1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Usenet (Nieuwsgroepen)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Biba, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt! Daar had ik totaal geen rekening mee gehouden. Maar hij werkt gelukkig weer.:)

2. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil FTD opnieuw installeren, maar elke keer als ik dat doe staan mijn filters en de watchlist van de vorige installatie er nog in.

EDIT: Vreemd, deed nog een keer hetzelfde en nu is ie wel goed geunistalled.

Laatst bewerkt: 10 aug 2008
  3. BULLETPR00F NL

BULLETPR00F NL Pro

Leuk Bevonden:
    1
    gebruik zelf ftd 3.8.. Zijn er nog betere programmas dan ftd??

4. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    ftn2day.com, is een site. Ongeveer het zelfde als FTD.

5. Aerschtuner

Aerschtuner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tip: Gebruik alt.binz als newsreader! Deze topper gebruik ik sinds een paar dagen icm Eweka en het bevalt me uitstekend.

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    En, wat is daar dan zo top aan in vergelijking met andere newsreaders als GrabIt en Newsleecher?

7. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook zo'n hoge snelheden...
    Ik kom maar tot 200 KB/s=(

8. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook het webadres van eweka waar je een overzicht kan zien van hun servers? Welke down is en welke normaal werkt en met welke snelheid. Ik weet het adres niet meer...

Het downloaden uit nieuwsgroepen gaat bij mij namelijk tergend langzaam. Ben nog niet boven de 100 kb/s uitgekomen terwijl het gister nog 800kb/s was...

9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
  10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heeft even geduurd, maar ben eindelijk ingelogd.
    news.casema.nl, news.ziggo.nl, news.quicknet.nl pakt ie allemaal niet, moest ik dus news.orange.nl hebben.
    Anyway, met Alt.binz is er iets bezig alleen vat ik het nog niet helemaal.
    Bij action zie ik constant: download article (xx/201), waarbij xx steeds van 0 in rap temp naar 201 gaat en weer naar 0 springt en dat blijft zo doorgaan.
    Bij status van de 4 threads in snelheid 0 kB/s.
    Bovenin, bij subject, loopt de size wel af en het status percentage omhoog.
    Als ik bij netlimiter kijk, is de download snelheid nog geen 1 kb/s en de uploadsnelheid bijna 3 kb/s. :confused:

Edit:
    Bovenin staat ie nu op 100%, onderin staat er no such article. Zal file wel niet meer op de nieuwsserver staan ofzo. Vanavond eens een andere file proberen.

Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Je "download" files die niet meer op de newsserver beschikbaar zijn althans in hoeverre je dat downloaden kan noemen. Probeer eens een jongere post.

12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Heb een vraagje:

Ik heb nu een DVD binnengehaald. No worries, heb hem ook legaal gekocht maar kwijtgeraakt. ;)

Het bestand is te groot om op een 4.7gig dvd te zetten. Moet ik nu dual layed dvd's gaan kopen?

Edit: Het is gelukt met DVDShrink!

Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk in het vervolg even of er DVD 5 (4.x gb) of DVD 9 (8/9.x gb) in de post staat. Scheelt je een hoop moeite.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En Dual Layer DVD's zijn niet duur hoor. Heb 25 stuks van Arita gekocht voor €14,95 bij Opus. Werken perfect!

15. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Mja je moet ze ook kunnen branden en afspelen. Ik vind dat hele dual layer nogal omslachtig en merk het verschil nauwelijks. Ik doe wel weer mee met Blu-Ray, sla de DL's maar over.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In m'n laptop zit een DL-DVD brander en in m'n iMac ook, dus zo omslachtig vind ik het niet! :)

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, opnieuw No Such Article met een item van 4 dagen oud. Of newsserver waar ik op zit is doomed (orange ofzo, was wanadoo/casema, is nu online), of het systeem werkt gewoon niet lekker.
    Hou het wel bij andere methoden, gaat ook snel en vind ik een stuk prettiger / duidelijker.

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Sommige (gratis) newsservers hebben maar 3 dagen retentie..

19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Gratis is sowieso ruk. Of maar bepaalde groepen, of snelheids limiet, of te korte retentie, of een download limiet..

20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    En een maandje Eweka kost maar €7,50, en je kan dan nog delen met vrienden, je kan wel met 4 mensen op één account, ieder 2 connecties om mee te downloaden. Dat trekt menigeen verbinding nog helemaal 100% dicht (ook mijn 12Mbit). En dan kost het €1,875 euro per maand per persoon.. no biggie lijkt mij ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina