1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Usenet (Nieuwsgroepen)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Biba, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    3.9 beta 8

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Zegt me niks, is dat dezelfde versie als je op die andere pc gebruikt, waar hij het wel doet?

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm die heb ik ook, geen idee waar het aan zou liggen aangezien ik die opties niet gebruik.. (doe het zelf met par2/winrar wanneer ik er behoefte aan heb, want maakt pc traag:9)

4. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, 9 van de 10 keer check ik niet eens met quickpar. Ik pak het gewoon uit en zie wel of het goed/fout gaat. Meestal gaat het echter wel goed, zeker als je een goede (pay)server hebt :)

Scheelt weer een ratelende, trage pc :x

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    www.speedtest.net

testje doen, bij de results zegt dat ding wat voor provider je heb (ISP)

6. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook begonnen aan de nieuwsgroepen. Had ik nooit moeten doen:+. Hij blijft standaard steken op 750kb/s:confused:. Limiet in newsleecher heb ik al omhoog geschroefd. Helpt niet...
    Als ik dan iets gedownload heb, staat er dat er één of ander bestand beschadigd is waardoor ik 'm nie kan uitpakken|:-.

Wie weet hoe ik dit kan verhelpen?

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als je gebruik maakt van de nieuwsserver van je provider, kan 't zijn dat die is gecapt op 750 kb/s. Gebruik je een payserver zoals Eweka, dan zou je in principe de maximale downloadsnelheid moeten kunnen halen. Wifi zou ook nog een rol kunnen spelen natuurlijk, mocht je dat gebruiken. :)

Om beschadigde bestanden te repareren kun je QuickPar gebruiken. Op deze site kun je de nodige handleidingen en links vinden. :)

8. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de link!

Ik gebruik nu een proefabbo van een payserver. Ben de naam even kwijt. Maar ik zou gewoon de maximale snelheid moeten halen volgens de site. Geen limieten oid.
    Ik heb geen wifi;).

9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je internetverbinding gewoon niet sneller en zit je op je limiet. Wil je nog harder zul je een ander, duurder abonnement moeten nemen.

10. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Raar, ik heb gewoon een 20mbps verbinding... En toen de router er nog niet tussen zat heb ik op een laptop (niet eens bij nieuwsgroepen) 1,4 mb/s gehaald...

11. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Ervaren meer mensen momenteel wisselende downloadsnelheden via Eweka? Normaal loopt ie hier stabiel op 1,5 MB/s, maar nu schommelt ie tussen de 0,5 en 1,36 MB/s... Eerst liepen alle lijnen op ongeveer dezelfde snelheid, maar nu lopen er van de acht, vier op 6 KB/s. Een andere lijn op 350 KB/s en weer een andere op 78 KB/s. Het bestand van 100 MB op http://speedtest.bbned.nl/ kan ik wel op de volledige snelheid downloaden, dus aan m'n internet zal 't waarschijnlijk niet liggen. :eek:

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Heb ik soms ook... Haal nu wel me max overigens.
    (newsreader 65)

Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  13. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Hm oke, ik zit momenteel op newsreader83. Ik zal wel even een ander programma proberen, misschien ligt 't wel aan Newsleecher hier.

Edit:

Op 't forum van Eweka is gisteren bevestigd dat er snelheidsproblemen zijn. Mja momenteel loopt ie in ieder geval weer stabiel. :)

14. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Ik heb inderdaad de laatste tijd ook last van schommelingen in de snelheid!

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nope hier constante snelheden.

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Momenteel ligt de snelheid hier erg laag. Ik zit nu rond de 250 kb/s

17. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik heb ook schommelende snelheden. Ik word daar echt gek van. Ik zit op Newsreader 24.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe weet je 'waar je op zit'?

Ik heb Eweka icm newsleecher en heb hier nog steeds netjes 1mb down constant. Heb alleen het idee dat mijn snelheid wordt afgetopt.

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    is je news server host name, bijv: newsreader53.eweka.nl

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand bekend met een nieuwsserver met een retentie van 150 dagen? Ik was namelijk ergens naar op zoek, en die is 124 dagen geleden gepost, mijn retentie loopt tot 120 dagen, en het abonnement is over 14 dagen afgelopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina