Hoe doe je dat? Ik heb ook 20mbit Ziggo en Eweka maar kom eigenlijk nooit boven de 1,6 MB/s. Heb de Synology waar Sabnzbd op draait in het DMZ staan en er zit een 100mbit switch tussen dus kan me bijna niet voorstellen dat het aan het netwerk ligt..
Ik heb 't nu met SSL geprobeerd en het gaat nog steeds max. 1,7MB/s 's avonds, terwijl overdag 2,3MB/s geen probleem is. Damn you Ziggo . @Delphinki: Ik gebruik momenteel trouwens 4 connecties.
Ga eens naar je modem (http://192.168.100.1/). Wat staat er bij Receive Power Level en Transmit Power Level?
ga ik vanavond even checken edit:// voila, Receive Power Level -7.9 dBmV Transmit Power Level 42.2 dBmV dat ziet er op zich wel okay uit, ik zal de NAS eens rechtstreeks aan de router hangen.. kijken wat hij dan doet edit2:// ik kijk ook alleen maar 's avonds naar de snelheden dan is 1600kb/s toch pretty much hetzelfde als wat jij haalt.. edit3:// Hmm, overdag haal ik ook geen 2,3MB/s volgens t log van Sabnzbd, toch maar even de NAS verplaatsen 2009-10-13 13:24:52 Offspring (2009) Completed Stage Download [Time-Taken]: 51 minutes 48 seconds [Avg-Speed]: 1520kB/s
Even snel een vraagje. Ik ben op zoek naar een payserver waar ik geen maand abbo hoef voor af te sluiten. Ik heb genoeg aan een dag namelijk, er was eens een payserver die ik hiervoor gebruikte. Kan me alleen niet meer herinneren welke Iets met stars ofzo?
Weet er iemand wat dit is? heeft neit echt betrekking tot usenet maar ik dacht post het hier wel ff. Dit komt er echt elke keer te staan en dat is zwaar irritant:
ISRA punt moet zo kort mogelijk gehouden worden. Of iig, de lijn van/naar modem. Dat wil nogweleens iets schelen. Ik heb een vrij lange telefoonkabel naar mijn kamer liggen (metertje of 3 ~ 4) en haal met gemak 2,1MB/s (Telfort dat wel, i.c.m. Eweka -geen ssl-). *edit: Ziggo, never mind.
Heb zojuist iets gedownload via newsgroepen. alleen nu staat er nog één bestand al het afgelopen half uur met de status: Repairing and extracting. Is dat normaal dat het zolang duurt of moet ik nu zelfs iets doen, of is ie gewoon al klaar voor gebruik?
Hij is nog bezig met het herstellen en/of uitpakken van het bestand Als er finished staat kan je het bestand gebruiken. :b:
Het ligt er een beetje aan hoe groot het bestand is en of er veel (parts) gerepareerd moet worden. Een half uur kan het zo maar duren... Als je het zeker wil weten ga je gewoon naar je download map waar, als hij klaar is, de download uitgepakt en al moet staan. Zo niet dan is hij dus nog niet klaar Heb ooit een complete blu-ray rip binnen gehaald (~40G ) en daar duurde alleen het repareren al dik anderhalf uur.