Ik denk dat het toch een een verkeerd folder path is geweest Nu lijkt ie het automatisch te doen. CP en Sickbeard werkende
Ik heb een nieuwe interne HDD gekocht en geinstalleerd op mijn Syno DS212j. Echter wordt deze niet toegevoegd aan het totaal van volume 1. Wat moet ik daar voor nog doen?
Waarom wil je alles in 1 volume? ALs er dan 1 disk crashed is je hele volume niet beschikbaar ik heb gewoon per disk een apart volume aangemaakt
Ja dat wilde ik ook, maar heb dus een fout gemaakt om het als 1 volume te maken... Kan ik dat nog makkelijk loskoppelen?
Als er eenmaal bestanden opstaan moet je het volgens mij opnieuw formatteren en dan opnieuw instelleb
Die nieuwe HDD staat niks op. Maar ik zie niet in hoe ik dat ga formatteren en dan weer als nieuwe volume toevoegen, die optie vind ik nergens in DSM...
Volgens mij kan dat ook niet via de DSM :/ je zou dan denk ik eerst alle data van het volume moeten halen. En dan het volume weg flikkeren en elke disk zn eigen volume geven en de data terug zetten denk ik
Godverdomme zeg. Ik haal eerst wel ff die HDD uit de Syno, formateer hem ff en stop hem daarna weer terug. Als ik nu Volume 1 helemaal leeg moet halen moet ik 1.5TB heen en weer kopiëren. Dat duurt eeuwen plus ik kan nergens 1.5TB kwijt. Lekker dit Als dat nou wat duidelijker aangegeven was toen ik die schijf aansloot
PM Al voorzien? Anders even pm sturen Voorwaarde wel dat je voor 11 dollar VIP wordt, anders heeft het geen zin En dat je even wat pics post van je bioscoop
Waarom vindt SickBeard alleen maar password protected NZB's voor Game of Thrones?? Heb m staan op initially HD TV & replace with WEB-DL (zo heb ik al m'n series). Aflevering 1 ging prima, maar aflevering 2 vindt ie alleen maar password protected HD TV versies. Terwijl de WEB-DL ook al uit is, maar als ik m op initially WEB-DL zet, vindt ie überhaupt niks?! Andere hier ook last van? Zijn er misschien tegenwoordig nog andere search engines die aan te raden zijn?