Ben al sinds m'n 12e (nu 17) bezig met usenet, spot net deze thread pas, geinig. Ik hoor de laatste tijd van veel meer mensen dat ze het gebruiken, eerst was het altijd
?! Usenet?
Eerst met @home (brakke retentie), toen met virtualbox (duur), nu met eweka. Deel het ook nog eens met een vriend dus we betalen allebei 4,25 (ja we betalen met iDeal
) en het werkt fantastisch, nooit downtime, maand retentie, haal echt mijn 20mbit wel, gaat super!
Ik vind zelf dat ik het inmiddels aardig onder de knie heb (meer dan een nzb downloaden, in m'n reader openen en op download klikken is het eigenlijk niet meer, toen de nzb er nog niet was was het wel redelijk lastig). Heb toch nog een vraag;
wat heb je aan die lijnen, bij eweka mag je er bijvoorbeeld 4.. Ik deel eweka dus heb ik er 2.. Maar je download dan toch gewoon de helft zo snel als wanneer je 1 lijn hebt? Of zie ik dat verkeerd en download je dan 2 bestanden met 20mbit tegelijk en als je 4 lijnen hebt 4 bestanden met 20mbit tegelijk?
Ik gebruik al vanaf het begin newsbin pro als reader omdat me dat op m'n 12e door een kennis is aangeleerd
Heb vroeger wel veel geupload maar de laatste tijd niet meer, qua muziek soms nog wel eens wat maar verder heb ik niet echt het idee dat ik wat toevoeg.
Klik om te vergroten...