1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Usenet / Nieuwsgroepen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 1 sep 2009.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  2. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Same overhere. Werkt even makkelijk!

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Helaas is het aanbod van FTDWorld niet zo denderend. Spotplanet vond meer van mijn zoekopdrachten.

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    het is een wonder, Couchpotato download eindelijk weer eens :)... O.a James Bond Skyfall en Silent Hill 3d binnen gehengeld :)
    hopelijk blijft hij 't doen, hoef ik alleen af en toe wat settings te finetunen voor optimale prestaties

#$(*#$, lekker is dat unpacking Silent Hill failed due to password, wtf??

Laatst bewerkt: 17 jan 2013
  5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    is altijd toch al zo, dat bestanden op usenet soms pw protechted zijn?

Ik gebruik nzbindex.nl ook erg vaak trouwens.

6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Geduld! Toen FTD offline ging was spotplanet ook niet meteen perfect.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Welke search providers heb je aanstaan?

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik nog niet zo lang usenet, vandaar dat er hier zoveel vragen van mij staan in de afgelopen blz's.. Nouja ik gebruik 't wel al langer, maar dan op basis van iemand anders die alles hier had geïnstalleerd.

Maarja heb je nog tips voor 't omzijlen van de pass?

9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik kan me haast niet voorstellen dat ze die tijd nog krijgen van Brein. =(

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Brein?
    Wat hebben die bereikt? Volgens mij hebben die enkel isohunt gepakt.. Qua nieuwsgroepen nog niks.

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

http://planet.spotnetweb.org/

Volgens mij zijn die mede door Brein offline.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat was toch ook maar een kloontje?

dmca takedowns zijn usenet aan t verkutten, Brein is een druppel op een gloeiende plaat

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Misschien wel een kloon, maar qua layout stukken beter dat FTDworld. Vond het erg jammer dat ze offline gingen, heel veel alternatieven weet ik zolangzamerhand ook niet meer. :{

14. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik vond planet.spotnetweb.org ook een erg fijne.
    Ik snap echt niet waarom mensen die FTD filters nog graag willen, waardeloze troep. Waarom maar 1 filter voor HD maar 4 verschillende voor SD?

15. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Omdat je zelf filters kan maken?

16. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Op FTDWorld? Nooit gezien hoor. Misschien kijk ik er overheen, maar mijn punt blijft dat ik het een lelijke layout vind.

17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Niet op FTDworld zo te zien nee, op spotplanet en FTD zelf kon het wel.

18. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Goed, ik heb sinds dit weekend m'n eerste NAS up and running. Nou wil ik dus ook mooi van alle mogelijkheden gebruik maken en dat betekend ook van SABnzbd, SickBeard en CouchPotato.

Voorheen downloadde ik al m'n series en films via private torrent trackers (net als usenet altijd alles super snel online, geen shit en itt PirateBay etc altijd volle snelheden). Ik ben er echter al snel achter gekomen dat bovengenoemde programma's absoluut niet samengaan met torrents, dus zal ik toch ook aan Nieuwsgroepen moeten beginnen.
    Ik heb hier dus echt 0 ervaring mee, dus zal wellicht nogal wat vragen hebben de komende dagen, dan weten jullie dat alvast ;)!
    Wat ik iig heb begrepen is dat ik nu als eerste stap een payserver moet kiezen. Mijn keus is gevallen op Sunny, na wat zoeken op internet en lezen in dit topic. Mooie prijzen en sowieso 1 week gratis proberen.
    Daarnaast heb ik hier goede en duidelijke handleidingen gevonden in het Nederlands om eerdere genoemde programma's up en running te krijgen op m'n NAS.

Ik ga zo dus een account bij Sunny aanmaken/kopen en daarna genoemde handleidingen volgen. Ben ik dan klaar? Ga ik dan alles in orde krijgen? Of zijn er nog andere dingen die ik moet doen?
    Alvast bedankt voor de hulp!

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Als je alles gaat installeren ben je klaar ja, ik dan is het nog de vraag of het lukt. De en dan pas kom je hier :p

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik zeggen, je hoeft er geen IT'r voor te zijn (hier loopt 't nu) maar je moet er wel echt voor gaan zitten. Ik zou 't stap voor stap doen.

Youtube videos met handleidingen, installation guides via Google.. Eerst zou ik SAB er op zetten en configureren.. Check ook of alles klopt etc, daarna Sickbeard en dan eens kijken of Sab & Sick samen werken. WErkt dit allemaal goed, dan kan je "uitbreiden" naar CouchPotato...

Succes het is flink veel puzzelen en de programmas kunnen als ze nog niet werken behoorlijk frustrerend zijn:x

Ik houd dit topic wel in de gaten :) pas geleden nog veel problemen opgelost met de programmas dus ik moet je straks wel van wat goede tips kunnen voorzien!

Laatst bewerkt: 20 jan 2013

Deel Deze Pagina