Username & Password XBOX Harddrive

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door $uperman.nl, 8 jun 2002.

1. StrayDog

StrayDog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er gebeurt al jaren niks meer in Area 51.
    Alle activiteiten van daar zijn verplaatst naar een andere basis.

Maarre, wat heeft dat eik met Xbox te maken?:confused:

2. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kwee nie eigenlijk HAHAHAHA best vreemd eigenlijk!
    Zouden die amerikan er weer iets mee te maken hebben? HAHAHAHA
    srry

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt, area 51 is gewoon een toeristische plek geworden om de aandacht van een andere basis af te halen... Handig is ook om alles onder gronds te doen (wat ze waarschijnlijk ook hebben gedaan)

Ik wil nog altijd graag weten wat daar precies gebeurd, ipv die vage discovery uitzendingen

4. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    yup, maar Discovery is zeer educatief hoor (nee ik ben nog geen ouder, ben 14)

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Xbox is eigenlijk een apparaat gemaakt van Alien matteriaal..
    De Amerikaanse regering wil nu proeven uitvoeren op niets vermoedende gamers dmv het doorzenden van codes via het mysterieuse "Xbox Live" project...

maak dit verhaal af :D :+

6. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    En door de gegevens die ze krijgen doordat wij veelvuldig op de Xbox spelen, gebruiken ze om een invasie te beginnen..
    En wij doen er niets aan, omdat we dan te verslaafd aan de Xbox zijn!
    Ze gaan op deze manier de macht overnemen, simpel en doeltreffend... En..8)

7. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij is Bush ook een alien.

8. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    de xbox is bedoelt om de weereld te heersen 8) en om ons verslaaft te maaken zo dat ze ons als slaafen kunnen verkoopen aan de alians ;) }:]

9. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    als het LEKKERE VROUWELIJKE GOEDAARDIGE aliens zijn. Heb ik er geen problemen mee!:D }:] :+ :9

10. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Area 51 en al die freaky Government dingen are very interesting.
    Als iemand nog vragen over dit of andere mysteries heeft, just ask. Ik weet zo'n beetje alles over dit onderwerp. :9

Fact: Area 51 heeft de langste landingsbaan op aarde.

Ook schijnt er nog een basis in de buurt van Area 51 te zijn. Area S4. Hier is staan alle UFO's etc. zeggen ze. ;)

11. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    lach me maar uit, maa ik gloof eigenlijk wel dat ze daar alien shit hebben (vb.: De lijken van het roswell incident 1954)

12. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lach je echt niet uit hoor. Nah ja, misschien alleen omdat je het jaar verkeerd hebt, het is namelijk 1947. ;)

Hey, heb je een vraag over Area 51 of iets dat er mee te maken heeft (alien related things), just ask. :)
    Zoals ik al zei weet ik echt alles over dit onderwerp, en weet ik ook dat er veel dingen onduidelijk zijn bij de meeste mensen.

Gerucht (Eigenlijk is alles gebaseerd op geruchten met dit onderwerp): Er word gezegd dat er negen vliegende schotels in de hangars van Area S4 staan. De Amerikanen vliegen er zelf mee!

Laatst bewerkt: 10 jun 2002
  13. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ok srry van jaartal. FOUTJE
    Das wel dope van die vliegende schotels!
    Maar ik vind het echt erg dat die Amerikanen niet gwoon toegeven dat ze dat daar hebben. Er zijn harde bewijzen voor. Ik had op Discovery chanel ook een stukkie CAMfilm gzien van een vliegend object boven Area 51/S4. Het leek een vliegende schotel, maar ut kan ook een stealth bomber zijn gweest want de film was heel wazig

14. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het gewoon een proefterrein waar ze de laatste nieuwe aandrijvingen en rompvormen en zo testen. Een soort hightech hoogbeveiligd militair oefenterrein waar experimentele technologieën worden uitgetest. Daarom dat ze het ook zo geheim houden.
    Met aliens en zo moet je bij mij niet afkomen. Uiteraard leest zulke literatuur bijzonder vlot, vooral als ze er een pseudo-wetenschappelijk sausje over gieten.
    De grote geheimhouding spekt natuurlijk de fantasie van sommige mensen ;)

15. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik geloof in buitenaards leven , soms denk ik wel eens wanneer ze nou echt eens die aliens aan de wereld tonen.

Die roswell aliens waren gewoon verdwaald , en in "onze" melkweg gekomen.

16. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bwhahahhahgahgahgahgaahahhaagahhaahahhahahahahahhahaah!!!!!!!!! :9

17. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad! Wezens die hoogtechnologische ruimtetuigen maken en even veel tegen lichtsnelheid reizen als wij op het internet gaan raken verdwaald... :)

18. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij WAS Area 51 een geheime testbasis, maar gebruikt de amerikaanse regering het tegenwoordig gewoon om andere basissen te verdoezelen. Het is natuurlijk ook een leuke promotie voor het eigen amerikaanse leger, die amerikanen slikken al die geheimzinnige troep alsof het koek is.

19. TO3T3R

TO3T3R Guest

Jullie dwalen af van topic...!!!

Jongens! jullie dwalen een beetje af van de topic... Ik kan je wel helpen het is alleen engels maar je hebt waarschijnlijk al 10x de xbox customer care moeten bellen dus dat zit wel goed..

==============================================
    WinHex - Get it here
    ftp://ftp.darmstadt.gmd.de/pub/pc/win95/diskutil/winhex/winhex.zip

FATX Explorer (ported to Win32 by opcode from Andy + Luke’s Xbox HD dumper)

Available at http://www.xboxhacker.com/downloads.htm

Note: This process will not work on a fat32 drive because of its file size limit.

First issue is the Xbox HD password lock. There are two ways of bypassing this.
    Either spend a lot of money and get a logic analyzer or have access to one, or,
    the much easier route of the "cable switch" method. To do the cable switch, plug
    a power plug from your pc into your xbox hd and fire up your computer. Right when
    it starts booting up, start pressing the Pause Break key and do not let it detect
    your drives. Then, make sure the IDE cable is going from the xbox to the HD and
    turn on the xbox. After it gets to the dashboard, unplug the ribbon cable that is
    going from the Xbox to the hd and replace it with one that is connected to your
    computer. Now, press a key to allow your computer to continue booting.

Once into windows, run WinHex. Go to tools > disk editor. Find the xbox hard disk
    in the list and hit ok. Then, hit ctrl+a and go to Edit > Copy Block > Into new
    file. Save the file somewhere and leave your comp alone for a while.

Once it is done, the next process begins. Working with the image file you just
    made.

To dump a file, load the image file and select the partition you want to see.
    Next select a directory from the left pane, any files in that directory will be
    shown in the list on the right. To dump one or more files, select the files in
    the list, then right-click and select "Dump Files..." this will show a Save dialog
    for each file you selected with the XFAT filename put in as the default name. To
    save the file simply press save and it will be saved to the directory/name you
    selected.
    ==============================================

Grt TO3T3R 8)

Deel Deze Pagina