1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Usenet (Nieuwsgroepen)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Biba, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand enig idee waar ik bij Altbinz mijn pasword van Eweka moet invullen?:{

Edit://

Wachtwoord heb ik kunnen invullen. Maar hij download nog niks....

hmm, en nu krijg ik opeens FTD3.8 niet meer geopend:confused:

Eindelijk, Ik kan nu eindelijk downloaden*)

Maar FTD krijg ik nog steeds niet geopend:{

Problemen zijn opgelost.:thumbs:

Ftd doet het nu ook weer\o/

Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wou net een DVD gaan branden met Nero. Maar toen hij begon stond er dat het 4 uur zou duren voordat hij klaar zou zijn:confused: terwijl de brandsnelheid op Max stond. Iemand enig idee wat er fout is?

Ik heb al met een ander programma gebrand. Nu was ie binnen 10 minuten klaar.:)

Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb ook eindelijk de nieuwsgroepen ontdekt en ben al helemaal aan het downloaden geslagen. Alleen gaat het bij mij niet zo snel als bij andere. Mijn download snelheid ligt gemiddeld op 280 KB per seconde terwijl bij een vriend van mij soms de download snelheid op 2MB per seconde ligt. Allebei zitten we bij Planet dus daar zal het niet aan liggen.

Iemand een idee?

4. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    2 MB is idd wel heel erg snel. Ik zit meestal rond de 480 kb/s.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    2megabit is ook 250kbps...

in de war met megabyte?

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net een dedownloade film laten controleren door Quickpar. En hij gaf aan dat er meer dan 2000 blocks niet aanwezig waren. Maar wanneer ik de film afspeel merk ik niet dat er iets vreemds aan de hand is.

Weet iemand wat er fout zit?

7. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij blocks te kort komt is het bestand te oud en dus beschadigd. Als je hem dan opent met winrar krijg je normaal een error dat het bestand corrupt is.

Raar dat je hem toch kan afspelen.. ?

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik kan de film op de pc gewoon afspelen ja. Dus ik zal hem ook maar gewoon gaan branden dan.:)

9. Cybermaxxx

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer vreemd..

Maar hij werkt, dus wat is het probleem eingelijk.. :p?
    Groetjes

10. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha, ja ik vond het ook vreemd dat hij het deed. En aangezien dit de eerste film "die ik gedownload heb" is waar blocks ontbreken wist ik niet wat ik er mee aan moest.:9

Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn het video_ts bestanden? Waarschijnlijk mist er gewoon een heel bestand van 1 gb. Raar dat je geen melding krijgt. Ben benieuwd of de film compleet is.

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja het zijn idd VTS bestanden.

Wat ik wel zie is dat de map "Audio TS" leeg is. Zou dat er wat mee te maken hebben?

Maja, het rare is dan dat ik wel gewoon geluid heb.

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Iemand hier met Caiway die al een wee ofzo niks meer eraf kan halen. Hij doenload wel maar na 3 kwart van wat ik ook download kapt ie ermee :confused:

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Audio_TS is standaard leeg.

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ow okey.

Maar volgens mij mis ik de extra's die op de dvd horen te zitten. Die speelt die namelijk niet af op de pc. Dus mischien zit daar het probleem.

16. Cybermaxxx

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik te weinig blocks heb verwijder ik hem meteen, maar in jou (vage) geval was het blijkbaar niet nodig.. :p

17. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem nog een laten controleren door quickpar, en er staat "2526 Blocks meer nodig" en 94 missende bestanden.

Wazig8)

18. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Een normale film is vaak in blocks 3300 groot. De poster zal wel een ander formaat hebben aangenomen dan de standaard 50.000kb per .rar. Vandaar het grote aantal missende bestanden. Hoe je zoveel blocks mist, en toch de film compleet hebt is mij ook een raadsel. Is ook niet echt interessant, zal vast een verklaring voor zijn. Lijkt me nutteloos om hiernaar te zoeken.

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd;)

Maar goed, ik heb nog een vraag. Als ik namelijk bij FTD op de link van de NZB klik die de poster geeft, kom ik op een pagina waar vaak een heleboel dingen staan die ik aan kan vinken. Maar is het nu de bedoeling dat ik al deze dingen aanvink, of is 1 genoeg?

20. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan. Als je een pagina krijgt met heel verschillende posts (te zien aan titel + poster + age van post) dan moet je ze niet allemaal aanvinken, dan krijg je een hoop rotzooi. Staat de post daarintegen in 80.rar's opgesplitst moet je ze allemaal aanvinken (inverse selection aan te raden dan). Anders krijg maar 1 .rar van de film, en aan 1:80 deel heb je weinig. Je kan zien of dit het geval is door de postnaam te bekijken en de extensie. Bijv filmx.rar1 filmx.rar2 filmx.rar3 filmx.par2

Stel dat filmx bestaat uit 3 rars dan moet je alle rar's + de par bestanden meenemen wil je de film compleet krijgen. Je ziet ook heel snel dat je met 1 film te maken hebt door de grote die erbij staat. Staat er 4.7GB dan weet je zeker dat je alleen dat bestand hoeft te pakken, staat er 1mb dan moet je toch even verder kijken. Hoop dat het je zo duidelijk is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina