valt
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    O ok dat zien we dan wel weer.
    IIG doet Sickbeard hier z'n werk prima :D.
    Computer aangezet en begon gelijk te zoeken + te downloaden (zet hem ook helemaal voor in de que).

    Is er nog een goede manier om je subtitles automatisch te laten downloaden? :p
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Periscope en Sublime zijn 2 tools die daar vaak voor worden gebruikt maar zelf geen ervaring mee.

    Collega van mij gebruikt een custom post-processing script in Sab. Voordeel daarvan is dat je op dat moment de subs al binnen kan halen op basis van de bestandsnaam en daarna Sickbeard de bestanden gewoon kan laten hernoemen

    (die tools zoeken namelijk op basis van de naam van het videobestand zelf. Dus als je sickbeard alles netjes naar een mooie standaard laat renamen vind je er dus nooit meer automatisch subs bij)

    Zelf gebruik ik de enkele keer dat ik subs nodig heb de subs plugin van XBMC, kun je met 2 drukken op de knop tijdens het afspelen subs van een aantal sites afhalen
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2012
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Hmm kijk ik daar wel naar.
    Heb gisteren XBMC compleet ingericht en dat ziet er ook fantastisch uit :D.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Welke skin heb je? ik gebruik Aeon nox 2.0, vind ik nog mooier dan standaard Confluence skin
     

Deel Deze Pagina