Goed, ik heb sinds dit weekend m'n eerste NAS up and running. Nou wil ik dus ook mooi van alle mogelijkheden gebruik maken en dat betekend ook van SABnzbd, SickBeard en CouchPotato.
Voorheen downloadde ik al m'n series en films via private torrent trackers (net als usenet altijd alles super snel online, geen shit en itt PirateBay etc altijd volle snelheden). Ik ben er echter al snel achter gekomen dat bovengenoemde programma's absoluut niet samengaan met torrents, dus zal ik toch ook aan Nieuwsgroepen moeten beginnen.
Ik heb hier dus echt 0 ervaring mee, dus zal wellicht nogal wat vragen hebben de komende dagen, dan weten jullie dat alvast
!
Wat ik iig heb begrepen is dat ik nu als eerste stap een payserver moet kiezen. Mijn keus is gevallen op Sunny, na wat zoeken op internet en lezen in dit topic. Mooie prijzen en sowieso 1 week gratis proberen.
Daarnaast heb ik
hier goede en duidelijke handleidingen gevonden in het Nederlands om eerdere genoemde programma's up en running te krijgen op m'n NAS.
Ik ga zo dus een account bij Sunny aanmaken/kopen en daarna genoemde handleidingen volgen. Ben ik dan klaar? Ga ik dan alles in orde krijgen? Of zijn er nog andere dingen die ik moet doen?
Alvast bedankt voor de hulp!
Klik om te vergroten...