1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Usenet / Nieuwsgroepen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 1 sep 2009.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    O ik dacht dat hij Subliminal gewoon als externe plugin gebruikte.


    Op zich ben ik trouwens ook wel geïnteresseerd in auto-sub downloads... Dat is het enige wat ik nog echt moet fixen op m'n Syno. Oja en CP die m'n IMDb watchlist negeert.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoe ziet jouw watch list url eruit?

    ik gebruik de url van de csv export en die werkt bij mij

    Code:
    http://www.imdb.com/list/export?list_id=watchlist&author_id=ur*******
    de rss feed url werkte bij mij ook nooit
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Zal vnv eens kijken. Net ook ff Couch Forwarder geïnstalleerd... Wat is het leven toch makkelijk... En ik ben er nog lang niet.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Soms stopt CouchPotato gewoon vrolijk met renamen. In de log staat helemaal niks. Hoe kan dat?
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja dat is lastig te zeggen als er niks in de log staat he :+

    Verplaatst hij dan de films nog wel maar met de oude naam? Of verplaatst hij ook niks meer?

    kan een rechten/verbindings issue zijn
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Hij heeft 3 januari nog eentje hernoemd, maar hij kon de oude map niet verwijdern. Sindsdien niks meer gebeurd dacht ik, maar vanmiddag weer 1tje opeens...

    Vreemd.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En het is allemaal spul wat hij zelf download? dus geen films die rechtstreeks via sab in die folder komen ofzo (en dus een andere user als eigenaar hebben)
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Eh goeie... Paar zijn via CP gedownload maar ook een paar via een SAB folder...
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dan zou ik eerst eens kijken wie de eigenaar is van de items die blijven staan
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Hoe check ik dat het best? Ik ben niet echt handig met putty ofzo.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    waar staan die folders op dan? welk apparaat?
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    NAS.

    CP staat ook op NAS. Ik post vanavond even m'n CP log. Thanks.
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Waarom krijg ik deze foutmelding en wat kan ik er aan doen?!

    2014-01-11 22:42:29 POSTPROCESSER :: Unable to copy file /volume1/downloads/complete/SickBeard/_UNPACK_Helix.S01E01-E02.720p.HDTV.x264-REMARKABLE/Helix.S01E01.720p.HDTV.x264-REMARKABLE.mkv to /volume1/video/Series/Helix/Season 1/Helix.S01E01.720p.HDTV.x264-REMARKABLE.mkv: 13
    2014-01-11 22:12:27 POSTPROCESSER :: Unable to copy file /volume1/downloads/complete/SickBeard/_UNPACK_Enlisted.S01E01.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb/Enlisted.S01E01.Pilot.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv to /volume1/video/Series/Enlisted/Season 1/Enlisted.S01E01.Pilot.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv: 13

    (Ja ik snap wat er fout gaat, maar WAAROM gaat dat fout en hoe los ik het op?)
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Volgende keer stuur ik gewoon een PM naar Delphi :p

    Mijn renamer werkt weer.
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik blijf deze errorlog krijgen in SickBeard:

    POSTPROCESSER :: Unable to copy file

    Gek genoeg niet voor elke serie. Sommige afleveringen worden wel netjes naar de juiste map geplaats, andere blijven dus in downloads/compleet/SickBeard staan.
    Heb gegoogled en ik denk dat het hiermee te maken kan hebben:

    Alleen....waar en hoe check ik dat met dat 777 en 774?!

    Daarnaast blijft sowieso alles wat SickBeard download, staan in downloads/compleet/SickBeard? Voor de niet verplaatste afleveringen snap ik dat, maar ook de afleveringen die verplaats/gekopieerd zijn, blijven daar staan (en staan dus dubbele op mn NAS als het ware). Waar kan dat aan liggen en hoe los ik het op?

    En dan nog een laatste vraag: CouchPotato werkt ook niet helemaal lekker meer. Laatste drie films die gedownload waren (oa Gravity en Bad Grandpa), waren ook niet verplaats, maar ook niet helemaal uitgepakt. Gedownloade map bevatte slechts 1 zip bestand, welke na super lang uitpakken op het einde een foutmelding gaf dat wachtwoord incorrect was (terwijl er geen wachtwoord gevraagd werd).
    Ik dacht dat je ergens kon instellen dat er geen nzb's met wachtwoorden gedownload werden ofzo? En kan je anders ook aangeven dat er geen zipbestanden gedownload moeten worden?
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Voor de non-believers:

    Gogo! Met dank aan GoT :)
     
  17. Cocopuff

    Cocopuff Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    33
    De volgende spullen heb ik hier thuis staan en zo maak ik verbinding met het internet/nas/mediaspeler.

    Modem Ziggo
    Router Linksys ea6500
    Kabel naar zolder aangesloten op een gigabit switch
    Pc verbonden via de switch
    Nas ds412+ via de switch
    Dune hd max via de switch
    Yadis interface map op Nas alle rechten staan goed.

    Nu is het probleem dat ik Yadis heb geinstalleerd en alles staat goed ingesteld kan alles gewoon perfect afspelen zonder ook maar iets van een storing, Nu wil yadis nog wel is nadat ik moviewall open voor film of tv show geen coverart laten zien, Dus de hoesjes voor de desbetreffende film/tv show dan laat die alleen maar een wit mapje zien met 00 of 01. Toen ik nog niet gebruikt maakte van een nas deed ik alles op een externe hdd en interne hd voor yadis toen had ik nooit het probleem dat de moviewall niet getoont werd. Heeft iemand anders ook dit probleem?
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik kan het misschien in dit topic wel even vragen, kent iemand nog een gratis (mag/zal dus traag zijn - gewoon voor auth, dus niet om te streamen of iets belastend) PPTP VPN server in/uit Nederland?

    (freevpnaccess & nlfreevpn al gehad)

    Edit: Reeds opgelost.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2014
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Krijg tegenwoordig grotendeels alleen maar mislukte files binnen die niet gerapareerd kunnen worden.
    Reparatie misluktte te weinig herstelblokken.
    Gebruk Sunny usenet met Spotnet en Sabnzb via de browser.

    Iemand een idee?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Nzb.su proberen?
     

Deel Deze Pagina