1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Usenet (Nieuwsgroepen)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Biba, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

Towel Guest

Volgens mij moet UsenetMaster Towel maar aan de orde komen in deze topic om alle vragen te beantwoorden. Om te reageren op jouwn post: K zou bij eweka blijven. Dat de lijntjes niet altijd stabiel zijn ligt aan de leeftijd van de post. Dan haal je waarschijnlijk post's binne die 100dage oud zijn.

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb DVD Shrink gebruikt, en het werkte idd perfect:b:

Maar weet iemand hoe ik een DivX bestand moet branden? Moet ik gewoon op een cd als een data bestand branden (bijvoorbeeld met Nero)?

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, als je hem als DivX in je dvd speler (als die dat kan) wilt afspelen wel.

Je kunt ook met ConvertXtoDVD de film omzetten naar DVD bestanden, simpel menuutje erbij maken, hoofdstukjes indelen, instelbare ondertiteling erbij.

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe :+

De bestanden stonden er net twee dagen op. :eek:

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    mensen minder snelheid met eweka momenteel?

haal maar 4 mbit ipv gebruikelijke 12 mbit

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik moet nog 3 batches downloaden met die grabIt. Ik save de batch, sluit daarna me pc. 2 uurtjes later wil ik weer downloaden, maar krijg ik de fout van: 482 authenciation rejected en kan ik niet meer downloaden. Wat moet ik nu doen ! :eek:

7. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij is die gewoon stabiel....

8. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Haal jij gewoonlijk 12 MBIT 8)

Jezus man, wat voor abbo heb jij dan wel niet?

9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Mbit = delen door 8.

12000/8=1500=1,5mb/ps.

Ik denk een redelijk goede verbinding.

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Versatel 4 Mbit, maar door een fout van Versatel zijn de lijntjes van de nieuwsgroepen hier niet gecapped....dus via Eweka down ik met 12 Mbit.

Aldus een medewerker van Eweka op hun forum :cool:

11. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Muwhaha.. toemaar..
    Ik kom niet verder dan 200 kb/s.. |:-

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jep, hier ook weer... reader 39. Na de teleurstellende snelheid van Hitnews toch maar weer een maandje Eweka aangeschaft, en weer dat gekloot met een instabiele download. Van de 8 lijntjes werken er hoogstens vijf en van die vijf zit er eentje rond de 430 KB/s en de rest komt niet boven de 10 KB/s. Net een demo gedownload via een site en die haalde ik gewoon binnen met 1,38 MB/s :x

Edit:

Misschien heeft Versatel nu wel de boel gecapped dat je nu rond de 4 mbit zit? :eek:

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie er ook al eens last van gehad dat een download verdwijnt? Hier staan namelijk dat mijn download voor 100 % klaar is, maar wanneer ik naar de map ga waar hij in moet staan staat daar dat het bestand mogenlijk verplaatst of verwijderd is.

Wanneer ik met de zoekfunctie naar het bestand ga zoeken geeft hij aan dat hij niks kan vinden.

Hebben jullie daar ook al eens last van gehad?

En hoe zit het met de downloadsnelheid van Eweka bij jullie. Bij mij is die vandaag heel erg onstabiel.

14. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Hij is al dagen onstabiel, maar ik heb het gevoel dat het ook aan newsleacher kan liggen. Ik blijf meldingen van bugs krijgen en ik heb geen zin om die beta te installeren. Of moet ik dat wel doen?

Wat heel soms helpt, is je programma afsluiten en je verbinding verbreken en opnieuw connecten. Het zou kunnen dat het puur toeval was, maar een aantal keer ging het bij mij daarna wel beter.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    zit nu alweer op de gebruikelijke snelheid :cool:

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heey jongens, ik heb een vraagje over het programma Quickpar. Ik heb namelijk een aantal dingen gedownload die niet compleet zijn (ze missen elk zo'n 30 blocks). En nu weet ik dat je dan om extra Par2 bestanden moet vragen. Maar is het nu zo dat alleen de 'poster' deze Par2 bestanden kan aanmaken? Of kan dat ook iemand anders doen die het bewuste bestand ook heeft gedownload? Of kun je het zelf doen?

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    wat houdt download limiet fout bij grabit in ?

18. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Iemand die het volledige bestand en Quickpar heeft kan par2 bestanden aanmaken.

19. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0

@Home blij vandaag? :eek:
    Had net problemen met internet, denk dat ze de verhoging nu al deden ipv de 19e. :9
    Gaat wel lekker zo! :D

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zo snel?8) Ik kom met Grabit maar rond de 400 kb per seconde, wij hebben trouwens internet van Planet. En, is Newsleecher een beetje een goed programma? Wat is he verschil met bijvoorbeeld Grabit? Waarom zou ik overstappen*)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina